Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    De jó hogy a hatóság és a média sosem a lényeget szűri le az ilyen ügyekből. Túl régen takaróznak és bújnak ki a felelősség alól a cégek amikor IT területről van szó. Nekik elég ha beírják a szerződésbe apró betűvel, hogy semmiért sem vállalnak felelősséget, amikor eladnak egy szolgáltatást, vagy szoftvert. Ráadásul mindenki életébe egyre jobban beeszi magát az Internet, a felhős dolgok, a digitális tartalomszolgáltatás. Pl. az Adobe már csak online előfizetős módon teszi elérhetővé a legtöbb szoftverét, de ha betörnek nála és megszerzik az adataidat, amivel vissza tudnak élni, akkor mossa kezeit. (persze ez csak egy kiragadott példa, csepp a tengerben) Mivel a hatóságoknak az IT továbbra is "kínai", így nem tudják szabályozni.

    Alapból milyen már az, hogy olyan szerződést iratnak alá az ügyfelekkel, hogy az gyakorlatilag lemond előre mindenféle garanciális és egyéb kártérítési igényéről, amit a termék vagy a szolgáltatás rendeltetésszerű használata okoz? (miközben lassan mindent szoftverek és számítógépek irányítanak, vagyis óriási kárt okozhatnak)

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák