Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ted_tris #10 üzenetére

    Persze, hogy tudom. A Glacier 2 motor továbbfejlesztését használja, de mivel az IO Interactive kivált a Square Enix kötelékéből, így gyakorlatilag elestek a LABS részleg támogatásától. És mivel a Glacier 2-t alapvetően ez a részleg fejlesztette az elmúlt időszakban, így gyakorlatilag most se pénz se ember, aki ebbe tudna bármilyen erőforrást rakni. A Square Enix terve eleve az volt, hogy a Glacier 2-t kukázzák, és mindenkit átvisznek a Dawn motorra, csak az IO Interactive időközben kivált. Ergo minden fejlesztés, amit elvégzett nekik a Square Enix, azt nem tudták magukkal vinni. Ezért tudják csak a 2016-os szintet kínálni, hiszen a válás miatt ez azzal jár, hogy kvázi két évet kidobtak az ablakon a technikai hátteret tekintve. Ezzel nem tudnak mit kezdeni. Technikailag amúgy is le fognak maradni, mert függetlenként folytatják, és azért úgy nem könnyű. Gyakorlatilag egy kezeden meg tudod számolni, hogy hány független stúdió tartja a lépést a nagy kiadói háttérrel működő fejlesztőkkel. Kb. a Rebellion, a CD Projekt Red és a Croteam, de ezért rengeteget költenek, illetve az utóbbi két stúdió közép-európai, ahol azért jóval kevesebbért vállalják el a munkát az emberek. A angol Rebellion az egyetlen olyan nyugat-európai indie, amely technikailag lépést tart a nagyobb halakkal, és az IO Interactive számára Dánia hasonlóan nehézkes terület, hiszen egyáltalán nem olcsó a munkaerő.

    A fentiek mellett a Glacier 2 azért nem egy szuperül optimalizált motor. Persze nem katasztrófa, de messze van az optimálistól, leginkább jó közepes. Emiatt is volt a kukázása melletti terv, mert a Dawn sokkal korszerűbb, ráadásul a Deus Ex: Mankind Divided óta az sokat fejlődött, különösen kellemes a deferred+ leképezője. [link] - A Glacier 2 ehhez képest őskövület.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák