Új hozzászólás Aktív témák
-
Lirion
addikt
válasz Sordoran #1220 üzenetére
Amennyire én tudom, holnap már valóban megkapja mindenki a Porsche lmp -t és onnantól csak azzal kell majd versenyezni. A challengek közt lesz majd olyan, amik feloldják a tuning lehetőségeket, de nem lesz kötelező meg is venni azokat.
Az viszont nyitott kérdés, hogy mi történik, ha valaki nem fejezi be a le mans szériát, akkor megmarad-e a kocsi meg a sok tuning (ha rakott valaki) vagy levon automatikusan x goldot vagy zárolja majd, amíg gonddal meg nem veszed...
-
Lirion
addikt
válasz vwpolopg #1241 üzenetére
Próbáld meg, hogy játék előtt újra indítod a telefont, hátha jobb lesz. Nálam is sokszor kilép töltés közben/után, de egy újra indítás után helyre jön. Amúgy azt vettem észre, hogy az új update óta jelentősen megnőtt a játék memória igénye, 2 frissítéssel ezelőtt még simán át tudtam váltani a dátum beállításokra, most meg ha csak megnyitom az alkalmazás váltót már kilép a játék...
Esetleg próbálkozhatsz egy task managerrel is, hátha.. -
Lirion
addikt
válasz DigitXT #1252 üzenetére
Nekem baromira bejön a 10 körös esti verseny. Messze az a kedvencem a játékban.
A lámpás sztorit nem értem amúgy, nálam simán kimegy mindkét lámpa és akkor nem világít semmi, ez meg azzal jár, hogy a kanyarjelölő táblákat ku*vára nem látom.. Viszont mivel mindig térkép nélkül játszok, már megtanultam, hogy lámpa nélkül is tudjam, mikor kell fékezni elkezdeni, így aztán már az se zavar. Asszem ezek miatt számomra a le mans-i esemény néhány versenye se lesz olyan kihívás, mint sokaknak (pl. az esti futam majd, ahol hud nélkül kell versenyezni).Egyébként próbáld meg a 10 körös versenyt úgy lenyomni, hogy állsz a rajtrácson 10-20 mp-et és nem vágod le kicsit sem a kanyarokat. Sokkal izgisebb lesz. Én az elsőt a 7-9. körökben szoktam utolérni, de a poén az, hogy addigra már vidáman lekörözök néhány utolsó ellenfelet.. szóval a botok is lekörözik egymást.
-
Lirion
addikt
Hogy ment nektek a mai no off track challenge a 3 körös versenyen? Párszor újra kellett indulnom, volt olyan, hogy szabályosan kilökött a gép.. De mikor a harmadik kanyar után az élre verekedtem magam (szó szerint), akkor simán ment. Ha igazán szivatni akarnának, beraknának egy no collision no off track challenget. Az kb lehetetlen lenne.
Ahogy elnézem amúgy, nem a Porsche lesz a legjobb az endurance szériában. Eddig legalábbis elég gyengén muzsikál.. Asszem maradok a Toyotánál. Erre a le mans pályára kell a nagy sebesség..
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
Ha ott jársz, akkor az ottani utolsó verseny a legjobb elérhető pénz forrás. 5 körös suzuka futam, ami ennél jobb, az már csak a játék vége felé lesz elérhető, a Koenigseggekkel, a vertex seriesben és az endurance kingben, ahol a le mansi autókkal lehet versenyezni. Egyébként keress 4 körös suzuka gp, Silverstone gp, vagy mount panorama versenyeket, ha az accolade open utolsó még nem elérhető neked.
-
Lirion
addikt
A legjobb versenyek:
Endurance Kings 22 Le Mans Circuit Day Cup 10 155 700
Endurance Kings 22 Le Mans Circuit Night Cup 10 155 700Vertex Series 22 Silverstone GP Cup 5 31 900
Accolade Open 22 Suzuka GP Cup 5 31 500
Open Sky Challenge 20 Spa Cup 5 30 300
Vertex Series 18 Spa Cup 4 30 200
Supercar Elites 20 Spa Cup 4 28 300
Vertex Series 22 Catalunya GP Cup 5 27 800
Vertex Series 19 Suzuka GP Cup 4 27 400
GT1 Grand Tour 16 Bathurst Cup 5 27 300
Zenith Series 17 Bathurst Cup 4 26 200
Supercar Elites 22 Suzuka GP Cup 4 25 900
Zenith Series 20 Silverstone GP Cup 4 25 600
Zenith Series 12 Bathurst Cup 4 25 400
Vertex Series 20 Dubai GP Cup 4 25 200 -
Lirion
addikt
válasz tutuhawer #1337 üzenetére
de nekem az macerás
Sose fogom megérteni, hogy miféle macerát jelenthet akár egy telefon újra indítás vagy a grafika átállítása.. Ha valaki ennyit nem képes megtenni, hogy jobban fusson a játék (mert macerás lol), akkor meg is érdemli, hogy folyton kifagyjon és kidobálja...
-
Lirion
addikt
Suzuka mellett a spa és a silverstone is farmolható, amiket meg lehet unni. De szerintem a le mans óta mindenki a 10 köröset farmolja, most az extra golddal, ami a szintlépésért jár meg pláne. Gyakorlatilag minden egyes verseny után az aktív agenttel lehet lépni egy szintet...
-
Lirion
addikt
A legújabb frissítést felraktátok már? Androidra érhető el egyelőre kizárólag.. Elég semmilyen lett szerintem. Kaptunk 2 új kabriót (audi r8 v10 és bugatti veyron grand vitesse), egy új szériát az enzo ferraris széria alá és kész. Ez utóbbi nekem teljesen kimarad, mivel azt a ferraris szériát nem csináltam és nem is fogom megcsinálni, így nekem lényegében 6-8 új verseny + néhány új TT futamot jelent a frissítés.. Ebben a hónapban asszem ismét visszatérek a cheates mentésemhez, mert a classic ferrarit már kilőttem, ez a néhány futam meg nem idő és kihívás.
A veyron egyébként 2.5 millió R$, bár mások csak goldért tudták megvenni, ami 750 gold volt.Jah és az új bugattinál meg a mclaren p1-nél most már aktiv spoilerek vannak. Persze a többi régi autónál ezt nem tudták megvalósítani már...
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
Hát fogalmam sincs, hogy mi alapján dönti el, lehet a frissítés napján volt még érvényes a 2.5 millió R$ és egy hotfixel állították át goldra. Volt már erre példa korábban, a corvette esetében, amit megjelenéskor 150k R$-ért meg lehetett venni, aztán később már csak golddal. Én örülök, mert R$-ért megvettem..
-
Lirion
addikt
Én a le mans-sal egy órát szoptam. A botok rendre kipöckölték az autó seggét és állandóan becsikorgott a gumi.. Viszont a drag race-t gold tuning nélkül is meg tudtam csinálni, viszonylag egyszerűen. A többi verseny nem nyújtott kihívást. Viszont sajnos kellett kétszer is goldért szervizelnem, mert itt már nem működött a delorean, mint a le mans-nál és nekem ma 10-kor lejár, az utolsó napot meg csak most tudtam elkezdeni ma reggel.. Jó móka így meló előtt.
-
Lirion
addikt
Ezt teljesen megértem, én se fogom már túl sokáig normális felhasználóval nyüstölni. Mondjuk a minap volt egy érdekes esemény, lenyomtam egy 10 körös le mansot és a végén a pénzszámlálás után kilépett a program de természetesen a pénzt nem adta ám hozzá... Kissé mérges voltam.. Azért az új szériát még megcsinálom rendesen, már ha lehet és akkor elmondhatom, hogy az összes széria, amibe belekezdtem 100%-os. Mondjuk a bugattival nagy mákom volt, hogy R$-ért meg tudtam még venni és nem goldért..
-
Lirion
addikt
Na ezt is megértem, rr3 2.5 100% kész és még maradt is 500 aranyam. Itt az ideje végleg váltani hackelt profilra, asszem, innen már nem sokáig lehet jutni normális keretek között, meg amúgy sem akarok már szenvedni az arany farmolással..
Eddig "mindössze" 10.000 goldot kellett elköltenem, de ezt úgy, hogy a legtöbb szériát még az 1.2 előtti időben csináltam (a lexus lfa-t is), ezért sok szériában gold költése nélkül értem el 100%-ot.Ma kipróbáltam a low fékrásegítést is, marha jó, bár lassabbak a köridők, de low brake+steering assist mellett nagyon nyugisan és kényelmesen lehet játszani. Lehet, az újra kezdés után így nyomatom majd.
[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
-
Lirion
addikt
Ha a 100% alatt azt érted, hogy minden széria aranyra legyen meg, az kb. 55 millió R$ és 10k gold (nekem nagyjából ennyi volt), ha viszont minden autót fullra akarnál tuningolni, az kb. 100 millió R$ és 35k gold lenne. Mellé még úgy 40-50k goldból minden vinylt/festést/felnit is megvehetsz.
-
Lirion
addikt
Hogyhogy mire volt jó? Hát arra, hogy az egyszeri játékos még többet fizessen.. Sokszor emiatt nem tudja igénybe venni a kedvezményt és ezért többet kell játszania vagy vennie kell a store-ból zsetont. Ennyi.. Nem érdemelnek meg egy centet sem ezzel a viselkedéssel... Volt már pár geci húzásuk, pl. amikor behozták az új rendszert a pr követelményekkel és minden tuning árát megduplázták, vagy most a 3szoros fame szükséglet a szintekhez. Csoda, hogy még ilyen sokan játszanak vele.
-
Lirion
addikt
F2P játékoknál ostobaság lenne a fejleztők részéről, ha vásárlás nélkül engednék végigtolni.
Pont, hogy nem, az IAP-nak az lenne a lényege, hogy olyan extrákat vehetsz, amivel könnyebb a játék vagy extra élvezetet nyújt. RR3-ban nagyon jó volt az elején a rendszer, mert kaptál elég aranyat, hogy az összes autót megvehesd és nem volt PR követelmény. Ha vettél aranyat, abból tuningolhattál többet, mint vásárlás nélkül, illetve átfesthetted az autót és gyorsíthattad a szervizeléseket, tehát extra hozzáadott értéket kaptál.
Az olyan játék, ahol fizetned kell ahhoz, hogy a végére érj, nem f2p, hanem egy demo, amiben a korlátot nem az elérhető szint jelenti, hanem a fizetés nélküli továbbjutás meggátolása.
-
Lirion
addikt
ez a pénz csak nálunk sok
Ti el vagytok tájolva egy cseppet, vagy csak nagyon nem olvastok külföldi forumokat. Nem csak nálunk sok, a külföldieknek is sok. Nem az összeg a magas, hanem az érték, amit cserébe kapsz gyíkfing. Olyan árak vannak, hogy egy 99$-s csomagot 5 perc alatt ledarálsz és aztán pislogsz, mert jön a következő cockblock és fizethetsz megint 99$-t úgy, hogy az első költést kb. fél óráig tudtál kihasználni és élvezni. Arról nem is beszélve, hogy elköltesz rengeteg pénzt a kocsikra és tuningra, hogy aztán később soha többet ne versenyezz vele...
Azért, mert külföldön többet keresnek, még nem hülyék és nem fognak fél óráért ők sem szívesen csengetni ilyen összegeket. -
Lirion
addikt
-
Lirion
addikt
válasz rumos14 #2006 üzenetére
Nos én 2.5-öst 100%-ra megcsináltam, nincs ugyan 400+ órám, olyan 220 körüli volt, de nem sokat gondolkodtam azon, hogy hackelt profillal elölről kezdjem-e. Nem az az élvezetes, amikor 1 hétig körözöl ugyanazon a pályán, hogy meglegyen a kellő arany egy új upgrade-re, hogy egy szériával tovább juthass. Sokszor olyasmire kell költeni az aranyat, amivel soha többet nem fogsz versenyezni (lexus lfa, hyundai, shelby gt vagy enzo ferrari, csak hogy párat említsek) és ez nem szórakoztató.
Nekem van egy profilom, amiben 20M R$ és 30M gold van, az előbbi hamar elfogy, az utóbbi meg soha, így csak az R$-ért versenyzek, ami nyújt egy kis kihívást és élvezetet, mert nem azt jelenti, hogy mindent gondolkodás nélkül megvehetek, viszont nincs az a hülye paywall, amivel amúgy meglehetősen hamar lehet találkozni és ami hetekig tartó farmolást jelent. Viszont a netről ez a profil le van tiltva, szóval az omp meg tt bukta, de igazán egyik se érdekel, mert tele van hackerrel, akik időutaznak meg 400-zal veszik a kanyarokat.. -
Lirion
addikt
Ha elölről kezded, akkor mechanikokkal kell szervizelni, akik goldba kerülnek és tényleg csak 3 lehet egyszerre belőlük. Alapvetően nem olyan gáz, mert 3 autónál többel ritkán versenyzik az ember, de nyilván ez is egy újabb paywall lenne, hisz a rettentő ea-nak soha nem elég a money..
-
Lirion
addikt
Mondjuk az időugrásos megoldással nem tudnak mit kezdeni, akármennyi autót megjavítok pár perc alat...
Csak el ne kiabáld.. Én mostanában játszok a dungeon hunter 4-gyel és ott semmilyen időhöz kötött eseményt nem lehet offline elindítani, csak online, így nem lehet időt utazni sem. Bár ott az egész rendszer felhasználóbarát, fizetés nélkül is teljesen ki lehet maxolni a játékot és nincs semmilyen paywall, néha egy kis várakozást meg ki lehet bírni. Jó példája a játéknak arra, hogy hogyan kellene működnie a f2p játékoknak. -
Lirion
addikt
Ha valakit érdekel a maseratis esemény sorozat pénz- és goldbeli követelménye:
stage 1 R$ 120,200 + 0 gold
stage 2 125,200 + 15 g
stage 3 82,700 + 49 g
stage 4 181,300 + 18 g
stage 5 0 + 72 g
stage 6 273,600 + 0 g
stage 7 0 + 65 g
--------------------------------
Total R$ 783,000 + 219 goldAzt nem tudom, hogy ad-e ennél több goldot a sorozat, de meglepne, ha adna.
-
Lirion
addikt
válasz BLUE TORNADO #2340 üzenetére
Kiíja, hogy bannoltak, vagy kifagy vagy hogy néz ki az, hogy nem enged játszani?
-
Lirion
addikt
válasz BLUE TORNADO #2349 üzenetére
Ha bannoltak, akkor logolj ki minden social networkből, lépj ki a játékból, force close-zal zárd be teljesen és indítsd újra, akkor menni fog.
Ha kifagy, akkor próbálkozhatsz a RR3 graphics-szal, ha még megy.(#2351) DigitXT
Korábban manuálisan lehetett változtatni a grafikai beállításokat. Nézd meg, hogy fájlkezelővel hozzáférsz-e a com.ea.games.r3_row mappához, azon belül apk/res/eds mappát keress és ott kellene legyenek olyanok, hogy androidhigh.plist, androidlow.plist, stb... Ha ezeket eléred, és tudod módosítani, akkor nincs más teendőd, mint az összes androidos plist-et kimenteni (áthelyezni máshová) és az androidmid.plist fájlt visszamásolni és átnevezni az összes többire (ehhez 5-ször kell átmásolni és 4-szer átnevezni).(#2354) Djuree
Hát ha nem lehet megszakítani az esemény sorozatot, akkor muszáj leszel befejezni. Vagy visszatöltesz egy régebbi mentést...[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
Hát ez nem meglepő, a szériák nagy részét is csak arany tuninggal lehet befejezni.. Nem véletlenül szidják a rendszert sokan.
Én vissza raktam a 2.1-t, abban lehet aranyat bányászni, sokkal gyorsabban betölt, kevesebb memóriát eszik, az omp, ttt meg hidegen hagy. Igaz, elölről kellett kezdenem, mert 2.1-es mentésem nincs, de még így is jobb, mint a 2.7-es. -
Lirion
addikt
Tudtommal iphone-n még mindig működik a gold bányászat, bár a pontos menetét nem tudom, de napi 100-200 golddal hosszú távon nagyon sokat össze lehet gyűjtögetni.
Jelen állás szerint mindent 100%-ra teljesítve, 20% discounttal együtt nagyjából 13000 gold kell a játékhoz, ha minden autót fullra akarsz tuningolni, akkor ennek nagyjából a duplája, a customization funkciók kimaxolása pedig olyan 40k aranyat emészt fel.[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
Abban a dragben annyi a lutri, hogy szar autókat kell kifogni ellenfélnek. Nekem extra tuning nélkül is 4-5. próbára meglett. Belépsz a versenybe, nyomsz egy retiret, akkor láthatod, hogy az ellen milyen autókat kapott, ha megfelelően rosszak, akkor mehet a retry, ha erősek, akkor nyomsz egy continue-t és újra kezded.
-
Lirion
addikt
Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
Tegnap lefutottam 3 brands hatch versenyt az m1-es bmw-vel (mivel újra kezdtem, most nincs gyorsabb autóm ), mindet másféle beállításokkal.
Segédek nélkül legjobb köridő: 41.363
Brake/sterring low, traction on: 42.585
Brake/sterring high, traction on: 48.560Ha low segítséggel játszol, akkor nem kéne, hogy nagy hátrány érjen, viszont ha high segítséggel, akkor bizony hatalmas a különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- EA Sports WRC '23
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Főzőcskés topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik tápegységet vegyem?
- LEGO klub
- További aktív témák...
- AKCIO Új lenovo thinkpad T14 gen 3 Gyári magyar nyelvű világítós billentyűzet
- AKCIO Lenovo ThinkPad T490 - i5 8365u/16GB/256GB SSD/Windows/FHD/ Számla és Garancia HUN
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
- ASRock RX 5700 XT Phantom Gaming D 8GB OC Videokártya!
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen