Új hozzászólás Aktív témák
-
Dimond G
senior tag
Először nekem is ezt csinálta, majd azt csináltam, amit zzola kollega írt és utána már megjavult! Beléptem a Telekom fiókomba, majd letöltöttem a számlát. Ezután igényeltem a Members app-ban a Buds+-t és betallózta a számlát!
Azonnal jött visszaigazoló email. Ez 26-án volt. Tegnap kb 2 ra fele (délután) kaptam az emailt, hogy 15 napon belül GLS futár hozza az általam megadott címre! -
friday13
csendes tag
Mi is a Telenortól rendeltük, szintén hétfőn jött meg. Ugyanez a Szolgáltatói szoftver verzió van a miénken is mint amit csatoltál. Nálunk gond nélkül ment a regisztráció kedden. Mintha frissítettem volna előtte a Members Appot a Galaxy Store-ból (most 3.9.00.9 verziójú).
Viszont érdekes hogy 24-én rendeltük, de a számla 26.-ára szólt, ami ugye már nem promóciós időszak. Remélem tényleg a megrendelés időpontja számít. (azért regisztrációkor csatoltam a megrendelést és fizetést visszaigazoló emaileket is)
-
pinnacle
nagyúr
válasz $atirka #1028 üzenetére
Köszi! Itt sem látszódott, csak azután, hogy bekapcsoltam a Rendszeralkalmazásokat. Mindkettő alapbeállítása Optimalizált. Nektek nincs ilyen "megnemérkezőüzenet" problémátok? Bárcsak ez lenne a megoldás, már régóta szívok vele és ezeket a beállításokat még sehol sem mondták.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz $atirka #1037 üzenetére
Otthon veszem észre, majd megnézem mobilneten. Egyik router ASUS 65P másik az újabb fekete illetve fehér dobozos ConnectBox. Egyébként milyen router beállítás okozhatja ezt. Illetve lehet, hogy a telefon egy idő után lekapcsolódik a routerről és nem vált át mobilnetre? Nem tudom melyik az energiatakarékosabb.
Az is lehet, hogy készülék probléma. J5 2017, A52, A52s problémás, de az A40-el semmi gond.