Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz gerner1 #1685 üzenetére
Nos, kipróbáltam ezt a SmartSwitch frissítést, de ez egy rettenetes program (vagy csak a Win10-et nem szereti). Ahol arra gombra kellene bökni, hogy elfogadom a feltételeket, ott a gomb nincs rajta a képernyőn, valahol alul lelóg, de nincs gördítősáv az ablak szélén, nem lehet legördíteni a szöveget a gombig
Végül úgy sikerült megoldani, hogy rákötöttem a gépet egy 4K-s TVre, így már látszott a gomb.
De így se értem el túl nagy eredményt, a SmartSwitch csak 12-es androidra tudta frissíteni, 13-as sehogy sem jön elő (se OTA, se SmartSwitch)
Na, innen hogyan tovább?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Doki42
őstag
válasz Donki Hóte #1701 üzenetére
Szia!
Én írnék a samunak, vagy felhívnám őket…Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
veterán
Köszönöm szépen a tanácsot, de megoldotta magának
Pár óra erőgyűjtés után hajnali egy órakor elkezdett csipogni, hogy talált magának frissítést, wifin automatikusan letöltötte, onnantól reggel 5 óráig folyamatosan frissített, legalább háromszor újra kellett indítani.
Nem túl elegáns, hogy nem tudja egy lépésben frissíteni magát, hanem szépen sorban felrak minden frissítést mielőtt a következőre lép (és ez igaz volt nemcsak a droidra, hanem egy csomó alkalmazásra is ), de végül sikerült a frissítés, droid13 van, 2022 dec.1-jei biztonsági frissítéssel
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
gerner1
veterán
válasz Donki Hóte #1703 üzenetére
Lehet, hogy nem "elegáns", de azért csak jobb, mint bevinni ezzel egy hivatalos szervizbe (?) ...
-
Doki42
őstag
válasz Donki Hóte #1703 üzenetére
Lényeg, hogy sikerült
Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
bazger
csendes tag
Sziasztok!
Kb fél éve kezdte, hogy lefagy a kijelző.
Utána ilyen szivárvány szinben pompázó csíkok jelentek meg.
Aztán egyre több csík.
4 nappal ezelőtt pedig a képen látható jelenség van.
Sajnos újraindításnál a samsung logóig eljut, de utána kakukk.
Ha egyszer-egyszer be is jön rendesen pár perc után lefagy és vége.
Tölteni lehet, de kb ennyi.
Másnál is előfordult ilyesmi?
18 hónapot bírt. -
macilacus
senior tag
-
Log13
csendes tag
válasz domper2015 #1708 üzenetére
Azt eddig is csinálta nekem 12vel is, én inkább azt vettem észre 13on, hogy néha dupla kopp után az ujjlenyomat olvasó nem villan fel ergo azzal nem lehet feloldani csak ha oldalsó gombbal kijelzö off/on-t tolok. Ekkor a kijelzö is fényesebb és már müködik az ujjlenyomat olvasó.
-
PistiSan
addikt
Nalam always on displayen sokszor nem jelenik meg az ujjlenyomat olvasó, ha duppla koppal vagy valamelyik gombbal felébresztem, akkor megy rögtön a feloldás. Android 13 óta van ez a "hiba".
-
Telda
addikt
Sziasztok! Jelentkezett már valakinél olyan probléma hogy ilyen 10-12 órákat ír ki töltésre?
Ha kihúzom és visszadugom a kábelt, vagy újraindítom a telefont, akkor egy darabig jól tölt, majd megint visszakúszik 12 órára. Tönkre mehetett az aksi vagy valami szoftveres hiba? Mert ha feltölt, akkor nem merül gyorsabban. Csak brutálisan lassan tölt. -
gerner1
veterán
Sokmindennek lehet esélye, így például a készülékhez mellékelt USB kábel is többeknek megpusztult már, korábbi tesóknál is.
Volt, akinél az addig elmaradt alap-karbantartási művelet-sor után helyreállt, stb...A posztodból nem derül ki, hogy pontosan mik(?) a körülmények, de a számos közül egy példa (amikor ilyesmi lehet normális is..) :
..- autóban, navi közben csatlakoztatom. Ennek oka, hogy bekapcsolt kijelzővel csak az alap töltési-teljesítményt használja ez a Samsung is, ahogy a többi is [azaz, ilyenkor (bekapcsolt kijelző), nincs se gyors, se szupergyors töltés sem..] . -
Telda
addikt
válasz gerner1 #1718 üzenetére
Próbáltam másik kábellel, másik töltővel. Van másik A52 is a családban.
