-
GAMEPOD.hu
Ha nem működik az OTA update:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
Asszonypajtásnak most lett meg az S21-e. Bajok vannak a térerővel, nem kicsi. Még talán durvábbak, mint amit írtok (visszaolvastam 200-300hsz-t).
4G-re fel sem csatlakozik és pár percenként ugrál a H+ -ra és dobja el a teljes hálózatot. (ekkor értelemszerűen nem is elérhető).
A kártya az s9 pluszában és az én note 9-emben is működik. 4G van.
Mindjárt megpróbálom az alábbiakat, hogy megoldásra találjak.
1, Hálózati alapbeállítás visszaállítása (meg volt, nem lett jobb - bár erre sok észérv nem volt, friss a szoft. most húztam át rá mindent smart switch-vel)
2, Szoftverfrissítés
3, sim-et lecsélem esimre (ezt próbálta már valaki?? -megoldja, ez elméletileg önkiszolgáló felületen kivitelezhető)
4, reggel felhívom az egyik volt kollégámat, aki most a Samsung Experience Store szervízvezetője, hogy mit kezdjek ezzel
5, készülékcsere, ha nem lesz jobb (72 órán belüli) -
Soulfly842
addikt
válasz csorbajeno #977 üzenetére
A felvetés jogos, mert ha instabil is a hálózat, akkor is 4G-nek lennie kellene. Lehet egyedi APN beállítások kellenek hozzá.
Valaki az APN-ről screenshotot betudna nekem rakni? Nagyon megköszönném.
Szerintem van rá esély - most, hogy így mondod -, hogy csak erről van szó (bár én is az APN ellenőrzésével kezdtem, látva, h. nincs 4G - de nyilván, ha változott valami akkor hiába vetettem össze a Note 9-emmel).
Helyzetjelentés az E-simről.
1 perc volt az esimre váltás önkiszolgálón.
Továbbra is H+/3G, de
a hálózatot már nem dobálja el, erősebbek lettek a térerő jelek is és stabilabb.
Ezért is örülnék, ha innentől egy gyors beállítással megoldható lenne minden gondom és bajom Nem lenne szükség FR-re valószínűleg, ha csak egyszerű beállítás probléma.
[ Szerkesztve ]
-
-
Soulfly842
addikt
válasz csorbajeno #977 üzenetére
Beszéltem a samu szerviz vez. ismerősömmel.
A tömeges problémára van megoldás, de az én problémámra egyelőre nincs megoldás.
A sokak által tapasztalt problémához:
Ő napi szinten találkozik ezzel, a VoLTE-t egyelőre szigorúan ki kell kapcsolni. Azzal van a probléma - nem tudja kezelni a készülék sok esetben megfelelően. Ha jól emlékszek akkor talán az A51-vel volt hasonló gond.Ehhez hozzá tenném a saját tapasztalatomat a telekommunikációs múlt alapján:
Általános, hogy ha egy-egy csúcskészüléket nem kap meg a szolgáltató normális tesztelésre, hosszabb időre, akkor nincs megfelelően a magyar hálózatra specifikusan 'ráoptimizálva a szoftver'. Nagyon sok egyedi, Mo-specifikus optimizálásra szükség lehet. Apple kiadásoknál pl. ez sűrűn volt probléma. Hívták látszólag foglalt volt és csak értesítőt kap és társai... Több szériánál voltak már gondok sok-sok év alatt visszatérő problémákkal.
A Samsung-ra nem volt ez jellemző, de a kiadási folyamatát azért a koronavírus jelentősen összezavarta.
Elég ha megnézzük a gyors januári bemutatót követően a sebtében piacra dobást... Máshogy szokott ez működni a gyakorlatban... régen már hetekkel előtte, hogy bemutatták a telefont volt olyan, h. a Mo-i Samsung területi képviselőtől a kezemben volt a telefon, s hamarabb találkoztam vele, mint hogy bármi kiderült volna....
Ez a sebtében stratégia borította a bilit
Valószínűleg a VoLTE probléma miatti instabil hálózat kezelést orvosolni fogják majd egy szoftverfrissítéssel 1-2 hónapon belül.
Hogy miért nem csatlakozik fel a telefon 4G-re az egyelőre X-akta marad
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Szuperhorcso #985 üzenetére
Erős a gyanú akkor, hogy nem csak a VoLTE-ben, hanem másban sincs megfelelően optimizálva még a szoftver.
Milyen szolgáltatónál vagy?
Szerk: Visszaolvastam Samunál vásároltad és T és Voda.
Mindkettőn van net? A probléma mindkét kártyánál jelentkezett?
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Zoolee19 #988 üzenetére
Én anblokk írom, hogy nincs megfelelően a magyar hálózatra optimizálva. Ha a szolgáltatói készen áll rá, akkor a függetlenben is ott lesz a szoft frissítés, javítás.
Azért tegyük hozzá, hogy a Telenornál még jóval inkább gyerekcipőben jár a VoLTE hívás, mint a T-nél. t-nél azért már jóval régebben működik (ott is van belső tapasztalatom ). Ezért ott indokoltabb is volt a kikapcsolása (bár itt most a körülmények ellenem szólnak - készülékspecifikusan ideiglenes probléma lásd s21-nél sokaknak, de általánosságban ez igaz, amit írtam )
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Gabesz87 #995 üzenetére
Semmi, stabilabb lett a háló páromnak is a 4G-s x-aktát leszámítva. s azért a korábbi karcolódások, felületi sérülések stb miatt is több hibárra van ok a 'klasszikus' sim-nél. még ha szemmel alig látható felületi karcok vannak, akkor is.
Önkiszolgálón egy perc alatt meg van.
Önkiszolgálón csak arra vigyázz, hogy multisimet csinálj, mert az a fül van alapban lenyitva.
Miután azt lenyitod, ott automatikusan megjelenik az E-simre váltás 'gomb'.
-
Soulfly842
addikt
válasz Gabesz87 #999 üzenetére
Valószínűleg a Sim-ed nem támogatta.
4G-nél is ment a para, hogy jobban meríti, mint a 3G, de igazából kevesebb váltogatásra volt szükség, hamarabb kiszolgálta, jó tererő mellett nem is volt kérdés.
Jó eséllyel itt is hasonló lehet.
Az én ügyem margójára:
Féltem, hogy nem tudom majd kicseréltetni a készüléket (72 órán belüli csere), mivel dolgozói készülék, de minden sikeresen le lesz ma bonyolítva
-
Soulfly842
addikt
Szervusz!
Nagyon sokat visszaolvastam, igen, de ez ezek szerint kimaradt.Túl vagyok már a 72 órán belüli cserén is. Új készüöléken is felvillant 1mp-re a a 4G, de soha többé nem csatlakozik fel rá. )
Ez már igen komoly megoldást jelentene, amég szoftverfrissítés szintjén meg nem oldják ezt, mert most már több, mint valószínű, hogy szoftveres probléma.
Annyira nem lenne nagy gond, ha nem csatlakozik más hálóra, mert asszonypajtás home office-ban van tavaly márc. 16 óta. Csak 4G-s területen járunk folyamatosan, max ha erdőbe/kirándulni megyünk akkor nem vagyunk 4G-s területen (de olyankor meg ugye kit érdekel... ).
Köszönöm a kiváló tippet. Nagy segítség! 1-2 óra múlva ránézek.
-
Soulfly842
addikt
válasz Gabesz87 #1014 üzenetére
Érted, ha kényszerítetten, szerviz menüben LTE-n van és stabilan, jól működik, akkor mi lehetne más? Ez alapján egyértelműen nem hardveres probléma. Hogy miért nem mindenkinek nem tudom.
Ahogy írtam ez már a második készülék, ugyanott cserélték. Még bunyózok majd egyet a Samsung ügyfélszolgálattal is.
-
Soulfly842
addikt
válasz Multi13 #1018 üzenetére
Nekem ez se jött be (egyébként full-os LTE térerő van itt nálam, ill 4G+).
Restart után 4G felvillan, majd eltűnik. Szórakozik egy fél percet és ugyanúgy levált H+-ra, s néha átugrál 3G-re.
Beszéltem a Samu ügyfélszolgálattal is 0680SAMSUNG.
Visszahívást ígért, technikus kollégákkal egyeztetések.
72 órás csere után, elmondtam neki szépen, hogy minden hiba lehetőség ki lett szűrve, az esim váltással, készülékcserével, egyebekkel.... Rájött, hogy engem nem fog lepasszolni
Ezt szépen leírtad, így igaz. Sajnos a sebtében kidobott S21, bemutató után azonnal piacra dobás még annak a lehetőségét is elvette, hogy a magyar hálózatra optimizálják.
De ideje lenne már ezt helyre tenniük.
-
Soulfly842
addikt
Az első programban már sikeresen átállítottam, a másodikban első belépés után már alapértelmezettként azt hozta, hogy az LTE Only legyen.
Viszont telefon bekapcsolás után hiába villan fel a 4G egy pillanatra, szinte egyből utána elszáll, fél perc-perc és beáll H+-ra az Lte only ellenére
Bementem a helyi szervízhez (Nyíregyháza hivatalos), amikor mondtam, hogy miről van szó, akkor egyből fogta a fejét, hogy még egy... elmondása szerint á, nem állandó csak az az elmúlt 1-2 napban volt sok ilyen, de egyből ellentmondott magának a következő pontokkal:
2-3 hét szerviz
És már jött olyan vissza, amit megcsináltak... (talán alaplapcsere volt rajta ... wtf? akkor hogy is volt az az 1-2 napja?? alaplapcsere?)Hívtam utána egyből a Samsung experience store szervizes ismerősömet más városban.
Mondta, h. náluk még nem volt tömeges, de pár napot most nem dolgozott, de egyeztett a kollégákkal, h. van-e rá megoldásuk.
Mondta, h. helyszínen még ők sem tudnak javítani, fő alkatrészt stb-t cserélni, mivel Bp-re kell még nekik is küldeni, mivel teljesen új szerviz eljárások, gépek vannak a Samunál, s amég nincsenek meg az új szigorú szervizeléshez a nagy 'főgépek', ami még a javítás utáni tesztelési eljárásokat is azonnal monitorozza az ázsiaiaknak (vízállóság visszaellenőrzésére pl. javítás után stb).
Addig nem nyúlhatnak hozzá.
Hát... itt járok most. Tömeges a probléma S21-nél, elismerten és egyelőre nincs semmilyen megoldás.
A 0680SAMSUNG-val is beszéltem. Elmondtam neki úgy a mondókámat, hogy ne tudjon lepattintani, s kért egy kis türelemet, amég hivatalosan választ kap a technikus kollégáktól. A mai napra, vagy legkésőbb hétfőre ígért választ.
Ilyen procedúrával nem számoltam... főleg, h. volt T-sként pillanatok alatt megoldottam még a 72 órán belüli cserét is
Most mit csináljak? Még egy 72 órán belüli, aztán hátha? Elkeserítő az ilyen.
Szervizre beküldetem Bp-re Nyíregyhről lesz alaphangon - ha tömegesen viszik a készüléket vissza 2-3 hét, amire megoldják.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Próbáltam már én mindennel mindenhogy, de a hálózatokon belül ugyanúgy 2g/3G/4G-t hoz bármit csinálok. Mit csinálok rosszul?
Pedig az első program után a második már automatikusan hozta azon a felületen, h. LTE only-n van és mégsem...
Szoft. frissítést nekem még nem hozza fel a smart switch sem... pedig nekem jócskán lenne rá indok, hátha az én problémám megoldását is belecsempészték...
-
Soulfly842
addikt
válasz csozsoka #1049 üzenetére
Ó,
Egy olyannak, aki ebben dolgozik most ütött a megoldásod
Mindenhol LTE only-t írt, de mégis 2G/3G/4G-n maradt.
A hálózati alapértelmezett visszaállításával viszont az ideiglenes megoldást sikerült összehozni!
Hogy nem jutott ez eszembe? Köszönöm szépen a hozzászólásod.
Párom - aki használni fogja - már eléggé ki volt akadva, hogy az új kis telefonja nem működik. Hölgyeknél meg, mint tudjuk ez eléggé megviselő
Köszi, most egyelőre hagyom. 4G területen vagyunk folyamatosan, ez most egyelőre jó 'rész'megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz csorbajeno #1088 üzenetére
Ahhoz képest, hogy 'ritka néhány személynél', nekem a 72 órás cserénél is ugyanaz volt.
Szerencsére a 4G only beállítása megoldotta, de így is picivel gyengébb a térerő, mint a többi telefonon - ezt ki lehet bírni, jó a környékünkön/a régióban a térerő 4G-re
-
Soulfly842
addikt
válasz Szuperhorcso #1086 üzenetére
Samsung márkaszervízbe vidd be. Hátha. Ott azért csak személyesen prezentálható a hiba.
-
Soulfly842
addikt
Nem csak ott sajnos. Nyíregyházán jó a 4G és még a 4G-re se tudott felcsatlakozni (sehol, napok alatt sem). Én fizikai kártyáról egyből e-sim-re váltottam. Közben a sim kártya is sokszor teljesen leszakadt a hálózatról, ahogy te is írtad (72 órán belüli új készülékre cseréléskor ugyanez)
Kényszerítetten működik most a 4G, csak annyi az árnyoldal, hogy ~1 egységgel kisebb jelerősséget ad, mint a Note 9-em.Mivel technikailag képes a 4G-re, csak nem csatlakozott fel, ezért valószínűleg szoftveresen nem optimizálták semmilyen szinten a magyar hálózatra.
Mivel eltérő helyszíneken más a tünet, ezért gondolom az adott cellákban kapott jelet, valahogy máshogy dolgozza fel...
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz csorbajeno #1150 üzenetére
És az is elég lehet, hogy ha pl. 4G, 4G+ között ingázik
-
Soulfly842
addikt
válasz steveboy86 #1162 üzenetére
Én ezen nem spórolnék. Gyári töltő megbízható helyről 5900 huf. Speedshpp pl.
Azt nézted, hogy a gyári kábel minkét vége a töltő 'véoonyabbik' végződése? :)
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz csorbajeno #1167 üzenetére
Ő lehet belekalkulálta, hogy az üzletben való átvétel esetén nincs szállítási díj
Emiatt szoktam én is sokszor mellette dönteni. pár száz méterre van tőlem egy eDigi.
Én egyébként megbízható sok éves mobilos ismerősömtől vettem a gyárit (aki lehet régi üzleti kapcs. miatt is ad nekem olcsóbban több mindent),
4990 volt
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Villámkérdés, S21-en meghagyták a véroxigén mérést? A zasszonypajtás panaszkodik, hogy nem találja... S9+ -on sokat használta, főleg így covid idején gyorsellenőrzésre.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Egyszerű a sztori 'gyerekek', az általánosan használt újra vegyetek fel 2-3 mintát és mindjárt megszűnik minden gond 'több szem többet lát', több minta, több rögízetett 'pont' jobb siker arány.
A hatékonyság is egyből jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Connect boxod van?
Igen, te is átállíthatod, ha IPv4-be vagy leosztva. ha nem, akkor kérni kell külön és utána állítható be a modem mód.
Ha upc/vodafone neted van, akkor az ennek megfelelő topicban napi kérdés, segítenek is, ill. van elég jó összefoglaló-topiknyitó is, amiben még youtube videóval is prezentálva van.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz FіkuszKukіsz #1255 üzenetére
pontosan milyen szoftver verzióra sikerült frissítenetek, ami megoldotta? A párom telóján 02.01-vel eddig bezárult a kör.
-
Soulfly842
addikt
Feleségemnek S21-e van, dual sim kellene neki most egy ideig, de egyszerűen nem akarja az igazságot. Korábban e-sim volt, de egy kijelző halál után lecseréltük fizikaira.
1. sim Céges T-s kártya
Másikra meg csak e-sim-et hozna.
Ehelyett nekem másik fizikai T-s kártya kellene... sehogy se hozza, pin-t se kér.Van erre valamilyen megoldás?
-
Soulfly842
addikt
Debrecen samsung store szervízvezetője (régi barát/volt kollégám), westeles idők kezdete óta szervizel telefonokat (sokáig a westelnél, majd samsung). A humán faktor a hibára kizárható. Az e-sim már nem aktív, az lett lecserélve fizikai kártyára.
Egyszerűen bármt csinálok, csak így hozza.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Hívószám lekérdezét indítottam *121#-vel (t-nél működő ussd) de meg sem kérdezte, hogy melyik sim. Pin kód is volt rajta, de azt sem kérte, így ez utóbbi miatt is kizárható, hogy észlelte volna.
A sim működik, másik telóba most beleraktam, egyből kérte is a PIN-t.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
persze, se kép, se hang, pin-t se kért.
De egyébként az esim/sim az nem a kártya nevének a része, hanem azt magától azonosítja be. Az a korábbi, már megszűnt e-simnek a jelölelője. a Sim2-t meg be se olvassa, ha aktív volt, hanem akkor sem működtek pl. a két-sim-es beállítások és a gomb is inaktív volt.
eSim eltávolítására manuálisan nincs lehetőség? Az a gyanúm, hogy az ott vhogy beragadt, holott ua. a szám volt és az már elvileg deaktív. Lehet azért nem is akarja olvasni manuálisan a sim2-t.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz #32277248 #9591 üzenetére
Ez a legviccesebb, hozza állandóan az e-sim-et, de ezek zárolás/eltávolító funkciók meg meg sem jelennek
Ebben a menüben csak az álldó két sim kiírás jelenik meg csak, az is passzív, , mint nálad
Olyan, mint ha az e-sim foglalná a második 'slotot', de eltávolítani meg nem lehet. Nem értem. Minegy, egyelőre beraktam neki egy másik samu-ba a sim-et.
Az szerintem mindegy lenne, mert azt a simet hozná, ami abba a foglalatban van. De meg fogom próbálni. Viszont már csak vagy késő este, vagy holnap.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256/12GB
- Előfizetéses Samsung, Huawei, Apple, Xiaomi felvásárlás! Használt/ ÚJ!
- Samsung Galaxy S21 Plus 5G 128GB Phantom Black, Újszerű Állapotú, Független, Fekete, Garanciális
- Új állapotú Samsung Galaxy S21 Plus, 8/128GB kártyafüggetlen, fekete szinben, garanciával!
- Samsung S21 5G 8/128 GB