Új hozzászólás Aktív témák

  • Prof01

    veterán

    válasz .LnB #20 üzenetére

    Valóban, tartalmilag az első rész se volt erős, de a lényeg az újrajátszhatóságában rejlik. A gunplay mindig is fantasztikus volt, a legjobb irányítással rendelkező konzolos FPS (szerintem), a Bungie-nak ebben sok tapasztalta van már. A remek kooperatív élmény, egymás segítése, a kialakult jó baráti társaság miatt játszottuk napi szinten. Sajnos a 2. rész egyértelműen gyengébb lett a hardcore játékosokra nézve, és ez pontosan a rosszabb újrajátszhatósága miatt van. Nagyon a casual játékosokra fókuszáltak és ezért zuhant most hirtelen az aktív játékosbázisuk. Túl könnyen el lehet mindent érni, megszerezni és nincs semmi motiváció a további játékra Ezt érzem én is, most 200 óra játékidő után. A 100 fős klánunkból alig 5-10 játékost lehetett látni egy hónappal a megjelenés után, az első részben ilyenkor legalább a 50-60 aktív volt. Emlékszem a The Taken King idején percek alatt 2-3 Raid csapatot leszerveztünk, annyi volt a jelentkező. :D

    Ha Te magad tűzted ki a 300-as célt, akkor gondolom élvezted a játékot a 70 óra alatt, vagy csak mazochista vagy? :) Kisebb csalódás bennem is van, többet vártam az első rész után, de bízom benne, hogy alakul ez még a jövőben, ahogy a D1-gyel is történt az elmúlt 3 év alatt. 3000+ órám volt benne, ha a D2 harmad ennyire leköt, elégedett leszek!
    Ez is egy réteg játék úgy gondolom, nem tetszik mindenkinek és ezzel nincs semmi baj. Azokat az élményeket, amit a D1 nyújtott soha nem felejtem. A vanilla WoW-ot is sokan visszasírják, nem ok nélkül. :N

    [ Szerkesztve ]

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

Új hozzászólás Aktív témák