Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz helkis #39 üzenetére

    Akkor lehet én értettem félre, de nekem úgy jött le, hogy a gpu úgy van szabályozva ha hőmérsékletileg átlép egy határt akkor visszaveszi a teljesítményt.
    Anno az őskorban asszem AMD csinált ilyet előbb, mint az Intel. Mutattak teszt videót, ahol az Intel meg AMD procit járatták Quake 3 közben majd levették a hűtőt. Az Intel proci másodperceken belül elfüstölt, az AMD-nél meg csak annyit lehetett látni, hogy beakadt a játék... De nem füstölt el.
    Ergo ha gagyi hűtést kap a kártya, akkor max teljesítményen eléri azt az adott hőfokot és visszább veszi a frekit. Ebből nekem megint csak az következik, hogyha komolyabb hűtést kap a kártya, akkor adott esetben sose éri el azt a kritikus hőmérsékletet.

    Egyébként lényegében most is így van ez. Hiszen a jobb hűtéssel szerelt kártyák jobban húzhatóak ergo nagyobb teljesítményt lehet kipréselni belőlük.
    Másrészt a cikkben említett 3% nem tűnik soknak. Gondoljuk csak el, hogy mondjuk a Crysis 5 25fps-sel fut. Egy másik kártyán meg 3%-kal jobban. Ami azt jelenti, hogy 25 helyett 25,75fps-sel fut a játék... :U Vagy legyen 100 és 103fps... Szvsz egyáltalán nincs jelentősége. (feltéve ha az a 3% különbség fps-ben is csak 3%-nyit jelentkezik persze...)

Új hozzászólás Aktív témák