Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CyberPunk666

    senior tag

    válasz ToniSoprano #893 üzenetére

    Nem kezdtek el akadékoskodni, mert eleve úgy indítok, hogy esélyük se legyen.
    Mérnök vagyok, ismerem a témát, és 10 másodpercben letolok egy szakszerű véleményt a hibáról és nem is mernek vitába szállni.

    A probléma az volt, hogy az első helyen, ahol vettem eredetileg, nem tudták kicserélni, mert nem volt már másik. Mivel céges flottás telefon, ezért én nem intézhetem egyedül, és kell hozzá a jogosult személy (a párom). A fickó adott egy elismervényt, hogy cserére átveszik, de máshol tudom megkapni a készüléket, és Ő FELAJÁNLOTTA, hogy tud adni meghatalmazást, hogy én is elintézhessem.

    Mikor elmondtam mi a baj 10 percig úgy babrálta a számítógépét, hogy semmit sem mondott, hogy intézi-e, mi lesz vagy bármi, mire várjunk és mennyit...
    30 perc alatt nem tudta kiállítani a meghatalmazást és végül mondtuk, hogy ennyi idő alatt elintéztük volna.
    Megmondta, hogy melyik üzletben volt előző napi záráskor 1 darab, de odaszólni nem tudott, hogy megvan-e és ha igen ne adják el, mert megyek érte.
    A csávó háromszor cseszte el az átvételi papírt.

    Átmentünk a másik helyre. Ott úgy kezdődött, hogy 5 ügyintézőből egy ügyféllel foglalkozott, 2 háttérmunkázott és további kettő tarkóra tett kézzel, hátradőlve beszélgetett és röhögcsélt.

    Ezután némi várakozás után végre hívott az egyik, aki korábban hátterezett.
    Legalább 20 percig szüttyögött, szintén kussban, egy szót sem szólt, hogy éppen mi van. Majd odahívta a vezetőjét, aki 2 perc alatt megcsinálta. A vezető távozáskor visszaszólt neki, hogy az egy l betű volt és nem egyes, az volt a hiba...
    Ezért ültünk ott 20 percet, ez most komoly?
    2 perces folyamaton mit szüttyög 20 percig, ha nem megy és hogy a faszban lehet ennyire elnézni, a kis L betűt és egy egyest?

    Jogos készülékcsere, azonnal elismerték, kb 2 órám ment rá, kb 2 percnek kellett volna lennie.