Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
Hát persze, hogy az. Végülis érthető, hogy nem dolgozták ki rendesen a mozgásfázisokat, ellenben az már ciki, hogy az npc-k mozgása sem olyan kifinomult, mint mondjuk az Assassin's Creedben. Mert sajnos őket lehet látni a játékban is.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Poén akart lenni, milyen a mi hitünk mozgáskultúrája... - mekkora gyökérség már, jó lehet, túl sok Monty Python-t néztem a közelmúltban. Amúgy az, hogy bénák benne, egyáltalán nem olyan biztos - ebből a nézetből nem lehet le-fel mozgatni az egeret, mint azt ki is írják. Nem látják hova ugorjanak, ahhoz képest korrektül megy nekik.
Akik meg megjegyezték, hogy ez fps játék és nem kell kidolgozni a mozgáskultúrát, azoknak ismét megjegyezném, hogy a többi szereplő mozgása is hasonlóan gagyi, pl. a gyakorló pályán a szőke luvnyáé alig valamivel jobb. Amúgy meg a fenti videóból látszik, hogy Faith haját fújja a szél belső tereken is - hogy miért? Hát mert a játékan csak néhányszor látjuk, és akkor is mindig felhőkarcolókon terpeszt, mint a Batman, ezért leprogramozták a haj mozgását oszt' csókolom, helyszíntől függetlenül. Ótvar, szar, gagyi megoldás egy játéktól amit a PhysX név fémjelez. Ne legyetek már ennyire engedékenyek basszus, ez a játék tele van ratyi félmegoldásokkal meg kihagyott ziccerekkel. Egyáltalán nem tartom jó stuffnak, kreatívnak meg pláne nem. Még jó hogy már készült róla multiplatform cikk, különben lenne nemulass. Sokkal többet vártam. És pont azokon a pontokon, ahol abszolút alulteljesít. Unalmasak a feladatok, 0 interaktivitás, 0 npc - halott a város, csak akadálypálya az egész.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz Urahara686 #23 üzenetére
Javítottam. Valahol olvastam hogy eredetileg c, de nem értek hozzá, szóval felőlem legyen k.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR