Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • torma99

    aktív tag

    válasz Sandormaster #18 üzenetére

    A TA, szerintem bármilyen felbontást támogat 1440x1050-el is játszottam vele, szerintem minden idők legjobb rts-ei közt van a helye hála a játékosok áldozatos munkájának akik több ezer egységet, sok száz pályát készítettek hozzá. Én pont ezt szeretem benne, hogy tetszőleges stratégiával játszhatsz benne, nem a szerezd meg az erőforrásokat minél gyorsabban, majd épít 1000 annihilator tankot feeling. (Bár volt 1-2 fanatikus egységkészítő, aki eléggé megbillentette az oldalak közti egyensúly, pl Krogoth, Crow - aki érti-érti, aki nem nem.)
    Mostani játékokról meg annnyit, Stalker CS <= a végét elrontottak pripjaty helyére betettek 2 multi pályát, chernobyl npp-n meg semmi nem kell csinálni, megállsz és lepuffanhatod simán starikot anélkül,h átvágnád magad a sok monolithoson. Red Alert 3, úgy érzem de ezt többször van így mostanság, hogy a hard fokozat az ami a normal volt régen, mert egyszerűen olyan buta benne a gép (pl nem gyűjti az egységeit, ha a kezdeti támadásai kifulladnak egyenként jön ellened, nem védi rendesen a bázisát, ha elpusztítod a szuperfegyverét, csak nézeget), hogy csak na. Civ: Col része hozza a Civ4-et,de ez inkább egy mod, vagy valami kiegészítő sztem mint új játék. NFS szériát sosem a realizmusáért szerettem,de a legújabb túl tesz gagyiságban az elődjén is. A HL-ekkel meg az a gondom, hogy marhára rövidek lettek, bár igényesen meg vannak írva és tetszenek, de már ezek sem ígérnek 1-2 délutánnál több játékidőt.
    Nah és hogy miért van warez, ha megnézzük a bugos stalkert, a nekem bugos nfs-t (ha beléptem a térképre néha kilépegetett, úgyhogy uninstallálgattam...:) ), nah ezek nem érnek tényleg annyit amennyit elkérnek értük... Mondom ezt úgy, hogy Hl eredeti, sok stratégia eredeti (Panzer, TA, Heroes 345 stb, sudden strike, close combat, op art of war), fps eredeti (opflash, ut99, 2003), szóval van amire kiadja az ember a pénzt ,de ha megnézzük az átlagot, a színvonal romlott az elmúlt néhány évben , amiben persze benne van a warez hatása. De a warez kérdés egy tyúk-tojás problémának is felfogható, plö emlékezzünk vissza hogy c64-es időkben nem is tudtuk mi az az eredeti játék. Amikor bátyám 90-ben megvette a Grand Prixt eredetiben (7000 Hufért, akkor kb 14 volt az átlagkereset), nem is tudtam mi az, hogy szép doboz, címkés lemez, kézikönyv, matrica stb.
    Azon is gondolkozom, hogy a fejlesztőket rabul ejtettek a grafika. Az Ai-k egyre butábbak, a játékok egyre rövidebbek, könnyebbek, kevés a lehetőség, így a csillivilli séder modell 18 nem ér semmit.

Új hozzászólás Aktív témák