Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz valenc #11 üzenetére

    Lehet bízni az optikában, bár akkor is rengeteg helyre kellene szervert telepíteniük. Onnantól meg megint ott tartunk, hogy nem egy rohadtnagy központi szerver van ami mindig csak az aktív felét szolgálja ki a játékosoknak, hanem rengeteg, majdnem kliensnek tekinthető központ, ami napi x órát kihasználatlan.

    Szóval több fronton is megint ott tartunk, hogy kliens vásároltatása a gyártóknak és a vevőnek is jobban megéri. A bejelentéseik alapján úgy látom, hogy ezt a Microsoft már korábban belátta és ezért kicsit másképp állnak hozzá az egész gaming cloud témához.

    (#23) Ipszilon: Lehet, hogy hosszú távon egy dobozos játék árát kifizeted? Nézted az árakat? :DDD Kétségtelen, hogy a Sony-nak ennyiért érné meg a dolog, de ennyiért a cloud használata inkább egy fizikailag jelen lévő konzol, vagy akár high end gép ára is lehet. Gyakorlatilag visszavezetnék a tárcsázós és percdíjas netet, csak játékokra és indokolatlanul. Szerintem.

    [ Szerkesztve ]

  • leviske

    veterán

    válasz AAAgold #28 üzenetére

    Persze, csak épp egy/kevés központ esetében azonos ráfordított összegből nagyobb teljesítmény hozható ki. Márpedig az energiatakarékosság mellett a másik hivatalos érv, hogy míg én játszok magyar honban, addig felhasználhatom egy amcsi és egy japán kölyök konzoljának a teljesítményét is. Egy szimpla európai szerver esetében (pedig egy nem lenne elég) meg már ott tartanánk, hogy gyakorlatilag egy napszakba esik 730millió potenciális vásárló, akik helyett meg kell venni a gépet. Érted mire gondolok.

    Csak cloud-ra, olyan formában, ahogy a Sony/Gaikai csinálja, nem lehet alapozni.

Új hozzászólás Aktív témák