-
GAMEPOD.hu
Samsung Galaxy Note10 és Note10+ témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Erősen érik egy telefon csere, és képbe került a Note család, illetve ezek legújabb tagjai. Specifikációk terén lehet, hogy a 9 -es is ki tudna elégíteni, de mivel ez már szolgáltatónál nem kapható, marad az új 10 és 10+. Elolvastam a teszteket, megnéztem őket kézközelből, de dönteni még nem tudtam. A N10+ egyelőre szokatlanul nagynak tűnik, de azt tapasztalatból tudom, hogy általában a nagyobb képernyő jobb, és viszonylag gyorsan szokható. Most még nagynak tűnik - nekem. Ellenben nekem már a N10 is előrelépés lenne képernyő méretben, és első blikkre sokkal közelebb állt hozzám, mint a nagyobb testvér. A teszteket elolvasva egetverő különbség nincs köztük, a felbontás, néhány kamerás képesség (ami pl a PH teszt alapján nem okozott szignifikáns különbséget), a plus esetén a 45W gyorstöltés, illetve talán leginkább az akku idő, ami eltér. Érdekelne, hogy valós időben ez a tapasztalataitok szerint ez menyi kijelző idő különbséget jelent?
Számomra talán a legfontosabb, hogy pl a tollat érintően van -e különbség a két modell között? A toll az a plusz funkció, ami miatt leginkább hajlok a Note készülékek felé (munkában van jópár feature, amit tudnék használni) Van olyan dolog, amiben az N10+ ezen a téren többet tud a kisebbik testvértől?
A szolgáltatónál cirka 50k a felára a + verziónak, egyelőre gondolkodok rajta, hogy a nagyobb képméreten kívül van -e olyan, ami miatt ezt megérné kifizetni? -
Acheron
őstag
válasz telefonmágus #3706 üzenetére
Persze, minden relatív A kézbevételes teszt alapján számomra egyelőre a kisebb jobban használhatóak tűnik a mindennapokban, a saját telefon használati szokásaim figyelembevételével.
(#3707) torrrent :
Nem annyira az összeg abszolút értéke, inkább a benne foglalt funkcionalitásbeli plusz érdekel. (2 - 4 év időtávon nincs sok jelentősége ennyi különbségnek) Méretileg számomra a kisebb a befutó, ezért is érdeklődöm, hogy a tollhoz kapcsolódó képességekben van -e különbség a két modell között. A kamera, RAM, akku közötti különbségeket figyelembe tudom venni a döntésemnél, azt egyenlőre nem tudom, a toll kapcsán van -e plusz tudnivalóm.
(#3709) TODI1111 :
A mostaniban csak 4GB van, közel 3 éve elvagyok vele, remélem 8GB hasonló időtávon még nem lesz kevés. Ha pedig mégis a + lesz a választott, akkor a 12 biztosan nem -
Acheron
őstag
Egy gyors kérdés: a kisebb, "sima" Note 10 nem kezel plusz SD kártyát, de a dual SIM -et tudja kezelni? Thanks!
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #3717 üzenetére
Azt hiszem, holnap beszerzek egy Note 10 -et. A legvalószínűbb, hogy egyelőre maradok a kisebbnél (2 - 3 év) a tapasztalatok alapján eldöntöm, kell -e a nagyobb méret. Egyelőre nekem a plus élhetetlenül nagy, maga a viselés (pl zsebben való elhelyezés) nehézkes - számomra. Amennyire látom, kisebb modell is majdnem a korábbi (Note 9) modell képernyőméretét hozza egy (ma már) komplettnek mondható telefontestben, nekem ez most pont elegendő. Meglehet, ha ráérzek a Note ízre, a következő egy nagyobb modell lesz (bár ki tudja, három év múlva milyen telekommunikációs eszköz lesz a befutó )
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #3793 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a javaslatokat, tanácsokat. Kissé nehezen ment a beszerzés, mert a szolgáltató helyi képviselete épp kifogyott, no meg fekete volt a megcélzott modell, de tegnap végül a a munkahelyemhez közel találtam egy Aura Glow Note 10 példányt, ami nagyon csatlakozni kívánt hozzám (végül is nem bántam meg, hogy a konzervatív fekete helyett ez lett, egyrészt nagyon tetszik, másrészt - sajnos - tokba kell bújtatnom, így nem fogom látni a maga teljességében.) A Plus nyújtotta előnyöket végül elengedtem, a racionalitás talaján, a saját felhasználói szokásaim figyelembevételével végül a kisebb modell mellett döntöttem.
Szolgáltatói telefon lévén nem volt nagy meglepetés, EU modell. A belakása folyamatban, holnap meglesznek az első közös élmények. Nekem ez nagy váltás, még sohasem volt Samsung Telefonom (max ideiglenesen, többnyire Nokia - HTC vonalon mozogtam), és (szigorúan mindenféle flame nélkül!!!) az eddig ideiglenesen használt Samsung készülékekkel nem voltam megbékülve. Ez a modell viszont nagyon tetszik, erős bizalmat szavazok neki a következő két - három évre, remélem beváltja a hoztzá fűzött reményeket .
Ha már fent említésre került a tok: Milyen, akár "pofára esés" ellen is megbízható védelmet nyújtó, de esztétikusnak mondható tokot javasoltok a készülékhez? A flip -es tokokat nem annyira kedvelem, a párom S9 -én LED-View tok van, ami kétség kívül sok mindentől védi, no meg jópofa is, de engem alighanem zavarna az állandó nyitogatás.
Köszönöm előre is a javaslatokat! -
Acheron
őstag
válasz Stabi83 #3937 üzenetére
Ok, jövő héten beugrok a helyi Samsung képviselethez, megnézem, mit ajánlanak.
A Spigen termékei egyébként nekem is bejönnek, korábban használtam NeoHybrid tokot, több esetben védte meg az előző telómat a töréstől. Igaz, itt kicsit nehezített a pálya az Edge kijelző miatt. -
Acheron
őstag
Szolgáltatónál (Telenor, XEH) vásárolt készülékre is megjött a frissítés ("sima" Note 10).Este megy fel.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Telenoros Note 10 - re is megjött (XEH).
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Rendhagyó kérdésem lenne, hátha van valakinek ötlete.
A telefon (Note 10) a fényképeket a felhőbe szinkronizálja (Microsoft Onedrive). A minap elkövettem egy balgaságot - a Drive zaklatni kezdett, hogy megtelt az 5GB -os tárhely. Végül eluntam, és kitöröltem onnan a képeket, mondván, hogy megosztogatni nem igazán szoktam, a telefonon pedig ezek úgyis megvannak, hiszen ott bőven több hely áll rendelkezésre (cirka 200GB). Nos, másnapra a telefonról is eltűnt az idei képeim kétharmada - nem mind, egyelőre semmilyen összefüggést nem találok, hogy ami maradt, miért maradt. Itt egy dolgot nem értek. Ha fényképet készítek, akkor azt a telő automatikusan a telefon memóriába kell, hogy mentse, majd innen szinkronizálja a felhőbe. Létezik, hogy miután felkerült a felhőbe, a telefonról törli az adatot? Mert csak esetben tudom elképzelni, hogy a Drive -ról törölt kép már a telefonon sem érhető el. Viszont ilyen beállítást nem találtam egyelőre.
Próbáltam törölt képek visszaállítására használható programmal ellenőrizni a memóriát (amíg nincs felülírva, ott kell hogy legyen), de ami igazán hatékonyan tudná ezt megtenni, az root jogokat szeretne. Rootolni viszont nem szeretnék, van még egy év gari, nem akarom kidobni. -
Acheron
őstag
Gondolom kuka akart lenni
De az sajnos ürítve lett, így nem játszik.
(#8580) dkovizoli: Ez remek hír... Akkor most megkeresem, és kikapcsolom - leginkább a komplett Onedrive -ot kapcsolom le a telóról. OK, hogy végső soron én voltam a hülye, hogy, de szeretem az ilyen okosságokat, amik default módon megpróbálnak helyettem gondolkodni.
Akkor egy dolgot tudok megpróbálni, valahogy a telefon belső memóriát átvizslatni, a törölt képek után kutatva - egy részük talán még menthető. Amit root nélkül lehetett, már megtaláltam, de deepscan -hoz az is kell. Így utána kell nézzek, ebben az irányban milyen lehetőségek vannak.
Köszönöm mindenkinek a válaszokat ![ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Ma a telefon (Note 10, szolgáltatótól vett, de független) nem egész egy év működés után bedobta az "Alacsony hőmérséklet" hibát, ami miatt leállítja a töltést. Már napközben fura volt, hogy rövid idővel a töltőről való levétel után gyorsan merült. Három óra múlva azt vettem észre, hogy 1(!)% -on áll. Feltettem a töltőre, de gyanús volt, hogy fél óra múlva is csak 2% -on állt. Ekkor vettem észre az angol üzenetet (Kb ennyi: A telefon hőmérséklete túl alacsony, ezért a telefon töltése leállt, folytatódik, ha a telefon felmelegedett). Ez vicces, merthogy - nyilván - szobahőmérsékletű a telefon.
Utánanéztem a neten, úgy látom típushiba, és szerviz lesz belőle. Szerencsére még garanciális a készülék (tavaly decemberben vettem), így gondolom a szervizt a szolgáltatón (Telenor) keresztül kell intéznem
Remek, mert így szereznem kell egy másik készüléket is, amit addig használok...
A tapasztalatok szerint mennyi idő egy szerviz oda - vissza?
Köszönet előre is. -
Acheron
őstag
válasz TODI1111 #8968 üzenetére
Az még talán kibírható, attól tartottam, jóval hosszabb idő (3 - 4 hét), bár ez még így sem kizárt. Köszönöm az infót!
#8969ollie: Nincs még tapasztalatom (szerencsére) sem szolgáltatói, sem Samsung szervizzel. Feltételezem azért javaslod, mert gyorsabb lehet így az ügyintézés. Ők is adnak cserekészüléket a javítás időtartamára?
Egyébként időközben feléledni látszik a telefon. Feltettem a radiátorra, pár percre, éppen csak langyos lett, talán még töltés közben is jobban fel szokott melegedni. Feltettem a töltőre, egyből 48% -ra ugrott, azután szépen ment fel, ahogy szokott normál esetben. Biztos ami biztos, megnyomkodtam kicsit a hátlapot is ott, ahol az egyik szervizes videó alapján az a csatlakozó van, aminek a kilazulása okozza a jelenséget (bár őszintén nem hiszem, hogy ez valóban segítene).
Mindenesetre most figyelni fogom, produkálja -e a hibát, ha kissé visszahűl. Ha nem, akkor sem leszek teljesen nyugodt, nem örülök neki, ha ez a fajta probléma Damoklész kardjaként fog lebegni fölöttem. -
Acheron
őstag
Sziasztok,
Le kell adnom a telót szervizbe, és mivel ezzel nincs tapasztalatom, kis segítséget / tanácsot kérnék.
A SmartSwitch -el készítettem egy teljes biztonsági másolatot PC -re, illetve ideiglenesen ugyanezzel átvittem minden adatot egy A32 -re. Még pár apróságot átviszek (2FA kulcsok), utána lesz egy Factory reset. Jól gondolom, hogy a szervizbe csak a "pucér" készüléket kell vinnem, doboz, egyebek nem kellenek (?)
Van még ezen kívül valami, amit érdemes megcsinálni, mielőtt pár napra - hétre elbúcsúzok tőle?
Köszi előre is! -
Acheron
őstag
válasz Plazmacucci #12721 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat!
Jó ötlet a körbefotózás (bár nagyon remélem, nem lesz szükség ilyen evidenciákra).
Ha a dobozában adom le, remélem azt visszakapom (?)
Számla, garilevél megvan, of course. -
Acheron
őstag
válasz Acheron #12729 üzenetére
Visszajött a teló a szervizből. Elvileg a hőmérséklet érzékelő, vagy a csatlakozója adta be az unalmast, mert bizonyos időközönként "a hideg miatt a töltés leállt", vagy "a hideg miatt a vaku nem használható" üzenetek jöttek, és csak a hátlap szenzor - csatlakozó körüli masszírozásával állt helyre ideig - óráig.
Igazából nem tudom, maradt -e benne eredeti alkatrész: "alaplap", hátlap, kijelző, antenna egység, USB egység, akkumulátor - minden cserélve lett. A szerviz lap szerint a kijelző is csíkozódott és részlegesen nem érzékelt - bár én ilyet nem tapasztaltam, mielőtt leadtam.
Most teljesen rendben van, minden működik - fura is lenne ha nem, ahogy nézem, legalább 90% -a cserélve lett. Kicsit meglepő ez nekem, YT szerviz video alapján azt hittem, mindössze a szenzort cserélik és megerősítik a csatit. Bár azt még nem tudtam eldönteni, hogy a sok csere jó -e, vagy nem a teló szempontjából, de alapvetően inkább pozitív érzések maradtak bennem a szerviz folyamattal kapcsolatban.
Mindegy, örülök, hogy itt van, ideiglenesen egy A32 -t használtam két hétig, de messze nem ugyanaz a kategória, a Note még ennyi évvel később is köröket ver erre a szegmensre.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró