Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz ->Raizen<- #180 üzenetére

    Így van. Régen tényleg az volt, hogy szinte évente cserélhettél volna videokártyát, de a processzor sem volt időtálló. A ramról nem is beszélve. Egyik évben örültél, hogy 32-ről 64-re bővítettél, majd kettőt pislogtál és már a 128 sem volt elég. Most meg bent van 16 GB évek óta és évekig elég lesz feltételezhetően.

    Eljutottunk grafikában egy olyan szintre, ami már annyira részletes és összetett, hogy innen már nem lehet olyan látványos és nagy ugrásokkal előrelépni, mint anno, amikor az volt a feladat (kis túlzással), hogy a 8 szögből álló autót 14 szögből állóra finomítsuk.
    Akkor azt kellett megugrani, hogy például a GTA felülnézetből 3D legyen. Meg is ugrották, hatalmas előrelépés volt. De ma? Mikor már minden játék full részletes, mozognak a hajszálak, totál részletesek az árnyékok stb? Egyelőre tényleg ilyenekkel tudnak csak operálni, hogy Ray tracing. Például egy GTA 2D-->3D akkora lépés volt anno, mintha most például a BF5 után a BF6 (vagy akármi is lesz a neve) olyan grafikával rendelkezne, mint egy renderelt átvezető videóban lévő képvilág.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák