Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz dchard #61 üzenetére

    "Telco témával maximum ügyfél oldalon találkoztál"
    Persze meg a 8 év amit telco-nél dolgoztam... :U

    Lényegtelen, hogy mekkora és mit használ, ha 1 az ügyfelei elégedettek, 2 olyan szolgáltatást nyújt amit senki más, 3 esetlegesen versenyhelyzetet és konkurenciát teremthet a monopóliumnak.

    Olvasás neked se erősséged akkor...
    "service to about 30 homes in rural Michigan"
    Itt nem családi házakról van szó, hanem egymástól akár több 10km-re lévő farmokról, ezt jelenti a vidék Amerikában, nem külvárosokat...

    "A Digi sem véletlenül nőtte ki a lerakok a panel aljába egy swtich-et oszt jóvan üzemmódot..."
    Pont ez a lényeg, hogy egyszer kinőheti a kezdeti fázist és hibákat, és alternatívát nyújt.

    Tudod, hogy mekkora frusztráció és elkeseredettség kell ahhoz, hogy valaki beáldozza minden megtakarítását és egy ISP-t indítson, szó szerint a semmi közepén?
    Mikor nagy telko-kal kell újra és újra foglalkozzak újra és újra ugyanazok az undorító módszerek jönnek elő mindegyiknél, ahol az első számú szempont az ügyfél lehúzása a lehető legjobban, elég csak ránézni a profitarányra és akkor jön csak elő, hogy mekkora egy hatalmas hülyeség, a "nem éri meg fejleszteni" süket szöveg. :(((

    Az hogy a UK legnagyobb szolgáltatójának a dobozainak a bele kilóg az utcára (nem egy úton útfélen így van), nem kóklerég, hogy a technikus az túrja órákig, hogy vajon hova megy a kábel mert semmi dokumentációjuk, de a backendbe csillivilli Cisco van csilliárdos éves licence díjjal akkor nem kóklerek egyből... :(
    Ezt nézve kóklerek mind csak nehéz bevallani...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák