Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Igen, nem egy túlságosan problémás darab, bár nálunk apum M13A-s (aka Ignis-motoros) WagonR-e vezeti a megbízhatósági statisztikát.
A városban egész jól lehet vele lavírozni, 2800-nál már megvan a max. 119 Nm, de nem bánnám, ha egy 30 lóval erősebb lenne. Illetve alapból elég lusta, irídium gyertyával sokat lehet rajta javítani, onnantól nagyobb életkedvvel pörög 4000 fölé.
Cirka 1100 kg. Velem együtt már ~1230. -
tboldi
nagyúr
válasz AxBattler #13 üzenetére
Lehet, hogy kicsit későn válaszolok, de a GD Jazzek nagy részének írhatatlan az ECU-ja, a Boschok semennyire, Keihinből van talán 2 féle, ami módosítható. De Keihint csak az 1,2-esek kaptak, kb. az 1,4-es szintjére lehet őket hozni. Úgyhogy a legtöbb ilyen "hirdetés" kamu, Linszter Péter tudja a tutit.
Nem véletlenül szoktak inkább az elvetemültebbek a K20 swap felé fordulni.És valahol azt olvastam, hogy ehhez hasonlóan a km órájukat sem lehet átírni a kavicsos nepperek nagy örömére.
[ Szerkesztve ]