- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Battlefield 2042
- Bestbuy játékok
- Assetto Corsa Competizione
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Le Mans Ultimate
- EAFC 24
-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13652 üzenetére
jah kérem
1: nőtől redstone videót ne nézz...
2: magyar mc-s videóból mint fehér holló ami értelmes3: amit látsz az egy úgynevezett bud switch. ez block update detector leánykori nevén. azért kell az a számú item a furnace-be, mert a comparator figyeli az invertoryját, és ha több item van benne akkor erősebb redstone jelet ad ki. 2-es erősségre ennyi kell legalább.amit itt történik, az annyi, hogy amikor megnő a nád rövidre zárja a felső vezetéket és a pistont-t. utóbbi kinyúlik, leveri a nádat, de mivel az utolsó piston felfele áll az arra is mozdul el, és kiveszi a blokkot a furnace mögül. így a comparator már nem látja az invertory-t, megszűnik az rs jel, pistonok helyükre állnak, blokkot visszahúzza fentről, és megint vár a "triggerre" vagyis a növekedésre.
bud-ra van sok más megoldás is, általában az automata farmokat ilyennel szokták vezérelni.
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13656 üzenetére
az rs téma elég kényes, nem sokan tudják jól magyarázni, köztük én se, meg nem is vagyok egy akkora expert
etho akit páran nem szeretnek de vannak jó buildjei, és sokszor levezeti elég szépen kb javasolt, akit én szoktam még nézni ebben a témában az mumbojumbo neki aztán van mindene amit érdemes és amit nem érdemes az is
off lett mert mittom én. rányomtam reflexből, aztán jól nem vettem észre
-
#56573440
törölt tag
válasz Teaway #13660 üzenetére
nekem vanillában az jött be, hogy fordítva teszed le az ajtót. az "ajtófélfa" fele állsz szemben és annak az oldalára klikkeled rá. így amikor leteszed "nyitva" lesz, viszont a mobok szerint zárva van. ha bezárod akkor meg nyitva. értelem szerűen ha becsukod, akkor szerintük nyitva van így a zombi se töri szét, viszont átmenni se tud rajta
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13679 üzenetére
a modok telepítésével jelentősen nő a gépigény általában.
a tech modok legnagyobb baja pl, hogy endgame már több ásógépből ömlik be másodpercenként egy két stack anyag, azt feldolgozod, tárolod, auto craftolod, stb, sok dolog történik sok helyen, a gépek villognak ott a fényeket számoltatja megint, stbstbstb. ezek megviselik a kliens és a szerver oldalt is...
bár annyira nem tragikus, több packot pörgettem már ki a mostani vga-mmal, és 30 alá ritkán esek fps-el. pedig csak egy gtx 650 amin ülök 4 magosított ezer éves amd procival.
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13691 üzenetére
azért van ilyen is a packban lehet belőle mapet is csinálni, de egész hatékonyan működik hazataláláshoz is alapvetően mindig a legelső spawn pointra mutat, ha az ágyban alszol akkor se változik az irány sajnos. viszont az már elég nagy segítség tud lenni...
a térképet meg ha körbe craftolod papírral nagyobb területet mutat. én ezekre szoktam esküdni
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13710 üzenetére
a kaja az elején nem olyan vészes, amikor kóborolsz az elején érdemes hentelni amit érsz ha akad egy falu és van krumpli akkor meg túl is van lihegve a történet
én írtam és tényleg, de csak az elsőt látod, attól még pl egy páncél kaphat 2-3 félét, úgyhogy a többi továbbra is lutri. viszont jó hogy legalább látsz valamit mert egy silkes csákány legyártása sokkal hatékonyabb, beteszed, látod hogy nem az, akkor lvl 1-re enchantolsz valamit, én pl könyvet, aztán próbálhatod újra amíg össze nem jön
ha alagutakat ásol akkor jah elég lassan gyűlhet be, de én pl kezdésnek simán egy alagútrendszert támadok be, ott semmi perc alatt összeszedsz a falakból egy szettre valót vagy még többet is.
Buster17: a kommentedre nem sokkal a postod után pont ezt írtam
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13727 üzenetére
akkor sorjában:
ami neked kell az kb ez a függőleges rs jel vezérlésre
nem igazán számít milyen anyagot használsz a crusherben, mindegyikkel pontosan ugyanannyi idő lesz legyilkolni őket. amit az ilyen esetekben szoktak használni azok a potion variációk, főleg a harming hatékony, de az eldobható változatot érdemes használni nehogy te idd meg a levét
a kényelemsebb változat lava blade néven fut. ez viszont csak a droppot fogja adni, amíg a crusheres puhítás ha jól van beállítva akkor leviszi a mobokat olyan kevés életre hogy kézzel vagy egy potival ki lehessen őket iktatni, így xp-t is adhatnak.
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13736 üzenetére
japp van pár ilyen cucc. ez a mod nem tudom mi, de alég kevésnek tűnik nekem akkor már project red abban vannak legalább logikai kapuk, lámpák és társai
egyébként akkor már miért nem egy eleve moddolt packot hajtasz? akkor már lenne jobb tárolás, ore feldolgozás, mob farmolás, vagy akármi kb
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13738 üzenetére
nem sikítok, ez pont az a játék amit mindenki úgy játszik ahogy akar a project az tud mindent sőt annál többet is. pl nem gyengül a vezeték jele távolsától függően, a logikai kapukat meg a plafonra is lehet tenni ahogy a vezetékeket is. ha van mellette forge microparts, akkor egymás melletti blokkban is mehetnek a kábelek, el tudod őket szigetelni, stb
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13740 üzenetére
"Beraktam a "world" modult (amiről egy szót se ír wiki csak egy kép van hogy más fák vannak benne) hátha abban van ez a fa, de semmi. szóval ez így az egész egy nagyon összecsapott igénytelenségnek tűnik, nem hiszem hogy érdemes lenne ezt nézegetni, de kösz a tippet."
ez így ebben a formában nem igaz . az az oak wood strip az nem generált történet, az oak wood az teljesen alap mc fa, abból kell csinálni fűrésszel, ami a projekt red-ben benne kell hogy legyen.
neked nincs véletlenül fent nei? mert azzal egy "kicsit" kényelmesebben tudnád megnézni mi hogyan merre készül el, miből van, és az miből van és az miből.
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13743 üzenetére
A nei alapvetoen pont annyira csalos mint a vanilla mc. Game mode 1 es kesz. Bal also sarokban options, es maris van cheat mode meg recipe mode utobbival pl csak receptet mutat. Btw alapbol recipe modedal indul es csak ha akarod valt at.
A nei receptek... Now ez plugin fuggo. A spec recepteket neha nem irja ki mert nem tudhatja ugy van kodolva stb. Régen forestry volt gond rendszeresen a wiki meg olyan amilyen de a youtubeon akad eleg sok tutorial szerintem ehez is. Van hogy változik a recept van hogy pack függő config függő... Bar én is leirhattam volna csak eszembe se jutott hogy gond lesz
-
#56573440
törölt tag
válasz SütiGTi #13763 üzenetére
nincs rá lehetőség. teljesen máskép tárolja a mapokat, mások az item id-k, más a kontent a játékon belül. a box sajnos jelentősen le van maradva és le is lesz egy darabig. talán az ms kiterjeszti ezt a nagy multilevelkrosszplatformcloudbackupteknolódzsi gondolkodását és ezt is megoldják, de nem ma lesz
-
#56573440
törölt tag
válasz Buster17 #13799 üzenetére
a mester mc és társai mind tört szerverek. igen tudom hogy valaki majd megint jön hogy nem az mert fizettek. de az, nem fizettek, nincs ilyen licensz, mester mc-nek sem, kikerüli a mojang hitelesítést, tört, illegális pont.
a tört szerverekkel meg mindig az a baj, hogy bárki beléphet. ha kivágják akkor visszaregel és kész. így a sok troll kedvelt játszótere, semmit nem veszíthet ha elrontja mások szórakozását.
-
#56573440
törölt tag
-
#56573440
törölt tag
válasz Buster17 #13936 üzenetére
itt adfly linkek vannak. nem kell letölteni semmit vársz 5 másodpercet aztán skippeled és örülsz.
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13962 üzenetére
thermal expansion pl. azt használták nagoyn sokáig sőt szerintem sok packban most is mint egyetlen ore generáló mod. sávosan pakolja ki a cuccokat, szépen határolt hogy milyen mélységben mi lehet egyáltalán, stb.
alapvetően nem a modok feladata hogy megnézze van e más mod ami ore-t generál, mert szinte minden mod generál... ott a config file, abban szépen kikapcsolható, aztán csók. ha beteszel egy csomó tech cuccot, ami generál mind, akkor lesz a föld alatt 20 féle tin, copper és társaik. de azok is működnek egymás receptjeiben általában.
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13981 üzenetére
nem igazán értem mi a gond. úgy állítod be a külön launchert mintha valami ördögtől való dolog lenne...
az ftb-ben is van egy csomó official, és egy rakat harmadik féltől származó pack. ezek managelése, frissítése nem a mojang feladata, nagyon para és lassú lenne kitolni új verziót, stb. így gyorsabb, rugalmasabb, kényelmesebb. továbbá prekonfigulrálva szedi le az egészet, tehát nem neked kell szívni az id ütközésekkel, az ore generálások beállításaival, stb. hovatovább nem is kell az egészet, mert egy ablakban klikkelve azt mondod hogy a 150 modból nekem ez meg ez meg ez nem kell. viszon'látásra
jó ez így, jobb mint egy globális katyvasz, van vagy 3 alternatív launcher, a vanillába betolnának 50-60 packot lenne ott móka kacagás...
" Biztos mindenki szíve vágya hogy nekiálljon konfigokat szerkeszteni hogy ne legyen gond."
aki kézzel áll neki annak általában ez a legkisebb szívás egy 30-40 modos packban...
" Ha le lehet tiltani, mert nem mindegyikben lehet. " pl?
"Utána valahogy kibányászom hogy amit generál milyen biome milyen körülmények milyen magasság melyik világ, sőt kibányászom a mondál milyne belső név és ID alatt szerepel (!) ("block"), szépen kitöltöm CoFH Core konfigjában regennel. Életem vágya "
nem olyan bonyolult, vagy még nem dzsumbiztál ki id ütközést ködös logok mélyéről. kb 5 perc alatt ha érted mit csinálsz akkor tokkal vonóval megvagy.
"Lehetne ez a generáló a forge része, és akkor szabványosan használhatná mind, és akkor nem csak a neveket igyekeznék szabványosítani"
ezért van a packokban mind cofh. nem kell mindent egy modulba tenni, akkor az lenne a baj hogy a tiédet miért nem használhatod. vagy másikat.
"Ami még foglalkoztat, hogy ha egy mod le van törölve, törlődik vele minden." formázod a vinyódat és csodálkozol ha eltűnik a letöltés mappád kihúzod alóla a kontentet mit vársz? induláskor keres egy 2314-es id-vel megálldott blokkot. nincs mert törölted a modot. mit tesz bele? követ? és az a mod ami állatokat generál vagy virágot vagy fát vagy saját füvet? az mind kő? vagy legyen egy mentés a modok előttről és minden indításkor nézze meg hogy van e változás és töltse vissza azokat amiket a mod elállított? szép lenne, a világok mappája tízszeresére nőne...
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
itt egy generáláshoz való config. van vagy 3 verzió alapból a cofh-ban. ez az egyik. ez azért nem atomfizika. de ez csak az alu, a copper és a tin kb. az ic2 fog generálni uránt a saját configja szerint, az applied energistics quartzot a saját szabályai szerint, stb. ha letöltesz egy modot azért a configját érdemes megnézni mert itt ott lehet találni benne érdekes dolgokat, amiket átbillentve igazról hamisra vagy fordítva egészen jó dolgokat lehet csinálni.
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13986 üzenetére
"Minnél többet akar valami tudni, annál több lesz a hibalehetőség. Még azaz egy moddal is vannak gondok, na most ha ebből van 50..."
akkor miért legyen forge-ban ore gen ? egyébként single playerben ezer éve játszok modokkal, mindig voltak bugok, mindig is lesznek. de ezek miatt pl nekem egyszer ha ugrott a világom. a többi olyan bug hogy az egyik mod kábelével nem megy a másik mod gépe... a szerverek meg néha lehalnak, de sokan sokfélét csinálnak, több ezer loadolt chunkkal, kivédhetetlen a hiba...
"Mivel az MC fejlesztői arra sem veszik a fáradságot hogy az ütközések elkerülés végett legalább egy szabványos név adatbázis csináljanak, ezt a modpackok készítői oldják meg."
mégis miért kéne ők kéne ezen dolgozzanak? ők nem akarnak fúziós reaktort a játékba. valaki visszafejtette aztán mókolják ehhez a mojangnak aztán semmi köze, nem is akartak soha belefolyni. nem is hiszem hogy dolguk lenne...
"Értem, lassan kiderül hogy tulajdonképp ha mondjuk érceket akarok szopás és kényelmetlenség nélkül akkor modpack kell, de akkor már másik launcher is... "
és jönnek mellé gépek, amikkel 2-3-4-5x-özni lehe őket, tárolni lenezeken nem chestekben, automatizálni, stb. ha csak pár új érc kell amiből páncélt meg fegyvert lehet csinálni akkor egy mod elég metallurgy-t felteszed és örülsz.
ez a m-ore mod ez valami underground lelkes izé lelkes valamije. mivel bárki kódolhat mc-re ezért fog is. hogy szar hát így járt aki leszedi. ha egységes rendszer lenne vélhetően nem is írt volna modot.
"Ne piszkáld fel a fantáziám hogy még arra is figyelni kéne Csak elszállás esetén nézegeted az ID ütközést?"
szól az mc ha azonos id-re pakol két mod egy blokkot és nem tudja megoldani. akkor ki kéne találni hogy mire írd át configban az id-t hogy jó legyen és ne egy másikra tedd át... ilyenkor van egy mod az idfix minus, az megcsinálja, de első indítás után ki kell szedni. honnan tudná egy modder hogy valami srác a világ másik felén a 3454-ös id-t már használja? sehonnan.
"Az ércekkel kapcsolatban vetettem fel, mert az hogy eltűnik egy-két szerkezet az hagyján, de az hogy lyukacsos lesz a föld és leesek, az már nem vicc, és elméletileg nem egy magas labda megoldani, tulajdonképp a regen ellentéte."
írtam példákat hogy miért az. az ércek is olyanok mint a gépek. ha az a mod generálta, akkor ha törlöd az érc is megy vele. van olyan mod ami ércet is generál meg virágot is meg fát is. akkor annak a modnak ami az egészet vezényli tudnia kéne hogy az a föld alatt van az a föld fölött, az fa az virág az ore, és ore az kő a többi levegő. ezt semmi nem fogja kezelni, semmi nem fogja ismeri az összes jelenlegi és jövőbeli modot, hogy az mit generál, miért, és hogyan. vannak modok amik brutál nagy labirintusokat csinálnak. azokat keresse meg, és töltse végig kővel? és még mindig a felszínt kapargatjuk... ezt lekövetni azért nem olyan vidám...
"Kösz, de nekem az egész kéne, mert akkor sacc benne lesz az a mod is, amit esetleg leszedek "
a cofh nem egy univerzális, minden modot lefedő generátor. a legtöbb tech mod ami ismertebb, használt, az mind copper, tin, aluminium, stb -t igényel. ami ezen felül van azt a mod a saját szabályai szerint teszi amit a configban le is írnak. írtam is példákat. a cofh nem szól bele hogy a quartz ami nélkül a mod nem is él hol és hogy generálódik. csak az univerzális, mindenki által használtakat fogja össze. -
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13991 üzenetére
te olvasod amit írok vagy úgy igazából leszarod?
a cofh csak az általános, tech berkekben elterjedt, közösen használt érceket fogja össze. a random fisimfosom modok érceit NEM. ezek az ércek a tin a copper az aluminium és azok amiket a linkemben megtaláltál. a többit a mod fogja generálni továbbra is, de nem fog tint és copper generálni fölöslegesen a forestry, a thermal expansion, az ender io, a mekanism, stbstbstb amik egyébként akarnának by default, és lesz tele a föld 5 féle, ugyanolyan réccel csak más id-n más textúrával amik nem stackelődnek, és kézben tartható a mennyiségük is ugye ballansz miatt... azt kaptad amit kértél a cofh nem tartalmaz ore generálást mettalurgy-ra, meg kis modok érceire, mert azt ki fogja nyomon követni hogy mennyi kell azokból, hova, mit akar a modder hogy az hogy legyen leosztva, ritka legyen vagy se, stb. millió modot te se gondolod hogy bárki végignyálaz és összeszedi az egészet, ahogy a modder társadalom itt is a forge-ot használja jobb esetben aztán több megkötés nincs, nem is lehet. akkor jönne a sok nyígás meg vergődés hogy ez meg az a mod szarul lett megírva és nem folytatja a fejlesztő mert a cofh oredict-be nem teszik be a lilapicsakristályát.
a többire már nem is reagálok. az ötlet jó, do it
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13994 üzenetére
" Igenis, annyit segíthetne, hogy központilag menedzseli az egységességet. De egy ilyen játék amiben alapvető help sincs, és még arra is mod kell hogy mutassa mit lehet craftolni... pénz amúgy lenne, tudjuk mennyiért vette meg az MS, kíváncsi leszek mihez kezdenek vele "
hát én azért félek attól hogy az ms mit csinál majd vele... csak ne az legyen hogy újraírják meg dlc meg társai...
a moddingot nem lehet központosítani így... tudod hány mod van mc-re? millió. vagy kis pluginok vagy korrekt nagy modok, vagy szerver oldali ez az, de milliónyi van ami itt vagy ott belenyúl. sok fejlesztését átadják egymásnak, stb. ezt nem lehet koordinálni fentről. a nagyobb modderek összetartanak, van szerverük amin pl direwolf is játszik és videózik, ott "tesztelnek" verziókat, megbeszélik a dolgokat ki merre, mit fognak használni. de ők se erőltethetnek rá senkire semmit nem hogy az ms vagy a mojang. a mojang kiszedte az id-ket, azért is volt szájkarate, mert a moddereknek rohadt sok meló volt. az 1.7.x-es modokkal szívtak sokat és még nincs mindegyik kész... amíg meg ilyen eladásokat produkál, a boxon elver aaa-s játékokat addig mit görcsöljenek?
egyénként befogni az mc kliensbe a modokat meg a packokat és szanálni az ftb-t és társait tudod milyen lenne? mint amit látsz az xboxon mc szinten. ott is akkor lesz új skined ha 2 dollárért veszel packot, meg akkor kapsz kontentet ha az ms úgy látja jónak hogy átengedi. aztán boxon a lovakra csodálkoztak rá nemrég... le vannak maradva mint a borravaló mert ruglmatlan a rendszer, nem lehet kiadni abban az ütemben a kontentet ahogy azt más, független platformon, át kell tolni egy másik rendszeren hogy eljusson a játékosokhoz... fél-egy év csúszás... köszi inkább letöltök egy launchert.
id-k 1.7 óta nincsenek, ha már azon vagy akkor nem lesz ütközés, ebből nem lesz gondod.
értem én hogy mit akarsz. de mondom. a legtöbb mod nem CSAK ércet generál. és ez meg csak akkor működne, ha ingame indítanád el az eltűntető modot amikor még megy amit ki fogsz szedni, kijelölnéd hogy mi nem kell, majd azt elkezdi törölni és felülírni. az pár millió block update lenne gondolom ahogy mászkálsz a világban és ha nem járod végig az egészet az utolsó centiig, akkor ahogy kiveszed a modot ott megint bejönne a nyalóka, lyukas földdel stb. tehát mindig be kéne járni az egész generált világodat. vagy valami külső program végignyalja az összes blokkot amiből a világod áll. egy hét alatt... a retrogen amikor néztem akkor csak a player könyékén ment, csak ott nézte, nem globálisan. durva lenne 10kx10k-s mapon chunkonként blokkonként generálni egyszerre...
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #13995 üzenetére
a kérdésedet idéztem, és leírtam szó szerint ugyan azt amit előtte. te meg újra felteszed. ha nem érted mit írok kérdezz specifikusan, vagy vedd a fáradtságot és egy klikkel mégcsak nem is adflyról 2 perc alatt fel tudsz tenni egy dw-t, onnan meg a cofh mappában megtalálod a konfigokat és te is azt fogod látni amit én, akkor elhiszed hogy nem 50000 ore-ról beszélünk amit lekezel, de azért elég komoly gond, ha háromszor fel tudod tenni a kérdést, kétszer kattintani viszont már nem akarsz
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #14004 üzenetére
o.O
tehát google-be beírva ftb-t nem találtad meg az első találatot?
download, ledob egy oldallal és .exe, vagy más kiterjesztésben le tudod rántani.
-
#56573440
törölt tag
válasz Buster17 #14006 üzenetére
őőő na akkor kezdjük az elején tehát ha egyedül játszol akkor nincs, a szerveren azért van mert mi építettünk
jellemzően a nether tetején lévő bedrockot áttörve (tutorial a yt-n dögivel) érdemes felépíteni az ott megnyíló üres tér tetején. 1.8 alatt a pigmanek másképp viselkednek, erre építve pedig lehet gold és xp farmot csinálni, ami gyak azt fedi hogy megjelennek, rádrontanának, de nem érnek el, helyette lezuhannak, meghalnak, goldot dobnak azt egy hopperes tárolórendszer kezeli, te meg xp-t visszapattintod magadnak
ezekre is van tutorial dögivel. nem kis projekt, de nem is valami óriási cucc
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz Buster17 #14010 üzenetére
persze. erre épül a farm. amit mi csináltunk, az arra épül hogy amikor spawnolnak, azaz megjelennek, akkor ha látnak egy másik pigmant ami feléd rohan és haragszik rád, akkor az új is begurul. a farmban gyak meglőttél nyíllal egy pigmant, onnantól elindult az őrület és automatikusan jöttek, meghaltak, adták a goldot, adták az xp-t
ilyesmi a végeredmény csak ez a videóban nem lett befejezve.
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #14012 üzenetére
a launcherből lehet leszedni a dw-t... magában nem... launchert meg nem fogsz? továbbra se mondtál egy értelmes indokot se hogy miért...nem fáj. tényleg nem.
tudod mit extra jófej leszek. leírtam 4x, de látom tök fölöslegesen. kár volt magyarázni neked. tessék, itt az egész cofh config mappa. itt meg a teljes config mappa. dw 20 packból.
remélem tökéletesen meg fog neked felelni a jövőben, és lezárhatjuk ezt ha megkérdeznéd hogy miért csak ennyi ore-t tud akkor előtte olvass vissza. ha hőbörögni akarsz hogy miért csak ennyit tud akkor is kérlek ugyan ezt tedd.
-
#56573440
törölt tag
válasz mikk2000 #14022 üzenetére
"És valóban, a nekem bőszen ajánlgatott launcherrel kapcsolatban tömegével jönnek ilyen elszállás gondok, szerintem aki nem tud programozni az ne programozzon, hanem menjen kapálni mondjuk. Force update ahogy említve lett.
Ez csak így ránézésre. Szóval van mit próbálgatni."linket pls amirok a launcher száll el nem java gond, nem user error, nem modpack error, nem mod error, launcher error.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen