Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz SunMount3r #98 üzenetére
és @doc: hmmm, ez meglepett. módosítok: nem szar volt, hanem a grafikája
csúnyaminimalista volt, és a játékmenet engem rettenetesen irritált. de a TD akkor is király[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
SunMount3r
nagyúr
Az egyik legjobb móka volt C64-en a 2 player-es játékok közül, szerintem még most is el lennénk vele a haverral. Itt elsősorban a hangulaton volt a lényeg, lényegében nem volt más mint egy Super Mario klón, de minden eleme pont úgy volt lecsiszolva, hogy egy kerek egészet adjon. Máskülönben a zenéje szerintem a mai napig a legjobb játékokhoz írt zenék között van.
-
válasz SunMount3r #102 üzenetére
Ha multiplayer, akkor International Karate!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fogtunder
nagyúr
válasz parandroid #103 üzenetére
vagy a wizard of wor
I hate morning people. And mornings. And People.
-
nagyúr
válasz parandroid #103 üzenetére
bugbomber 4 fővel 1 billentyűzeten.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Heroes fan
őstag
Az ice win dale milyen lett nektek nálam rohadtúl játszhatatlan a szaggatás miatt.
-
#65675776
törölt tag
Aki akar jót röhögni nézze meg a HoMM3 HD gépigényét. Szánalom.
Csak érdekességképpen itt az eredeti játéké:
Computer System: IBM PC and 100% compatibles
Operating System: Windows® 95/98 or Windows NT® 4.0 Service Pack 4
CPU: Pentium® 133, (Pentium 166 recommended)
Memory: 32 Megabytes RAM
CD-ROM Drive: 4X CD-ROM Drive
Free Hard Disk Space: 425MB Megabytes (minimum) free hard drive space
Sound Card: All major DirectX® 7.0a compatible Sound Cards
Video Card: DirectX 7.0a compatible, capable of 800x600 16-bit high
color display
Peripherals: Keyboard and mouse
Multiplayer: 28.8 modem or greater (modem/internet play); TCP/IP or
IPX (network play) Note: Player is solely responsible for
all applicable Internet related fees and charges.Computer System: IBM PC and 100% compatibles
Operating System: Windows® 95/98 or Windows NT® 4.0 Service Pack 4
CPU: Pentium® 133, (Pentium 166 recommended)
Memory: 32 Megabytes RAM
CD-ROM Drive: 4X CD-ROM Drive
Free Hard Disk Space: 425MB Megabytes (minimum) free hard drive space
Sound Card: All major DirectX® 7.0a compatible Sound Cards
Video Card: DirectX 7.0a compatible, capable of 800x600 16-bit high
color display
Peripherals: Keyboard and mouse
Multiplayer: 28.8 modem or greater (modem/internet play); TCP/IP or
IPX (network play) Note: Player is solely responsible for
all applicable Internet related fees and charges. -
nagyúr
válasz SunMount3r #102 üzenetére
igen, a hangulatban van a kutya elásva, meg a polish-ban - én egyiket sem éreztem túlzottan jónak. amúgy mindig azt hittem, hogy ez is olyan játék, amit a zene miatt kapott fel a sajtó (mer'hogy Chris Hülsbeck tényleg nagy király, legalábbis ami a zene tartalmi részét illeti), de most szembesültem vele, hogy van, akinek a játék is tetszik
(#108) daa-raa: a gépigény nagy részét az OS generálja, és gondolom support okokból nem mennek Win7 alá - ez érthető, ha nem is elegáns. a shader model 4.0 mondjuk tényleg humoros.
btw. az eredeti gépigénye miatt nagyon szidtam anno a 3DO-t, mert a 200-as Pentiumomon baromi lassú volt...[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Slade92
aktív tag
válasz #65675776 #108 üzenetére
LOL
Ez a generált gépigény, ösztönözni kell a népet az újjab hardver vásálásra.
Sok játékhoz nem kellene szerintem akkora gép (maxon) mint amekkora kell gondolk itt a:
-Far Cry 4
-Watch Dogs
-COD Ghost (aminek a nép felszólalására felére vissza is vették a gépigényt,mert ott is durva magas gépigény generálás volt)
De ott volt a Crysis is amibe beleraktak mindeféle gamer szemmel nem látható gépet leterhelő elemeket hogy növelje a gépigényt. -
doc
nagyúr
a grafika semmivel sem volt rosszabb a tobbi hasonlo koru C64 jateknal, sot a Super Mariot messze magasan verte
a jatekmenet is sokkal jobb volt, a Marioval rendszeresen megprobalok jatszani, de mindig rettentoen idegesit hogy mennyivel rosszabb jatekelmenyt ad mint a Giana -
senior tag
+1 az Undying-ra. Best FPS evör!
Resident Evil 2 is jöhet, de egy felturbózott Lego Racers, trickstyle vagy dethkarz is megdobogtatná a szívemetEzért remélem a remakek PC-re is jönnek, mert én pl imádtam a Resident Evil 1-et PC-n, de a Remake-el már GameCube emulátorral kellet játszanom, mert PC-ra azt már nem adták ki
-
-
dabadab
titán
"a gépigény nagy részét az OS generálja"
Ne viccelodjunk mar egymassal, Win7 512 MB RAM-on gond nelkul mukodik, itt meg 2 GB van minimum kovetelmenykent. A videokartyas resz meg plane nagyon vicces, foleg az, ahol kifejtik, hogy a laptopos AMD/NV kartyakat nem tamogatjak, Intel GPU-bol meg semelyiket sem (Win7 remekul fut Intelen meg laptopon is)
DRM is theft
-
djculture
félisten
Következő Ubi játék a Pong hd lesz amihez 8 magos proci meg 4 gigás vga kell majd hogy be ne lassuljon..
-
dabadab
titán
-
Heroes fan
őstag
Kíváncsi leszek erre a heroes 3-ra akadni fog mint a szar
-
saelin
veterán
válasz Heroes fan #127 üzenetére
Ha nem is akadni, de lassulni azt fog. Lesz vagy 2 perces loading képernyő is benne és sok grafikus kártyán hibásan fognak megjelenni a textúrák...
De az is lehet, hogy elkeverték más játékkal a gépigényét. Abu erről a játékról is írhat majd cikket, hogy mitől eszik olyan sokat.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Egon
nagyúr
Ami hirtelen eszembe jut (amiket már más írt, azt próbálom kihagyni):
Street Rod HD
Centurion HD
Battle Bugs HD
Incubation HD
Panzer General 1-2 HD
Fallout Tactics HD
és a legfontosabb: Master of Magic HDEgyelőre ennyi. Ezzel ellennék egy darabig.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
nagyúr
tényleg ne viccelődjünk. ez a Windows 7 hivatalos gépigénye:
1 gigabájt (GB) RAM (32 bites) vagy 2 GB RAM (64 bites)ha Te írnád a gépigényt, ez alapján mit írnál be? vedd figyelembe, hogy ha a gépigény miatt sok lesz a support ticket, akkor szétrúgják a segged. CPU-val ugyanez a helyzet.
a VGA-s rész valóban vicces, azt írtam is. gondolom, nagyjából mindenen fog futni, csak (túl)védik a seggüket. ezt a részét én is parasztságnak tartom.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
saelin
veterán
válasz Heroes fan #134 üzenetére
Igen. Kiegészítők nélkül.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
imibogyo
veterán
válasz Keeperv85 #30 üzenetére
Bár nem remake szintjén, de erről jut eszembe mennyire imádtam a Dark Messiah-t. Jöhetne egy folytatás. Persze hangulatban elvagyok most a Skyrim-mel is, de azért a DM harcrendszere más volt. Nagyon szerettem a "This is Sparta!!!!!" jeleneteket, a "tárgy-dobálós" harcot és a "kötél-íjat".
Emellett szerintem a varázslatok is sokszor jobban voltak kidolgozva. Például védekező ellenfélnél pajzsról lepattanó tűzgolyó stb...
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
Procira viszont ez: "1 gigahertzes (GHz) vagy gyorsabb 32 bites (x86) vagy 64 bites (x64) processzor "
De kár a szart fényezni. A Win 7 feltelepül simán 512MiB RAM-os gépre is, és fut is rajta rendesen.
egyébként a "HD" kinézetről kb ez jut eszembe: [link] Nem lehet komolyan venni, szemben az eredetivel.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
"ha Te írnád a gépigényt, ez alapján mit írnál be?"
Mondjuk odairnam az 1 GB-t, de semmikeppen sem a harmat.
Az eredeti 32 MB-t kert, ahogy elneztem, a HD kiadasnal minden pixelbol 3x3 pixel lett, ha ugy szamolok, hogy akkor az egesz programban minden kilencszer akkorara nott, akkor tartunk 300 MB-nal.DRM is theft
-
Dany007
veterán
Mit értetek amúgy "remake" alatt?
Az adott játék mezei HD verzióját, amiben ugyanaz a játék csak kicserélik a textúrákat nagy felbontásúra vagy azt, amikor a komplett grafikai motort cserélik ki és tesznek bele a HD textúrákon kívül új DX11-es effekteket, megvilágítást, árnyékokat, SM legújabb verzió stb... ?Mert ha én remake-et szeretnék, akkor azt nem csak a textúrák cseréjére értem...
-
Keeperv85
nagyúr
válasz imibogyo #137 üzenetére
Én kicsit haragszom rá, de ez olyan megbocsátott harag. Haragszom, mert az Arx Fatalis 2 alapjait taposta el, amit nagyon sajnálok. Haragszom a linearitása miatt. Viszont mindent imádok, ami Source, pláne ami ilyen színvonalon kidolgozott és ilyen hangulatos, szóval a Dark Meissiah nálam vegyes érzelmeket vált ki.
Egyébként a Source motor iránt roppant mód elfogult vagyok. Nem tudom mit tud,nem tudom hogy csinálja, de számomra csak a "döbbenetes" és a "lenyűgöző" szavak maradnak egy-egy alkotás után, ami alá dolgozik. Nem grafikailag etalon, mert vannak korszerűbbek, hanem van benne valami plusz, amit minden Source játék alatt azonnal érezni lehet. Fogalmam nincs mi, vagy miért lehet azokat a játékokat kapásból rávágva beazonosítani úgy, hogy: "ez Source motor, az biztos!". Olyanról is megmondom, amit elsőre próbáltam és eskü nem olvastam előtte, hogy az viszi!
-
#65675776
törölt tag
válasz #32839680 #145 üzenetére
És az mit számít? A Complete akkor hogy készült el? És érdekes módon sem a GoG-ot, sem a moddereket nem zavarta, hogy nincs forráskód. Így is megoldották a W7/W8 kompatibilitást, az akár 4000x4000-es felbontást. Ehhez képest az Ubi csak kicsit felturbózta a kinézetet, de ahhoz meg jobb lett volna nem nyúlni.
Mondjuk az én szememben már azzal leírja magát egy cég, hogy bármilyen termékének FB-on van a hivatalos oldala.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Keeperv85 #144 üzenetére
Nem hiszem, hogy a Dark Messiah miatt nem született folytatás az Arx-hoz, vagy hozzá hasonló játék. A DM teljesen más stílus, a klasszikus crawler RPG helyett egy RPG elemkkel dúsított akciójáték inkább. Egy igazi adrenalinfröccs, olyan harcrendszerellel aminek azóta sincs párja. Mindkettő zseniális, de nem hasonlíthatók egymáshoz, szerintem. Az igényes rétegjáték készítőknek nagyjából akkoriban kellett választaniuk; behódolnak e a közízlésnek, és casual tucatjátékokat kezdenek készíteni, vagy a már meglévő brandjeiket "kazuárosítják" el (pl. Morrowind - Skyrim (vissza)fejlődési vona)l. Az Arx folytatása szerintem halálra volt ítélve függetlenül attól, hogy elkészítették-e a DM-t, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Keeperv85
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #147 üzenetére
Én licenc problémákról hallottam. Az Arkane Studios szeretett volna egy Arx Fatalis II-őt, amihez licencelték a Source motort. Jött az Ubi, hogy márpedig nekik az nem kell, nekik saját bejáratott címeik közül kell egy ezzel a motorral. Hiába mondták a srácok, hogy a licenc szerződésben egyetlen Soruce cím szerepelt a megegyezés szerint, így bukik az Arx folytatás, nem engedett a kiadó belőle. Hallkan tenném hozzá, hogy szerintem a Dishonored erősen megmentett onnan nem egy részt... mármint a Source alól. Hivatalosan azt ugyan az Unreal Engine hajtja, de nekem valamiért nagyon Source "szaga" van...
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Keeperv85 #148 üzenetére
Aha. Nem ismertem ezt a sztorit, hát tanulságos. Kár, hogy akkoriban nem volt Kickstarter...
A hangulat, ami szeintem is átjön mindhárom említett játékon, talán inkább az Arkane Studios sajáta, s nem feltétlenül a Source-hoz kötödik."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elite: Dangerous
- Autós topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...