Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raysen623 #18 üzenetére
Azért játékba építeni ezeket nehéz. Eleve a flameworks DirectCompute effekt, UAV-t is foglal, vagyis úgy kell a játékot megtervezni, hogy elég legyen mindenre a GeForce-okban használható maximum 8 UAV például. Ez elég nehézkes akkor, amikor kell a játékba SSAO, SF, DoF, CHS, és nem csak jó minőségben, hanem gyorsan is, tehát ezeket is jó lenne DirectCompute effektként implementálni. Baromira sok jó effekt van ma, de ezek egymás mellett egyszerre a D3D_feature_level_11_0 módban már nem működnek korlátlanul.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen