Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    Nekem ez volt a kedvencem:
    "A Nintendo Switch esetében persze egy kicsit nagyobb a különbség, mivel az ARM Cortex-A57-es magokra 1020 MHz-ről szólnak a hírek, miközben a Shieldben ugyanezek a magok 2 GHz-en üzemelnek."

    Szóval mára ott tartunk, hogy a kétszer akkora órajel "egy kicsit nagyobb".

    Ha pedig valóban a garantált órajel a lényeges:
    - miért nem üzemeltetik egyenesen 200 MHz-en? Elvégre úgysem a teljesítmény adja el a konzolt, nem? A fejlesztőknek nyilván mindegy, mert őket nem érdekli a teljesítmény, csak az hogy fix legyen (sarcasm)
    - Ha a shield-ben megy a 2 ghz, akkor itt miért csak 1 ghz-et tudnak garantálni? Ha a fogyasztás miatt, akkor megint ott tartunk, hogy legyen akkor 200 vagy 500 MHz-es, aztán vissza a kvarcórák világába.

    Agyam eldobom ezektől az érvektől. Értem én hogy a számok nem számítanak a vásárlóknak, de a kapott minőség, látvány, stb azért csak tán. Különösen hogy itt nem csak kézi, hanem tv-re kiköthető konzolról van szó. 40-60"-os fullhd kijelzőn meg azért egy DS grafika nem olyan mint kicsiben.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák