Új hozzászólás Aktív témák

  • Pano

    addikt

    Hali!

    Hát, ne haragudjatok, de én most itt fogom kisírni magam.
    Telefon váltás előtt állok és a listába bele került az A5 is (én most egy 2015-öset használok), mint lehetséges jelölt.
    Már "csak" hárman vannak versenyben :) Számomra fontos, hogy az adott készülék mögött milyen szervizháttér és garanciális ügyintézés van. Másnak sokadlagos szempont ez, de nekem elsődleges, ez van :)
    Ebből kifolyólag mondom írok a Samsung képviseletnek facebookon és megérdeklődöm őket, hogy a 2017-es A5-re is ugyan úgy él-e a Prémium Assistance garancia, a következő beszélgetést zajlott le:

    Ennek több tanulsága is van:

    1.- Vedd csak meg szépen a -már piacon lévő- telefont paraszt, aztán majd valamikor megmondjuk, hogy végül is milyen garanciális feltételeket adunk neked. Te azt csak ne akard tudni előre, jó?!
    2.- Úgy néz ki az új Samsung asszisztens már olyan király, hogy magyarul válaszolgat ügyfélszolgálati kérdésekre. (Mint egy robot baszki)
    3.- Ez a copy/paste válasz kikerülés szerintem iszonyat nagy bunkóság, "örülök" hogy ennyire kellek a Samsungnak, mint vásárló.

    Miért is fontos ez? A fentiekben már kifejtettem, hogy nekem miért. Az információ pedig azért, mert már előfordult, hogy valamelyik termékét nem tette újra be a Samsung ebbe a garanciába, vagy kivette onnan. Az meg egyenesen pofátlanság, hogy piacra kerülés után ez még nincs letisztázva és a vásárló nem tudhat róla.
    Igazából hálás lehetek, mert legalább segítettek dönteni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák