Új hozzászólás Aktív témák

• S e t h

nagyúr

válasz bigmasterg #6810 üzenetére

Tele van panasszal a net.
    A bosszantó csak az, hogy a vásárlás előtt elolvastam egy rakás tesztet, ahol említéstt sem tettek róla, nekem meg eszembe sem jutott rákeresni fülből kiesés kulcsszavakra.
    A problémát mi sem igazolja jobban annál, hogy az Amazonon egy rakás termék van, ami ezt a hibát hivatott orvosolni termékek formájában és a vásárlók nem győznek hálálkodni, hogy végre.
    Azért is kérdeztem meg itt, hogy vki rendelt -e már, van-e tapasztalata, mert azért csak van pár százaléknyi vásárló akiknek ez sem jött be, én meg gondolkodom, hogy megér-e 10-15 ezer forintot a zsákbamacska.

Az ilyen reakciók miatt gondolom, hogy kipróbálom.

I don't usually review things, but this... This was awesome. I've had a bit of a struggle finding tips for the Samsung pros that fit my ears and feel good. These are them, the material and multi part tip attach well to the buds, and sets in comfortably and smoothly, making it so you can workout with them and they wont fall out or dislodge. They extend out to close any loose space in your ear, therefore maximizing sound quality and supressing sound from the outside. On top of that, they added a small note, (Its a handwritten note by the owners originally that has been photocopied and put in all packages), thanking me for my purchase. The company has fallen on some hard times recently, and just wanted to show appreciation and urge me to leave a review. Very cool they went that extra mile.

[ Szerkesztve ]

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

Új hozzászólás Aktív témák