Új hozzászólás Aktív témák
-
Bird
addikt
Azok az árnyékok. Gyönyörű game.
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
anulu
félisten
az a köd a Nordschleife-n odab@sz! nagyon várom már! bízom benne, h nem 30k lesz, mint a MK X
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
addikt
Ezért megéri várni!
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
Benito94
tag
Gyönyörű a játék de a kocsi hang iszonyatosan rossz.. lehet csak nekem tünik fel ennyire de ritka rossz.
-
gianni85
veterán
örülnék, ha jó lenne, de igazából totál hidegen hagy. Majd megvárom az értékeléseket, és ha üt a játék, akkor jöhet. Egyébként év végén ott a Forza 6, ami tuti jó lesz, addig meg ki lehet húzni a korábbi résszel.
(#7) anulu
digitális day1 vásárlás, erős dollár, szar forint max home-olva van értelme (legalábbis nekem)
mondjuk én is a digitális játékok felé húzok, most adtam el az utolsó lemezest, de nincs is "új" játékom[ Szerkesztve ]
-
anulu
félisten
az alap is 21 marketplace-en, én meg a bővítettet nézném.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
lmno
őstag
30 vagy 60 fps lesz?
-
Ghard
őstag
Nappali pályán egyáltalán nem szép.
A ködben meg vártam, hogy alan wake előugrik valamelyik fa mögül... -
dunc
nagyúr
Az a baj túl későn jön, szerintem a F6 jobb lesz (remélem) ez inkább PS4 en lesz jó hiánypótló autós játék.
Viszont ezt látva, muszáj lesz a Forzába, időjárás, és törés!"Nappali pályán egyáltalán nem szép.
A ködben meg vártam, hogy alan wake előugrik valamelyik fa mögül..."A videó nem adja vissza az élményt, ez ismét egy YT videó butítás!
[ Szerkesztve ]
-
Sicilian
addikt
Nem rossz, azért remélem csiszolnak még rajta..
nothing is true everything is permitted..
-
F_Zolee
veterán
Itt nem derül ki de több játéknál is ha visszajátszották akkor lett ennyire trágya a hang.
Bár ezt valaki meg tudja cáfolni aki már próbálta.Mellesleg elég gáz szerintem az ilyesfajta bemutatók ahol csak szögletesen tudnak kanyarodni, mert nem kormányt használnak...
[ Szerkesztve ]
-
gianni85
veterán
Én eddigi Cars videókban se láttam jobb törésmodellt, mint a Forzában. Mondjuk nyilván jobban meg tudnák oldani, mert sokkal kevesebb kocsi van benne. Nekem egyébként bejön, Forzában is szívesen látnék akár csak versenyautókat, de hát visszafele nem fognak fejlődni. Mindig is azon a véleményen voltam, hogy a francnak kellenek bele a Ford Ka szintű autók. Mondjuk lehetnek kis autók is, de akkor valami Clio kupa, Mini kupa, hasonlóak
-
EnterR
veterán
Gyönyörű.
PSN ID: marquuard
-
HollyBoni
veterán
Nem néz ki rosszul, az autók hangja viszont még mindig szerintem nagyon fura, ugyanúgy mint mindkét Shift játékban (ha jól tudom ugyanaz a motor dolgozik alatta). Koncentrálhatnának jobban picit a fejlesztők a hangokra, nem láttam (hallottam) még olyan játékot ahol belső nézetben olyan feeling lett volna mintha egy onboard videót néznék. A fizika is elég arcade-nak tűnik, de ilyen is kell, szimulátornak ott az AC.
-
HollyBoni
veterán
-
Croissant
aktív tag
Kicsit illúzióromboló a viharban mozdulatlanul álló lombkoronák látványa is (ha szemem nem csal).
-
Skillet
addikt
Nagyon zorall! Nekem egyedül a belső nézet nem tetszik. Kegyetlen gyenge.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
SityiSXT
őstag
válasz HollyBoni #24 üzenetére
Első videót látod róla, igaz? Persze, árkád... Azért segít két profi versenyző a fejlesztőknek. Nézz inkább olyan videót, ahol nem láthatóan gamepaddel, segítségekkel vezetnek, hanem valami tisztességes cuccal. Meg persze képes megszivatni egy hivatásos versenyzőt is. Sőt, annyira árkád, hogy olyan más címekkel hasonlítják össze, mint az Assetto Corsa, az R3E, vagy épp az iRacing - és nagyon nem marad alul, sőt!
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
Nem, nem első videót látom róla. Az sem nagyon érdekel hogy ki segít a fejlesztőknek, meg hogy mivel hasonlítják összes mások, mert a fele valószínűleg bullshit. Nagyon tapadnak és túl jól kanyarodnak a kocsik.
Nem mondtam hogy nagyon sz*r lenne, de ebben az állapotban nagyon nem tűnik olyannak mint a rendes szimulátorok, hanem ugyanúgy néz ki mint a Shift 2, ami valami átmenet volt. Az sem rossz, csak ne adják el szimulátorként.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz HollyBoni #30 üzenetére
Aham. Ha csúszik, csak akkor szim? Ki kell ábrándístalak: a jól beállított versenyautó tapad. Sínautó. Nem megölni akarja a versenyzőt, nem Stephen King Christine-je. Realisztikus beállítási lehetőségeket kapsz. Az alapbeállítások pályára vannak belőve, de ha Jeremy Clarksonként akarsz egyet állatkodni, annak sincs akadálya, csak meg kell piszkálni a futóművet egy kicsit.
Fele bullshit? Ez a kijelentésed az, méghozzá egészen. Beleolvastál a linkelt dokumentumba, vagy csak a borítója alapján tettél ilyen velős megállapítást? Ha már érvelni akarsz valami ellen, jó lenne, ha alá is támasztanád, mert ez így nem állja meg a helyét. Linkeltem neked egy kb. 400 oldalas doksit, 4 videót több, mint fél óra terjedelemben, de te 101 percen belül már válaszoltál. A Project Cars nyílt fejlesztés. Nem egészen, ez igaz, de a mintegy 80 000 tag, akik jó része a fejlesztésben részt vesz, messze nagyobb, mint bármelyik stútió. Eleve az SMS úttörő olyan szempontból, hogy már a kezdet kezdetétől fogva Ben Collinsszal dolgozik - sok szim esetében a fejlesztés végén szoktak pár versenyzőt megkérdezni, hogy az úgy jó-e. De abban egyedülálló ez a dolog, hogy a komplett belső kommunikációt elolvashatja bárki - te is, ha vennéd a fáradságot.
Ez közösségi fejlesztés, és a közösség szimulátort akart. Szimulátor is lett - az AC-val nagyjából egy szinten.
(Jut eszembe: A DashMeter Prót ismered? Ez a változata az AC-hoz és a Carshoz is jó. Nyilván azért, mert árkád. Mind a kettő. )Nekem megvan az AC és 2011. végén csatlakoztam a Carshoz. Mindkét játékkal játszottam már annyit, hogy lássam, miben jobb az egyik a másiktól. Az AC-ban jobb menni a pályákon, hála a laserscannek, meg intenzívebb az FFB. A Carsban van időjárás, és sokrétűbb a tartalom, illetve több komponenst szimulál (fék-, olaj-, vízhőmérséklet, pléldául - volt már olyan koccanásom, aminél kilyukadt a hűtő és megfőztem a motort emiatt).
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Ő az elkövető. Érdemes a többi Project Carsos videóját is megnézni, ott nem hibázik.
-
-
Strezi
őstag
A videó FPS-e engem nem győzött meg. Ugyan az autók mozgása rendben, de a háttér, különösen a fák döcögősen mozognak. Még nincs meg a 60 FPS.
Az hogy hány versenyző kopnzultál az lófüttyöt nem mond, nem ők állítják be az autókat, hanem a car/handling designerek. Ebből bármi lehet Ha jön a konzulens (versenyző) és nem tud jobb időt menni mint ezek a designerek, no akkor mutat valamit a beállítás minősége Nem gyakori...
Volt hogy annó Chris Meeke-kel dolgoztunk egy WRC autón, öt perc gyakorlás után három másodpercet (rengeteg) vert mindenkire egy 5 perces gyorsaságin
Most Anthony Davidson vezet nekünk, jók amiket mond, de a jelenlegi ddesigner vezető elpicsázzaBocsi a sztorizásárt, de talán nem érdektelen hogy alakulnak ezek a dolgok
... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
SityiSXT
őstag
Itt továbbra sem az a nagy kaland, hogy profi versenyzők segítenek a fejlesztésben (illetve az is), hanem az, hogy az általános gyakorlattal ellentétben a fejlesztés eleje óta aktívan ott vannak és segítenek. Plusz legjobb tudomásom szerint ez az első eset, amikor a belső kommunikációt egy az egyben megosztották a nyilvánossággal - ajánlom neked is tanulmányozásra, tanulságos. Időket nézegetni meg itt van ez, Rast a saját neve alatt megy - bár nem tudom, perpill rajta van-e egyáltalán, mert néhanapján muszáj törölni az eredményeket, ha a fizikába már annyira belenyúltak.
A videó minősége meg nem igazán mérvadó, mert a YouTube köztudottan hajlamos eléggé lerontani, másrészt ez az Xbox One verzió, ami - amikor tavaly ősszel élőben láttam - a leggyengébb minőségű amúgy is. Akkor a PS4 változat 1080p@60fps-sel futott, az X1 szerintem 900p@60fps-sel. Konzolokon 60 000 poligon egy autó verseny közben, PC-n ez megfelelő hardver és beállítások mellett 200 000 (illetve konzolokon is ennyi a menüben, amikor a kocsit kiválasztod).
[ Szerkesztve ]
-
-
SityiSXT
őstag
Szerintem a feltételezésed nagyon nem állja meg a helyét, de mindegy (2011 októberében csatlakoztam, de már korábban is tudtam róla). Midnegy, nem az óvodában vagyunk. Ha pedig tényleg akkora fejlesztő vagy, mint amilyennek itt be akarod állítani magad, akkor tudhatnád, hogy minden fejlesztésnek megvan a maga büdzséje. A WMD épp csak megalakult és a tagok is csak elkezdtek szállingózni - szerinted hol volt az SMS-nek annyi pénze, hogy leszerződtesse Ben Collinst 2011 októberében? Főleg úgy, hogy igazából fogalma sem volt senkinek, meddig tart a fejlesztés... Meg abból a hatalmas büdzséből ugyebár egy évvel később Kishamira is futotta. Ja, meg Oli Webbre, aki a BAC Mono fejlesztésénél segédkezett. Meg később Rastra... Ne komolytalankodjunk már! Majd ha beleolvastál a linkelt doksiba, beszélhetünk, mert addig csak mellébeszélsz a tények ismerete nélkül.
-
Strezi
őstag
-
SityiSXT
őstag
Jogos? Bizonyítsd be... Én az érveimet tényekkel támasztottam alá - tőled ha jól olvasom csak az általános gyakorlatot lehetett eddig olvasni (pici sztorizgatással), illetve rámaggadtál egy "nevetségesen elvakult" és "defenzív" jelzőt. Megjegyzem: nem vagyok egyik sem. Nagyon sokan félremagyaráznak rengeteg dolgot a Project Carsszal kapcsolatban, ráadásul úgy, hogy lövésük sincs, mi zajlik a színfalak mögött. Azt nem mondom, hogy én mindent tudok a fejlesztéssel kapcsoatban, de WMD tagként napi szinten olvasom a belső fórumot; ahogy időm engedi, játszok a bétával - ergo tudom, miről beszélek, mit tud a Cars. Konzolokon élőben tavaly ősszel láttam az EGX 2015-ön (noch dazu, ki is próbáltam), így elsőkézből tapasztalhattam meg, mit tud a játék konzolon. Az F1 The Game sorozat kapott hideget-meleget bőven, a te gyermeked, te nem véded? Mert ugyan nagyon pici részben, de a Cars valahol az én gyermekem is a közösségi finanszírozás és tesztelés miatt - persze, hogy a tévedésekre / félreinformálásokra rámutatok és az igazat írom le. (És ha minden jól megy, így akkor nekem ez lehet az első milliós példányszámban eladott AAA autóverseny játékom )
Nem tudom, mennyire van jóban a Codemasters és az SMS, de ha szépen kéred, talán adnak neked is egy WMD accot, és olvasgathatsz érdekes dolgokat a belsős fórumon. De az a doksi is már tartalmaz annyit, amiből illene rájönnöd, nem dísznek van ott Collins és Hamilton. -
Strezi
őstag
http://cars-stats-steam.wmdportal.com/
Nekem itt semmi nem jön be csak egy üres lista. Ezt linkelte...
... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Linux kezdőknek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Magisk
- Vicces képek
- Dacia topic
- Xbox Series X|S
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- További aktív témák...