Új hozzászólás Aktív témák
-
Lirion
addikt
válasz szilagyiv #39 üzenetére
A reklám legtöbbször nem tudatosan hat, hanem tudatalatt bekúszik és akkor jön elő a hatása, amikor mondjuk épp vásárolsz. Sokszor azt se tudod, hogy amit épp megveszel, azt egy reklám miatt veszed meg, egyszerűen csak úgy érzed/hiszed, hogy neked az kell, mert..
Ha már mosószer, honnan tudod, hogy az igényeidnek mi felel meg? Mosószer szakértő vagy tán vagy esetleg elolvasod a csomagolásra írt maszlagot, ami kőkemény reklám? Még a termék ára is marketing jellemző, nem viccből van, hogy A mosószer 3szor annyi, mint B, még akkor is, ha B a jobb (persze az ár nem reklám ).
Különben nem minden reklám célja az eladás, sok olyan is van, ami csak márkaépítésre, márka népszerűsítésre készült és sok terméknél ez pont elég is (pl. a mosóporoknál pont elég ahhoz, hogy hasonló árak mellett melyiket válaszd).Egyébként te egy tipikus reklámkerülő vagy, ami kb. a lakosság negyedére igaz, de azért vannak olyan eszközök, amikkel a te csoportodat is remekül el lehet érni.
Ja igen, az nem reklám, hogy az előtted elhaladó autó márkáját megnézed. Reklámnak csak azt tekintjük, amiért valaki fizet és ami a termék eladását, népszerűsítését, ismeretségének növelését segíti. A gerillamarketing a kakukktojás, bár azt is el kell valahogy indítani, szal végeredményben az sincs ingyen.