Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Tetszik, hogy egy szolid kozeputnal maradtak a teljesitmeny, gyorsulas, vegsebesseg, akku kapacitas es suly teren. Talan szolidabb mint megszokott, de akiknek az auto inkabb kozlekedesi eszkoz, azoknak ez eleg lesz. Szerencsere nem vittek le a fapad szintre ezeket a parametereket.
Az viszont latszik, hogy az elektromos autokba az extra suly miatt joval komolyabb futomu kell, ami itt nincs meg teljes mertekben.
Zavaro hogy a megteheto ut nem csak a vezetesi stilustol, de az utazosebessegtol is erosen valtozik. Az nem idealis, hogy mar 130-nal is buntet az auto, mert ha tobben vesznek le az autopalya tempobol, az rengeteg felesleges elozest general majd, ami tobb potencialis balesetet jelent.
Fura hogy mig a benzines es gazolajos autok eseten - jo okkal - kereszteshaborut hirdettek a specifikaciokban megadott parameterek tartasaert, mint a kibocsajtas, vagy a fogyasztas, lathatoan az elektromos autok eseten nem zavarja az EU-t, hogy sok gyarto eleg komolyan hamis hatotavot es fogyasztasi adatokat ad meg, nem csak a prospektusokban, de az auto informacios rendszereben is. Persze tisztelet a kivetelnek. Vannak akik nem kamuznak. Vajon ez az engedekenyseg csak az e-autok bevezetesenek elosegitesere van, vagy egyszeruen meg nem erkezett be eleg panasz az EU fogyasztovedelemhez, hogy reakciot valtson ki. Ugyanolyan komolyan szabalyozott pados es valos forgalmas fogyasztas meres kellene, mint a belsoegesu motoros autoknal.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Villanyszerelés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...