Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Benne van a cikkben. Aki kapott hardvert az tudta profilozni, tudott rá optimalizálni. Aki nem kapott az nem tudta. Mondjuk a 3DMarkot valószínűleg frissítik majd, mert az egy tesztprogram, de a régi játékokat nem valószínű.
Az első RT játék, aminél kapott az RDNA 2 optimalizálást az a Watch Dogs: Legion. A később megjelentek is, de a korábban megjelentek nem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem így csinálja. Az Infinity Cache konkrétan cache. Nem tölt be előre semmit, hanem gyorsítótárazza az adatokat, és alkalmaz némi lokalitási elvet, de erre már optimalizálni kell a programból.
Az Infinity Fabric egy gyűrűs összeköttetés, azon rajta vannak a cache-ek, és a memóriacsatornák. Nem kell átmenni a cache-eken, hogy kimenj a memóriákhoz, mert van többcsatornás kivezetés oda.
Minden találatnál van mintavétel, szóval mindenhova kell textúrainformáció.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van fejlesztői pinning, de nem az API alól. Erre adnak a fejlesztőknek egy külön szervizkönyvtárat. Nem mindenki él vele, viszont például az Assassin's Creed Valhalla használja. A legtöbb játéknál az AMD profiloz és kész.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...