Új hozzászólás Aktív témák
-
efi99
senior tag
A töltési időt nektek is olyan furán saccolja? Gyorstöltés bekapcsolva, a gyári 15 Wattos töltő 66%/óra sebességgel tölti egyenletesen, ennek ellenére végig úgy becsli az időt, mintha olyan kb 40%/órával menne, tehát kb normál töltéssel.
Annyit dolgozom, hogy lassan már az ivás rovására megy.
-
efi99
senior tag
válasz gerner1 #1206 üzenetére
Ezt én értem. De mint írtam a százalékos érték ténylegesen 66%/óra volt, több mint 1 órán keresztül egyenletesen és folyamatosan (2%-os változásokra átlagolva), így ez alapján - egy egyszerű szorzással-osztással - az OS-nek is újra kéne számolnia a hátralévő időt egy 5-10 perc után. Ehelyett végig 40mp-ces 1 perceket számol vissza, ami így nem ér semmit.
Annyit dolgozom, hogy lassan már az ivás rovására megy.
-
gerner1
veterán
No, akkor te is láthatod, hogy ugyan ott, neked TMH a kód.
Szóval, meg kell várnod, amíg a szerverek elkezdik osztani arra is, mivel neked ez a készüléked aktív-CSC kódja, és nem XEH.A türelmen kívül, az alternatív lehetőségek továbbra is adottak. + át állíthatod az aktív-CSC -d XEH -ra, de ehhez FR kell, tehát újra belakással jár együtt.
-
efi99
senior tag
válasz gerner1 #1209 üzenetére
Ezen végigmentünk már egyszer, de az a kérdés továbbra is megválaszolatlan marad(t), hogy miért pont ennek a csoportnak nem osztják soha időben, egyáltalán mennyire van rendben, hogy a javítás és ezzel többé-kevésbé maga a biztonsági rés nyilvánosságra hozatalával, majd - mint legutóbb is és most is - a hozzáférhetőség több hetes késleltetésével valamilyen szinten veszélyeztetik ezen tulajdonosok telefonjait.
Az alternatív lehetőségek közül a mezei userek (ők a 99%) részére legfeljebb a Smartswitch (lenne) az alternatíva, viszont a tapasztalat az, hogy ott is legfeljebb 2-3 napot lehet nyerni, a több hetes hátrány ugyanúgy megmarad. (Ahogy egyébként most sem találja egyelőre az sem.)Annyit dolgozom, hogy lassan már az ivás rovására megy.
-
picur10
aktív tag
Gondoltam leírom, hogyan jártam a hétvégén, hátha másnak is hasznára lesz.
A telefon -mióta megvan - 4 hónaposan vettem használtan- most először merült le teljesen 0%-ra. Tölteném fel, nedves csatlakozó hibát kaptam. Pénteken reggel ugyan eláztam az esőben, de nem gondoltam, hogy igazán köze lehet hozzá (péntek este merült le).
Próbáltam több kábellel, töltővel, nem kezdte meg a töltést a fenti hibaüzenet miatt.
Végül a Samsungnál kötöttem ki, ahol mint kiderült az volt a baja, hogy nem eredeti a kábel. A gyári kábellel -ami nekem nem volt meg- simán és gond nélkül megkezdte a töltést. Eddig a "rátöltés" mindig ment az utángyártott kábelekkel. Bár vettem biztonság kedvéért egy gyári kábelt, mikor már volt benne egy kis szufla, már az összes kábellel ment a töltés... -
-
efi99
senior tag
válasz FattyDove #1217 üzenetére
Persze, hogy megvan.
De én a kolléga gyakorlati tapasztalatára írtam, csak van valami oka. Valószínűleg az, hogy kívül érzékeli a külső zárlatot (ugyanis maga az USB-C aljzat és így az azon lévő érintkezők szabadon vannak és azon érzékeli, hogy 2 érintkező között átszivárog vmi pici áram)Annyit dolgozom, hogy lassan már az ivás rovására megy.
-
efi99
senior tag
válasz FattyDove #1221 üzenetére
Én sem merem a telefont szándékosan vízbe tenni. Az óra, karkötő más, jobban zárható, ott mindenhol lehet csavarozás vagy ragasztás. A mobilnak van legalább 1 (vagy 2) gyenge pontja: a kártyatálcák, ezek csak ilyen benyomósok gumigyűrűvel és legalább 1x már voltak bontva mindenkinél. A mechanikus gombok mellett is be tud jutni szerintem némi víz, persze nem gépházba, csak abba a kis fészekbe (vagy annak tetejébe), amiben mozog a gomb, hosszabb távon nem tudom ez mennyire jó, pláne, hogy ha bemegy, akkor nehezen jön ki, mivel azért ott is törekedtek nyilván a szigetelésre és az visszafele is dolgozik.
Annyit dolgozom, hogy lassan már az ivás rovására megy.
-
picur10
aktív tag
válasz DrDobos #1213 üzenetére
Először a vodafone-nál jártam, de ott kellett volna az előző tulajtól meghatalmazás a jótállási jegy mellé
A srác rendes volt, ő küldött fel a Samsunghoz, azt mondta neki is volt ilyen problémája S9-el. A vodafone-os srác utángyártott kábelén ugyanúgy hibát dobott, két perc múlva a samsungos srácnál az eredeti kábelen már szó nélkül töltött. -
tylerddd
veterán
Üdv! Ismerős egy régebbi Samsung készülékről A52-re Samsung Switch segítségével áthúzott mindent. Azóta a saját laptopján kívül semmilyen más eszközön (pl. másik mobilkészüléken a háztartásban úgy, hogy nem is az ő fiókjával megy az adott telefon) nem tud belépni a fiókjaiba, pl. ügyfélkapu, valami SZÉP-kártyás oldalra stb., sehová. Ugye a Chrome böngészőt használja, de a Samsung Internettel sem. A laptopon megnézték a Chrome-ban az elmentett jelszavakat, jól írnak be mindent és ott simán beengedi mindenhová. Ilyenkor mi lehet a gond? Megköszönném a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
Thome
addikt
Sziasztok,
Csak 3 db ujjlenyomatot lehet összesen beállítani a feloldáshoz vagy nálam van a hiba?
-
Thome
addikt
Köszi szépen, szomorú, 2 hüvelyk és 2 mutatóujjat akartam regisztrálni.
Egyébként nekem jól olvassa a hüvelykujjaim, 1-1 alkalommal nem veszi észre, de 99%-ban elkapja. -
Nordik
őstag
Telekomra megjött a szeptember elsejei biztonsági frissítés.
-
Thome
addikt
válasz clairvoyant #1234 üzenetére
Nagyon jó csel, gondoltam rá, de mondom úgy se lesz jó. És de!
Köszi!
-
domper2015
senior tag
Megjelent a 4 GB RAM Plus virtuális memória
-
Doki42
őstag
Most nézem....google play biz.frissítés junius 1- i
Mi van? Arra is kellett volna jönni újnak, vagy alszanak?
Nektek?Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
tghwinner
csendes tag
válasz domper2015 #1237 üzenetére
Gyorsabbnak tűnik a telefon a virtuális memóriával?
-
FattyDove
őstag
Jobb a GCAM, mint a gyári app? Ha igen, akkor melyik verziót érdemes használni?