Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
Ez volt a tegnapi 295 akármi patch?
Amikor megláttam ezt a számot a felajánlott frissítések között, szokás szerint élből tiltottam a 'csába.
Leírását elolvasva meg fetrengtem a röhögéstől azon a mondaton, hogy NEM TARTALMAZ GWX-et.Anyjukkal szórakozzanak.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz FollowTheORI #79 üzenetére
Dolgoztál már nagyvállalati környezetben?
Ott minimum 2-3 év, mire egy új oprendszert be tudnak vezetni, mert annyi egyedi szoftverük van, ami a nem (jól) dokumentált OS featureok miatt folyamatos kalapálást igényel.
Pár éve dolgoztam egy banknál, ott annyira siralmas volt a helyzet az XPre fejlesztett rendszerük vs Win7 ügyben, hogy konkrétan 2 évig tartott újraírni a desktop alkalmazásaikat, mire nem szálltak el úton-útfélen rejtélyes hibákkal, amiket a nem (jól) dokumentált OS feature változások okoztak.
MS már javában a 8-at próbálta letuszkolni a nép torkán, mire a bank eljutott arra a szintre, hogy nagyjából kész a frissített rendszer, ki lehet próbálni EGY fiókban a gépcserét Win7-esre, aztán ha 3 hónap éles használat közben kijött hibákat is kikalapálták, akkor jöhetett csak a rég várt platformfrissítés a többi fiókban is.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
Win7 betát kb. a végleges megjelenése előtt 3 hónaptól használtam, egyáltalán nem okozott gondot az XPről váltás.
Win10 is kapott egy esélyt a megjelenése idején, de 1 hónap bőven sok volt belőle, húztam is vissza a lementett W7 imaget a gépre.
Aztán most karácsonykor húgom W10 only laptopjára kellett OSt húznom, úgyhogy sikerült a Win10 AUval is szopnom pár kört...[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz J.J. András #254 üzenetére
Nem tudom olvastad-e a TC cikkét a rohadó Sprinterekről.
De ez nem csak rájuk jellemző, faterom annó a Renaultot perelte be az első szériás Magnum eltusolni kívánt gyerekbetegségei miatt, ami miatt kivágták műszakiról az alig 2 éves nyergesünket.
Ránk akarták hárítani a 300k km alatt elrepedt féktárcsákat, mondván üzemi kopás, de aztán fizethettek, mint a katonatiszt.Aztán 10 évvel később a Volvo Trucks Hungaryval is bírósági úton lett visszafizettetve egy FL12 szőrőstől bőröstől, mert úgy gondolták, hogy a raktáron lévő rövid tengelytávú járóképes alváz jó lesz a leakasztható fardarus projektünkhöz.
Nem lett, 50k km alatt elgörbült az alváza, úgyhogy műszakin le is vették róla a rendszámot...Hello IT! Have you tried turning it off and on again?