Xiaomi töltővel és kábellel. De ugyan az.
Nincs semmi extra körülmény. Rá van dugva a töltőre és le van téve az asztalra.
Lehet próbálok egy teljes gyári visszaállítást. Ha nem lesz jó akkor megy vissza garanciába. -
efi99
senior tag
Nem mellesleg akkor is rosszul írja ki, ha rendben megy a töltés, sőt lehet, hogy ez minden Samsung telónál így van. 15W-os töltővel, amivel ez a telefon 66%/h óra átlagos sebességgel töltődik, minden esetben olyan becsült értéket ad meg (végig), ami 50%/h alatti sebességre utal. Pl 60%-nál rádugom, arra azt mondja kb, hogy pl még 48 perc a teljes feltöltésig.
Annyit dolgozom, hogy lassan már az ivás rovására megy.
-
PistiSan
addikt
1117 Telda-nak akartam írni.
-
-
efi99
senior tag
válasz gerner1 #1730 üzenetére
Ma jött meg a T-s telefonra. Szokás szerint heteket kotlottak rajta. Már február van, de máig 2 hónapos sw volt rajta (dec 1 szint). Egyszerűen nem értem miért ülnek ennyit rajta, és miért mindig ez a társaság van megszívatva, nem arról van szó, hogy nem tök egyszerre nem kapja meg mindenki, hanem, hogy következetesen mi utolsónak, mindig. Ez már akár veszélyes is lehet, a hibák közzétéve, a javítások közzétéve, lehet megpróbálni kihasználni, hiszen ezek a T-s telefonok hetekig nincsenek foltozva, erre bizton lehet számítani minden hónapban.
Annyit dolgozom, hogy lassan már az ivás rovására megy.
-
gerner1
veterán
Már végigrágtuk párszor. Valamiért nem ment át, hogy a TMH -s régiókód sem az utolsó a sorban [akkor mit mondjanak azok, akik a mögöttes kódokon vannak a világban (???) ]. Tudom nem vígasz, de attól még ez van, és ez is marad.
Főleg úgy, hogy az új trend (újabb típusok/tesók) már sem XEH, sem TMH (+stb..) régiókódokat sem tartalmaz, csak 2db -ot (EUX & EUY ) az egész EU összes tagállamának ...Én, S4 óta követem, és ez, mit sem változott. Ahogy az sem, hogy ha elkezdik osztani egy adott régiókódra, akkor az sem azonnal elérhető: az egy kódon lévők közül ⇒mindenkinek ⇒egyszerre ⇒ugyanakkor ....
Szóval, továbbra is az a két opció marad, amely eddig is volt. Azaz, vagy a türelem, vagy ODIN.
De, végül is, akkor neked is kiosztásra került. 👍
[ Szerkesztve ]
-
Potrien
senior tag
Sziasztok.
Azt szeretném megtudni hogy ezen a készüléken valamilyen hivásrögzités működik esetleg? -
Potrien
senior tag
Nagyon köszönöm a válaszokat!
-
gabesz1791
csendes újonc
Sziasztok! Van egy olyan problémám a telóval, hogyha beszélek valakivel, a másik fél 1-2 mondat után már nem hall semmit abból, amit mondok. A másik gond, bekapcsolt állapotban nem tudtak hívni, úgy jelezte a másik félnek, mintha ki lennék kapcsolva. Valakinek volt hasonló problémája? Úgy 1 éve csinálja ezt, volt szervízben.
-
gerner1
veterán
válasz gabesz1791 #1745 üzenetére
5G kiépítés + 3G-lekapcsolás miatti anomáliák egyike.
Volt már téma, keress rá.👍 -
FattyDove
őstag
Nálatok megy az 5G Yettel hálózatán?
-
crissprivat
senior tag
Sziasztok.
Annyi lenne a kérdésem, hogy az A52 wifije egy idő után átvált 5G -ről 2,4G -re még akkor is, ha az AP közelében vagyok és tökéletes a jel. Egy ideig mutatja a 433mbs sebességet, de nemsokára átvált 96mbps -re. Van a családban egy A53 is és ezzel nincs ez a wifi probléma. Ugyan az a beállítás mindkét mobilon. Mi lehet a bibi?
Köszi.Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone SE 2020 64GB Fekete Független/1 hónap gar./Akku 85%/p3369/
- ASUS ROG Phone 6 16/512gb 5G - Használt, akár beszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari