Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
IgorKGB
csendes tag
azert ingadozik, mert elrontottak a hardver tervezeset, amikor egy shader meghivja a raytracing utasitast, a 128 MB cachebe betolti az osszes haromszoget, kb 10 milliot
amikor megvan a dofespont , akkor a shader ki akarna szamolni a pixeleket, amihez be kell toltenie a texturakat, a haromszogeket eldobja, az uj sugarnal kezdodik minden elolrola jo megoldas az lett volna, hogy 2 adatcsatornat epitenek a chipre, amik parhuzamosan mukodnek, egyet a cache-hez, egyet a memoriahoz
persze meg lehet oldani trukkokkel hogy ez ne okozzon problemat, legalabbis az elso talalatig, mert a tovabbi pattogashoz mindenkeppen kell a textura informacio
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések