Új hozzászólás Aktív témák
-
Wlac
Ármester
Kicsit sajnálom, mivel nagyon szeretem a kooperatív játékot, de ha valóban annyira kidolgozott lesz az egyszemélyes játék, nem fog hiányozni. Mondjuk ezt a "minden ellenség egyedi személyiségű" dolgot máig nem tudom feldolgozni.
“The wha-"
-
Wlac
Ármester
válasz cskamacska #37 üzenetére
Őszintén szólva eddig összesen egy jó Gyűrűk Ura játékkal játszottam, az a The Return of the King volt. Tudom, hogy a Battle for Middle-Earth széria is elég jó, de nem vagyok stratégiai beállítottságú, így azok kimaradtak. A többi TLotR játékkal az volt a gond, hogy a névvel próbálták eladni őket, és bár némelyikben voltak jó ötletek, ezek kevesek voltak ahhoz, hogy maga az összkép is nyerő legyen. A SoM azért ad bizakodásra okot, mert a jó ötletek mellett a videók alapján az jön át, hogy normálisan lesz megcsinálva, és nem azzal számolnak a készítők, hogy csak a TLotR név emeli ki a többi TPS közül.
Az eddigi infók alapján amit kapunk, az egy fasza harcrendszerrel rendelkező és viszonylag szabad játékmenettel bíró program, ami kecsegtet a többszöri végigjátszás ígéretével is. A kinézet pofás, és a videó alapján elég "flow" az egész játékmenet, ami nekem bejön. Mivel nincs többjátékos mód, ezért nem kell félnünk attól, hogy a single el lesz hanyagolva, ami valódi áldás az utóbbi évek cuccait górcső alá véve. A War in the North is ott bukott el nálam, hogy egyes részeket egyedül lehetetlen volt megcsinálni, a coop meg a hatalmas lag miatt élvezhetetlen és játszhatatlan volt (a megjelenéskor legalábbis). Amin bukhat a játék, az az idő. Ha kapunk ugyanis egy 4-5 órás kampányt, akkor bizony sokan fognak csalódni, ellenben nem tudom, hogy a sztori jellegéből adódóan hogyan lehetne bővíteni. Az AC esetében a mellékküldetések rengeteg pluszt adtak a játékidőhöz, de itt - gondolom - nem áll minden sarkon egy mockosz kisz hobbit, aki arra kér, hogy keressük meg a nagyanyja gyűrűjét.
Amiatt pedig, hogy milyen mértékben illik bele a TLotR univerzumba a játék, nem fogok álmatlanul forogni. 13 éve olvastam a könyveket, akkor szerettem, a filmek is bejöttek, de tőlem két mondatban lerendezhetik az egész alapfelállást. "És akkor Szauron, a sötét úr, rájött, hogy egy gyűrűt a farzsebében hagyott. Mivel már kiosztotta a többi csecsebecsét, és nem akart kimozdulni a tornyából, ezért kidobta az ablakon, ami pont fejbe kólintotta a főhősünket."
“The wha-"
-
Wlac
Ármester
Igen, ez is bizonyítja, hogy mennyire nem érdekel a sztori (vagyis hogy pontosabb legyek, hogy mennyire a gameplay-en volt számomra a hangsúly). Nyilván a játék során fontos lesz a történet, csak arra akartam ezzel utalni, hogy a Gyűrűk ura világát tekintve nem vagyok "B-közepes" rajongó, így igazából bármit lenyomhatnak a torkomon, a játék megítélésébe az én esetemben az nem fog beleszámítani.
“The wha-"
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...