Új hozzászólás Aktív témák
-
oAcido
aktív tag
Így-így. Az AMD nem azért nyomatja a cuccot, mert őket mennyire érdekelné a felhasználó. Szimplán életben akar maradni és ehhez minden eszközt megragad. Fordított helyzetben az NV csinálná ezt.
2013: rengeteg fejlesztő állt be a Mantle mögé (most had ne keressek cikkeket, hozzászólásokat), több tucat játék fog érkezni 2014-15-ben.
2014: a semmiből itt a DX12, álljunk be ez mögé. Meg a Mantle amúgy is csak "tanulásra" kellett. Itt is rengeteg a bejelentett játék.
2015: Hopp itt a 3. versenyző, Vulkan néven. Ja, várjál ez 90-95%-ban Mantle 1.0. Akkor csak pár sort kell átírni és Vulkan alatt fog menni a Mantle játék.És itt vagyunk 2016-ban. Van 2 cím DX12-vel.
Ashes akármi: Amikor utoljára láttam, csak az egységek voltak szebbek mint a Supreme Commander 2-ben.
Hitman: 1-2 fps gyorsulást hoz a DX12 a DX11-el szemben, ha Intel procid van... AMD-vel meg örülsz hogy megközelítetted az i3 szintjét.
Hogy tetszett mondani? Részenként jön a játék és majd úgy kapja meg a DX12 funkciót? Mi ez itt, Life is Strange vagy The Walking Dead? Akkor meg a történetre koncentráljon, ne a játékmotorra. Vagy legyen az utóbbi, de akkor csúnya dolog Early Access játékot teljesnek hívni.Aztán itt a VR is, ami úgy berobbant hogy mindenkit sokkolt az árával.
Konzolok is 2,5 éve vannak a piacon aztán küzdenek 1080P/900P 30 fps-sel. Nesze neked low level API.
De nyugodtan higgyük el tovább amit a gyártok, fejlesztők mondanak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az NVIDIA a GDC-n meglepő bejelentést tett: bizonyos effekteket elérhetővé tesznek publikusan elérhető nyílt forráskóddal is.