Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #19617792

    törölt tag

    válasz mikk2000 #13994 üzenetére

    "Egyáltalán nem értek egyet, és szerintem te sem gondoltad át teljesen amit írtál. Az MC modok nélkül valljuk be igen soványka lenne, tehát a modok igen csak fellendítik az MC eladásokat"

    kis tábor moddolja az MC-t. meg mióta konzolon, telefonon is elérhető, megy a szekér de még hogy.

    "Igenis, annyit segíthetne, hogy központilag menedzseli az egységességet. De egy ilyen játék amiben alapvető help sincs, és még arra is mod kell hogy mutassa mit lehet craftolni..."

    kb. Minecraft 1.5 óta lehet hallani, hogy csinálni fognak egy modding API-t, ami átvenné a Forge helyét és talán megcsinálná amire gondolsz, de az azóta is készül. Soon­™
    az hogy alapból nem mutatja mit lehet kraftolni az nem baj, mert a játékmenetnek erős eleme hogy magad jöjj rá.

    "ergó nem fog egyezni, bár kérdés mi van, ha a neve egyezik. :) Valahogy ugyanis hivatkozni kell"

    az OOP csodája, elég egy belső azonosító (ami jellemzően com.<alkotó>.<modneve>.<valami>, ez a Javaból jön) az viszont sosem egyezni két különböző mod között. amit látsz név csak egy tulajdonsága az objektumnak, amit a játék kiír. belső azonosítóra fog mindig hivatkozni, nem a látható névre.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz mikk2000 #13994 üzenetére

    " Igenis, annyit segíthetne, hogy központilag menedzseli az egységességet. De egy ilyen játék amiben alapvető help sincs, és még arra is mod kell hogy mutassa mit lehet craftolni... pénz amúgy lenne, tudjuk mennyiért vette meg az MS, kíváncsi leszek mihez kezdenek vele :)"

    hát én azért félek attól hogy az ms mit csinál majd vele... csak ne az legyen hogy újraírják meg dlc meg társai...

    a moddingot nem lehet központosítani így... tudod hány mod van mc-re? millió. vagy kis pluginok vagy korrekt nagy modok, vagy szerver oldali ez az, de milliónyi van ami itt vagy ott belenyúl. sok fejlesztését átadják egymásnak, stb. ezt nem lehet koordinálni fentről. a nagyobb modderek összetartanak, van szerverük amin pl direwolf is játszik és videózik, ott "tesztelnek" verziókat, megbeszélik a dolgokat ki merre, mit fognak használni. de ők se erőltethetnek rá senkire semmit nem hogy az ms vagy a mojang. a mojang kiszedte az id-ket, azért is volt szájkarate, mert a moddereknek rohadt sok meló volt. az 1.7.x-es modokkal szívtak sokat és még nincs mindegyik kész... amíg meg ilyen eladásokat produkál, a boxon elver aaa-s játékokat addig mit görcsöljenek?

    egyénként befogni az mc kliensbe a modokat meg a packokat és szanálni az ftb-t és társait tudod milyen lenne? mint amit látsz az xboxon mc szinten. ott is akkor lesz új skined ha 2 dollárért veszel packot, meg akkor kapsz kontentet ha az ms úgy látja jónak hogy átengedi. aztán boxon a lovakra csodálkoztak rá nemrég... le vannak maradva mint a borravaló mert ruglmatlan a rendszer, nem lehet kiadni abban az ütemben a kontentet ahogy azt más, független platformon, át kell tolni egy másik rendszeren hogy eljusson a játékosokhoz... fél-egy év csúszás... köszi inkább letöltök egy launchert.

    id-k 1.7 óta nincsenek, ha már azon vagy akkor nem lesz ütközés, ebből nem lesz gondod.

    értem én hogy mit akarsz. de mondom. a legtöbb mod nem CSAK ércet generál. és ez meg csak akkor működne, ha ingame indítanád el az eltűntető modot amikor még megy amit ki fogsz szedni, kijelölnéd hogy mi nem kell, majd azt elkezdi törölni és felülírni. az pár millió block update lenne gondolom ahogy mászkálsz a világban és ha nem járod végig az egészet az utolsó centiig, akkor ahogy kiveszed a modot ott megint bejönne a nyalóka, lyukas földdel stb. tehát mindig be kéne járni az egész generált világodat. vagy valami külső program végignyalja az összes blokkot amiből a világod áll. egy hét alatt... a retrogen amikor néztem akkor csak a player könyékén ment, csak ott nézte, nem globálisan. durva lenne 10kx10k-s mapon chunkonként blokkonként generálni egyszerre...

Új hozzászólás Aktív témák