Új hozzászólás Aktív témák

  • Keem1

    addikt

    válasz NavySeal #16284 üzenetére

    Nem emiatt nem vállalnak. Ebben a helyzetben magas a user-faktor, nehezen bizonyítható, hogy nem gyártási hiba okozta a beázást, a bizonyítási teher pedig a gyártóé.
    Te vállalnál garanciát a munkádra úgy, hogy a végfelhasználó könnyen hibázhat, te pedig nehezen (vagy semennyire sem) tudod bizonyítani, hogy te mindent jól csináltál?

    Az S7 óta él az emberek fejében, hogy azért nincs garancia, mert beázhat és a gyártó ki akar bújni a felelősség alól :D Nem, nem ezért van. És mivel te se tudod, hogy miképp működik ez (hiszen akkor nem kérdezted volna), így könnyen belátható, hogy a legcsekélyebb odafigyelés se feltételezhető a felhasználóktól, és ez még fokozottan lenne igaz, ha nyíltan kommunikálná a gyártó: nyugodtan vigyétek vízbe, mert garanciát vállalok rá. Na ekkor hirtelen mindenki elfelejtené, hogy tengervíz, nagy nyomású víz, tartós víz alatti használat, résnyire nyitva hagyott SIM tálca, stb. mind túlmutat az iparági szabványon. Dolgoztam végfelhasználókkal 10 évvel ezelőtt, 90%-uk olyan, hogy azon is csodálkozom, hogy élte túl a kisgyermekkort.
    Mindenkinek jobb, hogy vízbalesetbiztos a készülék, persze rá vállalt garancia nélkül, így azért kicsit jobban odafigyelnek. Hülyék mindig is lesznek, de talán kevesebben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák