Új hozzászólás Aktív témák

  • Jarlaxle

    senior tag

    válasz Xaels #30 üzenetére

    "Én sem feltétlen mondom, hogy ennél sokkal jobb grafika kéne de az egész engine felett eljárt már az idő. A jelenlegi konzolgenerációból ennél sokkal többet is ki lehet hozni, lásd BC2 és majd a BF3."
    BC2-t egy ideig parhuzamosan toltam PS3-on illetve PC-n es az igazsag az, hogy rem rondan nezett ki PC-hez kepest, masik problema hogy nagyon alacsony framerate is parosult ehhez, ekkor alltam at csak PC-re BC2nel. BF3 meg mar alapbol butitott lesz konzolokon. En nem igazan latom, hogy erdemes lenne felaldozni a magasabb frameratet a jobb grafikaert konzolon.

    "Az, hogy több ember számára elérhető emiatt már szvsz nem reális. Az eladások nagy része konzolra történik és ott ennek semmi jelentősége nincs."
    Hat en is azert irtam elsosorban, mert ha megnezed, hogy mennyien toljak pl. CS 1.6ot, (annyian mint mw2 es black opsot osszesen STEAM statisztika szerint), CSS-t, TF2-t stb. en ebbol reszben azt a kovetkeztetest is vonom le, hogy azert annyira nem rendelkeznek izmos geppel az emberek es igenis fontos szempont, hogy nagyobb retegnek legyen elerheto. Ismet STEAM statisztikat tudok felhozni, erdemes megnezni a steam hardware survey eredmenyeit.

    "Nem hiszem, mivel nincsenek járművek és elég "kevés" robbanószer van egy főnél. BC2-ben sem tarolunk le 5 perc alatt egy pályát amin nincsen jármű. De ha mást nem is a fegyverek ballisztikáját átvehetnék."
    Igazad van, en arra gondoltam itt elsosorban, csak nem reszleteztem elegge, hogy egy kis mapos jateknal, sokkal fontosabb a map ismeret, mint egy BF2nel pl., es az esetleges game balancet lehet nagyon rossz iranyba mozditana, ha egy bombalerakonal pl. granatvetovel robbantananak a vedok megegy ralatasi pontot, ezaltal nagyban elmozditva az adott palya egyensulyat, ahogy a keszitok megalmodtak eredetileg. BC2-nel meg azert joval szelesebb nepirtasi lehetosegek vannak amivel ezt lehet kompenzalni, illetve ott azert csak reszben volt rombolhato a kornyezet, a totalis rombolhatosagot majd a BF3-ban lathatjuk meg, hogy hogyan valik be.

    "Az a baj, hogy azok a "komolyabb" játékmódok is mindig kimerülnek abban, hogy TDM a vége, mert a rendszer nem ösztönöz eléggé a csapatjátékra(most pubról beszélek, community kicsit más kategória)"
    Teny, sajna sokaknak gozuk nincs, hogy milyen jatekmodot jatszanak.

    "Zsákbamacskát árulnak pont. MW2 sz@r lett az IWnet miatt a végeredményt tekintve hiába voltak benne jó ötletek, BO-nál hetekig kellett várni a patch-ekre, hogy játszható legyen és még lehetne folytatni. Nem véletlen szerintem, hogy a legtöbben még mindig a 2 és a 4 mellett teszik le a voksukat."
    Sajnos manapsag mar nagyon keves fejleszto tud releasekor szinte tokeletes jatekot kiadni, ami nem egy bughalmaz, ezt a minoseget en kb mar csak Blizzardtol es Biowaretol varom el, mert minden mas fejleszto csapat beta verziokert szedi be a penzt. Zsakbamacskat is elsosrban a tartalomra ertettem, nem a koritesre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák