Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghoula
senior tag
Téged mint felhasználót hol érdekel, hogy mit csinált anno a két cég? A jelen produktum, azaz disztribúciós platform minőségén( pl funkciók, biztonság ) az mit befolyásol? Semmit.
Megtehette volna az Epic, hogy az említett kritériumokban odaver a többi platformnak, de mégse tette. Mert nem akart ebbe erőforrást és pénzt beleölni.
Az meg hogy a többihez képest milyen ütemben fejlődik, nem releváns. Most a most van, a mai elvárásoknak a szintjét kell megütni, hogy versenyképes alternatíva legyen. De ahogy látszik,nem is akarnak versenyezni senkivel. Legalábbis ebben a tekintetben nem. -
Ghoula
senior tag
De, pontosan ez a látható a piacpolitikájukból. Agresszíven, akár deficittel is de terjeszkedni akarnak. Ha minőséggel akarnának versenyezni, azt most kellene, és arra kéne költeni a pénzt, nem a kiadóknak visszatolni. Mert ha azok egyszer vérszagot fognak, akkor onnantól annyit szeretnének fogni utána is, de akkor meg Epic arra fog sarcolni? Ha versenyt szeretnének, végső soron a felhasználó érdekeit szem előtt tartva, akkor olcsóbb lenne. De ez nem erről szól.
-
VágniValó
addikt
Az a fura egyébként, hogy akikkel élőben beszéltem többen is azt mondták, hogy chapter 2 után a sztori esik színvonalban és nem egy nagy szó, csak az open world atmoszférája miatt tolják. Mindegy, eldönteném szívesen magamnak.
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"
-
#80123904
törölt tag
-
kwzatz
őstag
Egy kicsivel okosabb dolog lett volna akkor már arról berakni némi infót, hogy hogyan áll a "gaming market" kontinensek szerint, az hogy hol mennyien laknak, önmagában azért nem ad teljes képet (sőt).
De kerestem egyet erről:
Gaming market
Gondolom azt azért te is sejted, hogy hiába laknak 1,2 milliárdan Afrikában, valahogy mégsem pörög valószínűleg annyira a gaming ott, mint Európában. Az USA lakossága meg nincs a tizede sem az ázsiai lakosságnak, mégis 30 milliárd dollárnál áll szemben az ázsiai 71-gyel. Tehát az USA és Európa lakosságának egy-egy potenciális fogyasztója több pénzt hoz, mint a többiek, így kevesebb ember célzott elérésével is lehet nagyobb szeletet szakítani a tortából.
Ázsia az 52%-át teszi ki, Európa, Afrika és a Közel-Kelet együtt 21%-ot (aminek azért sejtheted, hogy a nagy része Európa). Hidd el, az Epicnél azért értelmes emberek vannak, úgyhogy megsúgom neked, valószínűleg nagyon is érdekli őket egy 29 milliárd $-os felvevőpiac. (természetesen ebben minden benne van, mobil stb, a PC 33 milliárd, abból lehet arányosítani)[ Szerkesztve ]
-
wjbhbdux
veterán
A lakosság eloszlása azért nem vethető össze a játékiparral. Pl. Indiában van egy jó rakás ember, mégis főleg mobiltelefonon játszanak most PUBG-t, nincs PC-s jelenlétük. USA-ban is gyenge a konzolhoz képest. Dél Amerika a szegénység miatt komoly elmaradásban van hardver ügyileg, nem egy RDR2 vagy Metro Exodus kell nekik. Ázsiában szinte csak a F2P megy és a saját fejlesztésű játék klónjaik, nincs komoly igény a drága fizetős játékokra, a PUBG is ugye 10 dollár körül robbant nagyot Kínában.
Európa meg az egyik legnagyobb PC gamer kontinens, főleg ha az oroszokat is ide veszed. Ncoreország persze nem feltétlen tartozik a legfontosabbak közé
/s