Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wlac

    Ármester

    Az összes ugrálós kalandjátékkal ugyanaz a bajom: a főszereplő minden második percben éppen készül kitörni a nyakát. Uncharted, Tomb Raider, Dead Space 3, tök mindegy, hogy mivel játszik az ember, biztos lehet benne, hogy az egyenes folyosón nem tud úgy végigmenni, hogy ne szakadjon be alatta a föld, ezzel fokozva az izgalmakat (nem, nem fokozza). Persze a főhős hiába zuhan 15 métert, és vágódik neki mindennek, semmi baja sem lesz, persze amikor én beleestem a biciklivel az árokba, négy hétig járógipszben voltam. Reméltem, hogy ebben valamennyire mérséklik a dolgot, de úgy látom, hogy nem. Ettől még persze várós, de Drake anyázásaival szemben Lara folytonos nyafogása és nyögdécselése az előző részben nagyon zavart.

    “The wha-"

  • Wlac

    Ármester

    Azért merem remélni, hogy mégsem lesz ennyire ilyen. :D

    De amúgy itt egy Dead Space 3-as videó is, na meg persze Drake sem maradhat ki. Ne értsétek félre, ettől még imádom ezeket a játékokat, és értem én, hogy ne keressem a realizmust bennük, de azért örülnék, ha végre mérséklődne, mivel ezeknek a zuhanásoknak nincs értelme. Nem fogok jobban izgulni a szereplőért, mivel tudom, hogy a játék harminc százalékánál valószínűleg nem fog elpatkolni, ellenben röhejesnek fogom találni egy idő után. Egyszer-egyszer belefér a dráma miatt (The Last of Us), de a túl gyakori alkalmazás komikus egy idő után. Ugyanaz a helyzet, mint a CoD széria epikusnak szánt jelenetei. Először ütnek, de a sokadik rész után már unalmas.

    “The wha-"

Új hozzászólás Aktív témák