Új hozzászólás Aktív témák
-
julius666
addikt
Az OpenGL ES esetében nem tudom, az már eleve egy újragondolt dologként indult, de a sima, "desktop" OpenGL-nél tudtommal szignifikánsan kisebb a Vulkan driverek komplexitása, sokkal egyszerűbb ezeket fejlesztenie a gyártóknak (részben az alacsonyabb szintű elérés, részben a legacy dolgok hiánya miatt).
Linux vonalon a Vulkan megjelenése óta van is egy ilyen törekvés, hogy az OpenGL drivereket lehetőleg elfelejteni, mindennel szép lassan átállni Vulkanra, a régi, legacy OpenGL-es dolgokat pedig valami ANGLE-hez hasonló, Vulkan fölé húzott implementációval futtatni. A Linux gamingnek az OpenGL volt az egyik nagy kerékkötője lényegében (kis felhasználóbázis, a széttöredezettség és a Xorg mellett).
Csak ott ezek azért eléggé futurisztikus elképzelések voltak, kemény, hogy a Google be merte vállalni a 10-es droiddal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...