Új hozzászólás Aktív témák
-
Khan13
senior tag
Mivel egyszerre több eszköz jön, nem lehet túl drágán adni. Amúgy a fejlesztői rift árából nem lehet kiindulni, mert az nem tömeg termék. Legutóbbi nyilatkozatok alapján olcsón akarják adni a harvert és majd szolgáltatásokból beszedni a pénzt. Ez teljesen logikus, mivel sok emberből többen fognak fizetni a riftet támogató dolgokért, mintha egy vékony rétegtermék lenne.
-
Khan13
senior tag
Szóval ha a piacon van 5 szereplő, akik majd adják 200 USD körül a VR fejesüket, akkor a rift 350 lesz, mert annyi a Dev kit? Ez nem így megy azért. Támogatni meg inkább azután fogják, hogy kijött. Most is van rá azért pár program. A túlélő horror kategóriájú játékoknál nagyon sokat ada az élményhez. Arra pedig már most is van program, hogy a riftet nem támogató játékokat is kezelje. Ez nyilván nem mindegyikkel működik jól, de ezt is fejlesztik.
Gépigényének pedig nem kell nagynak lennie, sőt, miért lenne nagyobb, mint a monitoron megjelenítésnek? A fejedre küldenek tegyük fel 1080p-s képet (mint egy monitor). A fejmozgás az egeret helyettesíti ezen a téren. Nagyobb gépigény ott jöhet, ha a 3D-hez szükség lenne rá. Ez utóbbi megvalósításának technológiáját nem ismerem behatóan.Amúgy jól elment a téma a Kinectről a riftre
[ Szerkesztve ]