Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
őstag
Kár, hogy a hangok nincsenek magyar nyelven, vagy legalább lehetne magyar felirat, hogy mit beszélnek a robotok, ha már a menü is magyar. (:
UI: ha lehet, ne minden fb-os legyen már. (;
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz szakigeri #22 üzenetére
Köszönöm szépen a segítségedet! Megtaláltam közbe a hibát, a beállításokban egész egyszerűen nem állítottam be a feliratot.... :S Szánalmas tudom, s elnézést is kérek érte, lehet kicsit kipihentebben kellett volna próbálkoznom meg írnom, de a fő, hogy már jó. ^^
Más:
nem tudom egyeseknek mi a baja a motorral, szerintem pont ez a jó, hogy ez a motor még ennyi év után is ilyen jól helytáll. (:"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
SPOLIER:
Azon a "más" lövészroboton magam is gondolkodtam. Illetve szeretném megjegyezni, hogy nem csak egy, hanem min. 3 helyen is találkoztam olyan robottal, aki mondta, hogy: "én más vagyok"."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
SPOILER
Ha már ilyeneknél tartunk, akkor meg szeretném jegyezni, hogy van a játékban egy olyan rész, hogy... amikor már Wheatley irányít, akkor belépünk egy új részbe, s mondja W., hogy "jajj, itt meg nincs ajtó", szóval akkor kiszakít jobbra a falból egy hatalmas darabot, s jobb kezünk felől, messze, nagy szakadékkal elválasztva lesz egy ajtó. Nem tudom a pálya nevét, de ugye az, amikor be kell síkosítani egy rámpát, aztán meg bele kell ugratni egy portállal odavitt ilyen kék lebegtetőbe, ami végül elvisz az ajtóig. Szóval a lényeg az, hogy amikor kiszakítja jobb oldalt az elején a falból azt a részt W., akkor ott az ajtó előtt áll pár másodpercig az a robot, amivel reklámozzák a játékot, aztán az a robot szétnéz, s gyorsan befut azon az ajtón, ami előtt áll. Ha valakit érdekel, majd nézze meg, csak siessen, mert kevés ideig van ott, s mivel messze van, alig látszódik, s gyorsan eltűnik. (:"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
SPOILER
Az első részből nem emlékszem ilyenre, de ezek közül kettő, tuti, hogy nem árt, mert még a lézerük sem világít, egyről el tudnám képzelni, amelyik lézere alatt át kell bújni, de lehet, hogy az sem bántana, nem próbáltam ki. S még annyi, hogy az átlagos, normális robotok sosem mondják ezt. (:Más.
Olvasva így a beszélgetéseteket.... szerintem felesleges egy ilyen játéktól elvárni, hogy teljes mértékben valóságos legyen, főleg ilyen "apró" dolgok amiket mondtál. Mert, egyrészről egy lehetetlen világban játszódik az egész. Mármint, hogy a föld alatt, egy ekkora létesítmény és a többi... Tehát egy ilyen mesevilágban, szerintem már lényegtelenek az ilyen apró kiütközések, sőt inkább bele is illenek.
Azután, bár, ez már igencsak szerény véleményem megfogalmazása, nekem jobban tetszenek az ilyen meseszerű, hangulatos játékok, mint a valóságalapú, jelenkorban játszódó, szinte a mindennapokat visszaadó játékok. Talán nem vagyok egyedül vele, de nem azért szoktam leülni játszani, hogy a mindennapokat lássam viszont, hanem, hogy egy kicsit kikapcsolódva elmerüljek egy ilyen kis mesevilágba. (: S, ha már így belementem, elmondom, hogy azt sem szeretem túlságosan, ha egy játéknak olyan a története, hogy napokig azon kell töprengeni, meg többször végig kell játszani, hogy megértsük, mert azért nem szeretem, ha a fejem ilyen hiábavalóságokkal van tele. (:"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
Új hozzászólás Aktív témák
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...