Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grath

    HÁZIGAZDA

    válasz kevepapa #56 üzenetére

    Teljesen elfogadom, hogy neked megy ez a fajta átlényegülés, de a Red Dead 2 "amúgy" egy akciójáték is, és annak bizony nem valami erős. Én úgy gondolom, hogy egyes játékelemeknek elsősorban akkor van értelme, ha tényleg hozzátesznek valami objektív pluszt is a játékhoz - és itt inkább a levegőben lógónak, tök feleslegesnek érzem őket. Mint amikor egy filmben van egy gyönyörűen fényképezett, remek zenével ellátott jelenet vagy sztoriszál, aminek nincs helye - ha kivennéd sem lenne kevesebb az alkotás.

    Azt hogy érted, hogy "komplexitásában túlmutat minden eddigi nyílt világú játékon"? Szerintem ez egy meglehetősen egyszerű játék, legyen szó a harcról, fejlődésről, interakcióról, gazdaságról, küldetésekről, AI-ról, mellékes feladokról. Az időjárás semmire nem hat ki. A minijátékok faék egyszerűek. Az NPC-k 99%-ával nem tudsz értelmes interakcióba lépni. Nincsenek döntési lehetőségek (oké, kettő van), a morálnak csak az árakra van kihatása (és teljesen értelmetlen, hogy mi ad pozitív vagy negatív karmát) és ha kifizeted a piti vérdíjat, mindenki azonnal elfelejti, hogy valaha is gondja volt veled.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák