Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    válasz lmno #8 üzenetére

    60 mindkét konzolon. (PC-n meg ahogy az adott HW adott beállítások mellett bírja...)

  • SityiSXT

    őstag

    válasz HollyBoni #24 üzenetére

    Első videót látod róla, igaz? Persze, árkád... Azért segít két profi versenyző a fejlesztőknek. Nézz inkább olyan videót, ahol nem láthatóan gamepaddel, segítségekkel vezetnek, hanem valami tisztességes cuccal. Meg persze képes megszivatni egy hivatásos versenyzőt is. Sőt, annyira árkád, hogy olyan más címekkel hasonlítják össze, mint az Assetto Corsa, az R3E, vagy épp az iRacing - és nagyon nem marad alul, sőt! ;)

    [ Szerkesztve ]

  • SityiSXT

    őstag

    válasz HollyBoni #30 üzenetére

    Aham. Ha csúszik, csak akkor szim? Ki kell ábrándístalak: a jól beállított versenyautó tapad. Sínautó. Nem megölni akarja a versenyzőt, nem Stephen King Christine-je. Realisztikus beállítási lehetőségeket kapsz. Az alapbeállítások pályára vannak belőve, de ha Jeremy Clarksonként akarsz egyet állatkodni, annak sincs akadálya, csak meg kell piszkálni a futóművet egy kicsit.
    Fele bullshit? Ez a kijelentésed az, méghozzá egészen. Beleolvastál a linkelt dokumentumba, vagy csak a borítója alapján tettél ilyen velős megállapítást? Ha már érvelni akarsz valami ellen, jó lenne, ha alá is támasztanád, mert ez így nem állja meg a helyét. Linkeltem neked egy kb. 400 oldalas doksit, 4 videót több, mint fél óra terjedelemben, de te 101 percen belül már válaszoltál. A Project Cars nyílt fejlesztés. Nem egészen, ez igaz, de a mintegy 80 000 tag, akik jó része a fejlesztésben részt vesz, messze nagyobb, mint bármelyik stútió. Eleve az SMS úttörő olyan szempontból, hogy már a kezdet kezdetétől fogva Ben Collinsszal dolgozik - sok szim esetében a fejlesztés végén szoktak pár versenyzőt megkérdezni, hogy az úgy jó-e. De abban egyedülálló ez a dolog, hogy a komplett belső kommunikációt elolvashatja bárki - te is, ha vennéd a fáradságot.
    Ez közösségi fejlesztés, és a közösség szimulátort akart. Szimulátor is lett - az AC-val nagyjából egy szinten.
    (Jut eszembe: A DashMeter Prót ismered? Ez a változata az AC-hoz és a Carshoz is jó. Nyilván azért, mert árkád. Mind a kettő. :U )

    Nekem megvan az AC és 2011. végén csatlakoztam a Carshoz. Mindkét játékkal játszottam már annyit, hogy lássam, miben jobb az egyik a másiktól. Az AC-ban jobb menni a pályákon, hála a laserscannek, meg intenzívebb az FFB. A Carsban van időjárás, és sokrétűbb a tartalom, illetve több komponenst szimulál (fék-, olaj-, vízhőmérséklet, pléldául - volt már olyan koccanásom, aminél kilyukadt a hűtő és megfőztem a motort emiatt).

    [ Szerkesztve ]

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Skillet #32 üzenetére

    Ő az elkövető. Érdemes a többi Project Carsos videóját is megnézni, ott nem hibázik. :DDD

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Strezi #38 üzenetére

    Itt továbbra sem az a nagy kaland, hogy profi versenyzők segítenek a fejlesztésben (illetve az is), hanem az, hogy az általános gyakorlattal ellentétben a fejlesztés eleje óta aktívan ott vannak és segítenek. Plusz legjobb tudomásom szerint ez az első eset, amikor a belső kommunikációt egy az egyben megosztották a nyilvánossággal - ajánlom neked is tanulmányozásra, tanulságos. ;) Időket nézegetni meg itt van ez, Rast a saját neve alatt megy - bár nem tudom, perpill rajta van-e egyáltalán, mert néhanapján muszáj törölni az eredményeket, ha a fizikába már annyira belenyúltak.

    A videó minősége meg nem igazán mérvadó, mert a YouTube köztudottan hajlamos eléggé lerontani, másrészt ez az Xbox One verzió, ami - amikor tavaly ősszel élőben láttam - a leggyengébb minőségű amúgy is. Akkor a PS4 változat 1080p@60fps-sel futott, az X1 szerintem 900p@60fps-sel. Konzolokon 60 000 poligon egy autó verseny közben, PC-n ez megfelelő hardver és beállítások mellett 200 000 (illetve konzolokon is ennyi a menüben, amikor a kocsit kiválasztod).

    [ Szerkesztve ]

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Strezi #42 üzenetére

    Szerintem a feltételezésed nagyon nem állja meg a helyét, de mindegy (2011 októberében csatlakoztam, de már korábban is tudtam róla). Midnegy, nem az óvodában vagyunk. Ha pedig tényleg akkora fejlesztő vagy, mint amilyennek itt be akarod állítani magad, akkor tudhatnád, hogy minden fejlesztésnek megvan a maga büdzséje. A WMD épp csak megalakult és a tagok is csak elkezdtek szállingózni - szerinted hol volt az SMS-nek annyi pénze, hogy leszerződtesse Ben Collinst 2011 októberében? Főleg úgy, hogy igazából fogalma sem volt senkinek, meddig tart a fejlesztés... Meg abból a hatalmas büdzséből ugyebár egy évvel később Kishamira is futotta. Ja, meg Oli Webbre, aki a BAC Mono fejlesztésénél segédkezett. Meg később Rastra... Ne komolytalankodjunk már! Majd ha beleolvastál a linkelt doksiba, beszélhetünk, mert addig csak mellébeszélsz a tények ismerete nélkül.

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Strezi #44 üzenetére

    Jogos? Bizonyítsd be... :)) Én az érveimet tényekkel támasztottam alá - tőled ha jól olvasom csak az általános gyakorlatot lehetett eddig olvasni (pici sztorizgatással), illetve rámaggadtál egy "nevetségesen elvakult" és "defenzív" jelzőt. Megjegyzem: nem vagyok egyik sem. Nagyon sokan félremagyaráznak rengeteg dolgot a Project Carsszal kapcsolatban, ráadásul úgy, hogy lövésük sincs, mi zajlik a színfalak mögött. Azt nem mondom, hogy én mindent tudok a fejlesztéssel kapcsoatban, de WMD tagként napi szinten olvasom a belső fórumot; ahogy időm engedi, játszok a bétával - ergo tudom, miről beszélek, mit tud a Cars. Konzolokon élőben tavaly ősszel láttam az EGX 2015-ön (noch dazu, ki is próbáltam), így elsőkézből tapasztalhattam meg, mit tud a játék konzolon. Az F1 The Game sorozat kapott hideget-meleget bőven, a te gyermeked, te nem véded? Mert ugyan nagyon pici részben, de a Cars valahol az én gyermekem is a közösségi finanszírozás és tesztelés miatt - persze, hogy a tévedésekre / félreinformálásokra rámutatok és az igazat írom le. (És ha minden jól megy, így akkor nekem ez lehet az első milliós példányszámban eladott AAA autóverseny játékom ;) )
    Nem tudom, mennyire van jóban a Codemasters és az SMS, de ha szépen kéred, talán adnak neked is egy WMD accot, és olvasgathatsz érdekes dolgokat a belsős fórumon. De az a doksi is már tartalmaz annyit, amiből illene rájönnöd, nem dísznek van ott Collins és Hamilton. ;)

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Strezi #52 üzenetére

    A leaderboard link nem üres: a két lenyíló listával kiválasztod a pálya-autó kombót, és a gombra bökve nézegetheted a köridőket. ;)
    Szerintem te nem látod kívülről a dolgokat jól, emiatt vannak hibás elképzeléseid arról, hogy működik a dolog - plusz a befizetéssel járó dolgok kapcsán is tévedésben vagy. Igen, a menedzsereknek a részletekbe nagyobb beleszólásuk van, mint a sima tagoknak - na de nem egy ember kiérdemelte a menedzseri rangját, ergo nem csak pénzzel juthatott be oda. Plusz sose mondtam, hogy Collins vagy Hamilton nem fizettek - sőt, Collins az elsők között volt, akik menedzser szintre fizettek be. Eredetileg csak anyagilag akarta támogatni a fejlesztést, de az SMS felkérte, hogy a szakértelmével is segítsen. Ami pedig a nagy horderejű kérdéseket illeti (milyen pályákat, autómárkákat keressen meg az SMS, hogy a játékba felvegye, milyen módon (F2P, rendes dobozos) konstrukcióban jelenjen meg a játék, stb.), mindenki szavazhatott és leírhatta a véleményét. Sőt, az is közösségi döntés volt, hogy realisztikus szimulátor lesz a Project Cars. Bugreporolni, ötleteket adni bárki tud, és meg is hallgatják - még egy junior member is. Sőt, majdnem egy éve már rangra való tekintet nélkül mindenki hozzáfér a napi frissítésekhez (jó eséllyel az oka ennek az, hogy így a leghatékonyabb a hibajelentés). Nyilván kell egy józan keret ennek az egésznek, így azért a rangoknak is megvan az értelme, de azért a "plebs" szintjén is eléggé nyitott a fejelsztés - annak ellenére, hogy pont emiatt nem egyszer már eljárt jó pár idiótának a szája (például a hivatalos bejelentés előtt már kikerültek képek, videók a játékba került Aston Martinokról). Ami a WMD portálon van tájékoztató, már nem releváns, mert elég sok dolog megváltozott azóta menet közben.
    A saját pixel és egyebekre reagálva: szóval a bétateszterek munkája számodra semmit nem ér? Ők nem tesznek hozzá semmit ahhoz, hogy egy adott játék jó legyen? No meg ha úgy vesszük, amit most csinálok, felfoghatjuk közösségi PR-nak is. ;) Persze annyira nyomott nem vagyok, hogy túldimenzionáljam a szerepem, de ha még oly apró mértékben is, csak része vagyok ennek. Az egy dolog, hogy a tagsági szintem miatt bármelyik versenyen felbukkanhat egy AI az én nevemmel (remélem, nem fog rosszul vezetni :D ), de megtiszteltetésnek veszem, hogy itt is jelen vagyok egy igencsak megtisztelő társasággal. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák