Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz MasterDeeJay #9998 üzenetére

    "Bár már megszoktam hogy amelyik minecraft modolt szerverű az soha nem lesz kész és tökéletes, örökké béta marad."

    ez nem a vanilla hibája. a vanilla szeró tök jól elvan 200+ játékossal is lag nélkül. a gond a modokkal van, azokat nem igazán tudják megírni úgy, hogy normális legyen.

    "Ki kellene dobni már ezt a java kódot, látszik hogy nem bír vele semmi és újraírniuk valami más nyelven. Áh nem is mondom tovább, minecraft optimalizálatlanság örök példaképe."

    ha most a tfc-vel lett ilyen rendszerigényed akkor arra van egy pár tippem.

    1: a vízszint nem 64-en van hanem 124 körül de bőven 100 fölött az tuti, ergo kétszer több szemetet generál le minden chunk...

    2: akkora lávatavakat vág be a mapba hogy se vége se hossza. ma is belefutottam egy ilyenbe, láttam a végében a lemenő napot pedig vagy 40-es szinten voltam a föld alatt. folyadékot generálni meg ugye szeret az mc, mondjuk ez vanilla hiba ez jogos:)

    3: a süket kis kövecskék a föld felszínen. na azok mutatják hogy a földben alattuk van e nagyobb koncentrációban valami értelmes fém vagy sem. abból chunkonként legenerál vagy 10 darabot, random beszórja, a legenerált ore-okhoz igazítja...

    és még egy csomó idiótaság, mivel vanillához képest más a gravitáció hatása sok blokkra, így nem csak a gravel zuhan amikor legenerálja a chunkot, hanem minden más is, amíg stabil nem lesz a terület.

    alapvetően ezek szinte mind a tfc kódjából eredő hibák, sspben is nyűg néha játszani vele, de ott igazából szinte fölösleges is, szerintem holnap írok egy logout bejegyzést erről a modról, ma nagyon kikészített, megérdemli ;]

    amíg a vanilla szeró vígan fut, és a modolt meg szenved, addig a modderek körmére kéne ránézni hogy dobálják már ki a szemetet ha nem használják, ne zabáltassák a memóriát ha kell ha nem, ne legyen minden tele animált szemetekkel, és úgy általában írják már meg úgy, hogy nem egy toldozott foldozott önmagával se kompatibilis szemét, hanem minőségi kód. az viszont idő, az mc meg fejlődik, tartani kell a lépést, tákolni a hibás sorokat hogy még elinduljon... furcsa mód 1.2.5 alatt olyan atomstabil szeróink voltak cimborával, hogy 30+ ember játszott esténként a kézzel összehaxolt packkal, és alig volt gubanc... ott volt idő debugra, optimalizálásra. most ahogy látom egyre kevésbé. animáljon, legyen szép, aztán ennyi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák