Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Herokl

    újonc

    Jól sikerült írás, jogos kritika, noha a pontszámot kicsit túlzóan kevésnek tartom, de megértem, hogy az elvárthoz képest okozott csalódás is szerepet játszott ebben. Viszont amennyire a 75 pontot túlzóan kevésnek érzem annyira érzem túlzóan soknak a végtelen sok 10/10et is a játékra. Nekem ez a tipikus 9 pontos játék és a 10 pontok inkább a beletolt végtelen munkának, mint a játékmechanika átgondoltságának és minőségének szólnak. Ez az értékelési rendszer problémája. Ezen a játékon érezni, hogy sokszor hiányzott a koncepció és a tudat, hogy videójátékot készítenek a fejlesztés során, miközben a prezentációba beleadtak minden eddiginél többet. Értékelni kell ez utóbbit, de az valahol nincs rendben, hogy egy olyan videójátékot értékelnek sokhelyütt minden idők legjobbjaként, ami igenis sokszor elfelejti, hogy ő egy videójáték és játékmechanikailag rengeteg csiszolnivaló lett volna még rajta.

    Grath, egy kérdésem lenne, élsz egy ilyen fordulattal a cikkedben: "Ez főleg azért zavaró, mert ezt és még pár hasonló dolgot bevallottan a tavalyi Zelda ihlette... "
    Ez csak egy fordulat vagy tényleg van valamilyen interjú vagy egyéb forrás, ami alapján ezt állítod? Tudnál ilyesmit linkelni? Csak azért kérdezem, mert a rdr2 közben nekem sokszor volt olyan érzésem, hogy mintha azért tolták volna el 1 évvel a játékot, mert kirpróbálták a botw-t és egy csomó játékelem tetszett nekik és úgy döntöttek, ezeket még beépítik az rdr2-be, ezért egy csomó olyan elem van a játékban, ami kísértetiesen emlékeztet a botw egyes elemeire, csak sokkal kevésbé kidolgozottak, átgondolatlanabbak, kiforratlanabbak. Érdekelne, hogy tényleg van ezt az ihletést alátámasztó forrás, ahogy állítottad vagy te is elsősorban a saját tapasztalatodra hagyatkozál és az alapján láttad így.

Új hozzászólás Aktív témák