Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Abszolút megéri az árát, jó kis játék volt ez. Azzal kicsit vitatkoznék, hogy nem éri el mondjuk a Portal nehézségi szintjét! Legalábbis volt vagy 2 pálya, ahol emlékszem, kőkeményen izzadtam, hogy mi a rák lehet a megoldás (egyben valami golyót kellett terelgetni egy rakás piors kocka között, a másikban meg egy nagy üveglap alatt kockákat kellett pozícionálni a mágneses tér ki/be kapcsolásával), Portal-nál ilyen biztosan nem fordult elő velem, de Portal 2-nél se nagyon. Persze ezek a pályák már a játék vége felé vannak, és hogy összességében könnyebb-e, mint a Portal 1&2 azt nemtom, csak ez maradt meg, hogy volt egy-egy pálya, ahol jobban izzadtam mint a Portalokban bármikor.
Egyetlen hibája a játéknak, hogy rövid, nekem vagy 5 óra volt végigjátszani az alapjátékot. A DC-ben odakanyarított "sztori" amúgy tényleg totál felesleges, nem mondom, hogy ront a játékon, de érdemben nem is tesz hozzá semmit, látszi, hogy utólag rakták hozzá, kezdettől fogva nem volt szerves része a játéknak a narratíva.
Köszi a bemutatót, hátha többen megismerik a játékot ezáltal.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
A Portal 1 könnyebb mint a 2, szóval ha azzal is játszottál volna akkor is ez lenne a véleményed. Há nemtom miért érezzük másként, lehet éppen rossz passzban voltam akkor amikor azt a két pályát toltam, esetleg te pörögtél valami pszichoaktív szeren, speed vagy valami hasonló, amikor játszottad a QUBE-ot.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Jah, eléggé kiszámítható volt. Persze titkon reménykedtem benne hogy lesznek elég tökösek és a másik potenciális befejezést választják, de nem. Mondjuk jelentősége semmiképp sem volt a narratívának.
A sötét pályák valóban picit idegesítőek voltak, de nem voltak egyébként nehezek.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Persze, egyetértek, én nem is róvom fel hiányosságként. Bár az is igaz, hogy ha a QUBE-nak lenne egy jó sztorija meg a játékmenethez szervesebben illeszkedő narratívája, nem "csak" egy jó logikai puzzle játék lenne. Ahogy írod is, a Portalokat (főleg a 2. részt) is ez emelte igazán piedesztálra, ha a 2. rész megmaradt volna az első szintjén ilyen szempontból, most közel sem lenne olyan híres szvsz.
A Talos Principle nekem még kimaradt,várok egy 75%-os leárazásra.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando