Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz hapakj #2 üzenetére

    Nem azt tudja kiváltani, hanem azokat a tipikus gondokat oldja meg máshogy, amelyekre a konzervatív raszterizáció is megoldás. Például az occlusion culling megoldható úgy, hogy a CPU kezdje el a számítást és a GPU befejezze, majd ugyanoda írja vissza az eredményt, amit a CPU olvashat is. Ugyanígy a voxelizáció is megoldható a CPU és a GPU közös munkájával, és nincs szükség itt sem round tripre. A többi problémára pedig vannak más hatékony megoldások.
    A PC-nél ezek egészen mások, mert a round trip szükségessége miatt egy csomó megoldás nem opció. Ergo a PC a konzervatív raszterizációból viszonylag sokat profitálhat. Az Xbox One család viszonylag keveset.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák