Új hozzászólás Aktív témák
-
Gainka
őstag
Bírom ezt a vega roszkor jon mert a hiper sztár 1070el betelt a piac, de a rá két három honapra érkező új nvidia kartyak mar pont jókor jonnek arra mar váltani kell. ugyan mar...
Jaj varjatok mar, 1050 is roszkor jött mert mar 960-al meg 380-al telített a piac, sot akkor mar elég csak csúcs kártyát gyartani az előző évi jo lesz a kozepkategoriaba.
Minden úgy jo ahogy az nvidia csinálja ez a lényeg. -
Ren Hoek
veterán
válasz Fitzgerald #99 üzenetére
Giga is 130 volt legutóbb...
(#101) Gainka: Nem neked vagy nekem kell bizonyítania az AMD-nek, hanem a részvényeseknek. Oda pedig üzleti terv kell, hogy ELADJÁK profittal a Vegát. Ennyi.
Erről már nincs is értelme beszélni, mert orbitális késésben vannak. Szóval a nagyobbnál is nagyobbat kell durrantani.[ Szerkesztve ]
-
deja vu
addikt
válasz Fitzgerald #103 üzenetére
Mondjuk már 136 ezerért kapni Gainward Phoenix kártyát a 3 betűs **X boltban. Az már szerintem elég jó darab, és olcsó ennyiért.
Iphone 7 Plus | Sony A7R+Zeiss FE 35mm F2.8+Zeiss FE 55mm F1.8 | Eizo CX271+Eizo CS270+Eizo SX2262W+Eizo S2233W | Z170 Ext4+I7-6700K+Noctua U14S | GTX1070 Gaming | 16gb 3600MHz | 850PRO 768GB | Seasonic Platinum | Define R5+3xNoctua | Razer Taipan
-
-
NandoXXL
senior tag
válasz huskydog17 #106 üzenetére
Azért végleges a kiadás mert Abu mondta, ilyen egyszerű. Kitűnő lesz a fantasztikus dx12 tesztkörnyezetükbe, (statisztikához is kell a megfelelő minta vétel, hogy a jóslatok valóra váljanak )
-
becsitibi
senior tag
Sziasztok.
Ahogy elnézem a dolgok állását,szinte semmit sem változott a PC piac 4 éve,mielőtt kiléptem volna a hc gamer időszakomból.És ez tényleg soha sem fog változni.Több százezer forintos gépeken mennek el a legjobb és legújabb játékok full grafikán 50-60 fps-sel.Teljesen hülyének nézik a hardwer gyártók,és a szoftver fejlesztők a felhasználókat.Minimális gyorsulások vagyonokért cserébe.Ameddig ez lesz addig ne is várjanak növekedést a pc piacon.
Bocsánat az offért.
Üdv nektek!
-
Sblat77
csendes tag
válasz Fitzgerald #10 üzenetére
Ezt én is megerősíteném benchmark alatt egy átlag 15 FPS-es javulással..
Ingame csatában inkább 5-10 fps az a 15.... -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #106 üzenetére
Amikor minden ismert kritikus hibát befoltoztak a DX12 módban.
Nem lesz. Az utolsó javítással az utolsó ismert nagy problémát is befoltozták (ami ugye kritikus stabilitási hibát javított, illetve javult a teljesítmény is, hiszen a memóriavezérlés korrigálásának ez egy mellékhatása volt). Ezután már csak apró hibák lehetnek a kódban, amelyeket lehet persze javítani, de azok már nem hoznak nagyobb stabilitást, vagy nagyobb teljesítményt. Innentől kezdve már a következő motorverzióra koncentrál a csapat, mert erre a játékra vonatkozóan a DX12 móddal ténylegesen elkészültek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Na látod, itt a baj. Rossz a szóhasználat a cikkedben, mert amit te véglegesnek tekintesz, az a valóságban nem véglegest jelent, még a fejlesztők szerint sem. A szoftverek esetében a végleges annyit jelent, hogy bekerült a stabil ágba, hivatalosan is elérhetővé vált (1.0 verzió; final build stb.), ez pedig október 7-én megtörtént egy korábbi build-el.
Az, hogy a te saját, egyéni szótárad szerint végleges a kód, sajnos erősen roncsolja a cikk hitelességét.
A végleges szó helyett például "jelentős javítást" vagy "jelentős fejlődést" kellene írni, mert így a cikk egyszerűen félrevezető.Mielőtt ismét megsértődnél, közlöm, hogy ezt építő jellegű kritikának szántam. Okosabban kellene megválogatnod a szavakat és szóhasználatot (ezt nem csak erre a cikkedre értem).
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #111 üzenetére
Nincs semmiféle félreértés itt. A DX12 kódnak a bevezetés óta volt egy olyan hibája, hogy a memóriavezérlést nem írták meg stabilra a fejlesztők. Attól, hogy kikerült a previewből a kód, mert a GCN3/4 kapott némi erősítést, hogy ne omoljanak össze, még nem lett stabil a kód általánosan, mert ugyanúgy problémás maradt a többi hardveren. Az általánosan stabil kód a legújabb frissítésben van csak, és emiatt ez a végleges. Az, hogy nekünk pont szerencsénk volt a GCN3/4 hardverrel még nem jelenti, hogy más tudta makulátlanul használni október nagy részében ezt a kódot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
X Factor
addikt
-
Kronos3000
senior tag
Szóval mindenki mérges mert a nagy durr a dx12 eddig legalábbis parasztvakítás.
Wasabi...
-
Levwi
aktív tag
Valaki akinek van lehetősége megnézné kétkártyás rendszerrel, hogy hoz e valami javulást, mert benchmarkot nem találok sehol. Mindenhol csak 1 gpu-s rendszerrel tesztelték.
Huawei P20 Pro Black
-
Lássuk csak:
"New Breach content.
Breach UI improvements.
Addition of new Breach related achievements.
Prevent drawing a gun when exiting PC or terminal.
Fixed an issue where there was no prompt to exit the telescope that can be found in Prague.
Fixed an issue for black artifacts when SSR, MSAA 2x and Stereoscopic 3D are enabled.
Improved overall performance for DirectX 11 and 12.
DirectX 12: Fixed an issue where for some systems cinematics would be rendered as black.
DirectX 12: Fixed an issue where you would see rain splatters on Jensen while in-doors.
Various MSAA bug fixes"Hát ez igencsak érdekes főleg ennek tükrében. Innentől a cikk címe teljes mértékben értelmét vesztette, illetve most már erősen félrevezető is.
Ja és az NV-hoz a mGPU support még fejlesztés alatt van, szóval ez a DX12 kód annyira végleges, mint amennyire én vagyok a pápa (nem vagyok).
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #118 üzenetére
Nem mondtam sehol a hírben, hogy nem lesz további gyorsulás, csak maga az alap kód véglegessé vált, és vállalható minőségű. Aztán ahogy reszelik magát a játékot, még gyorsítanak rajta, de radikális mértékben erre már nem érdemes számítani. Ezúttal pusztán a compute shadereken optimalizáltak, így azok futnak gyorsabban, emiatt van DX12 alatt is gyorsulás, de ugyanez igaz a DX11-re is, mert ott is gyorsabban futnak le a compute shaderek. Elsődlegesen itt a GeometryFX compute culling kódja frissült, mert abból volt még egy régi verzió a játékban.
Nem sokat tudnak most tenni azzal, hogy az NV-n nincs multi-GPU. A Microsoftnak a nyáron bevezetett egységes AFR rendszerét használták a játékhoz és az NV-nek az erre írt drivere eléggé köhög. Nem a Nixxessen múlik, amit megjön a driver elérhetővé teszik ezt a kódot mainline is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
"Nem mondtam sehol a hírben, hogy nem lesz további gyorsulás"
Így van, ezt a fórum hozzászólásban írtad, amit be is linkeltem.
"csak maga az alap kód véglegessé vált, és vállalható minőségű."
Az alap kód - ahogy azt korábban is említettem - a 582.1 build-ben érkezett október 7-én.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #120 üzenetére
Ami sajnos nem volt stabil, hacsak nem volt GCN3/4 hardvered, de azért ne csupaszítsuk már le csak két architektúrára az elegendő munkát. Igenis akkor van kész, ha minden hardveren stabil.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #122 üzenetére
Stabil volt GCN3/4-en, illetve jórészt az volt általánosan a GCN-en. Az AMD azért fizet nekik egy csomó lóvét, hogy a GCN-t szolgálják ki minél előbb. Például az AMD le se szarja, hogy miképp fut a DX12 mód GeForce-on, mivel a Radeon tulajokat sem érdekli. Ez az NV problémája, majd megoldják, ahogy akarják. A Nixxes meg elintézte azzal, hogy ha nem működik a DX12 mód, akkor használd a DX11-et. Ezzel be voltak biztosítva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
" Igenis akkor van kész, ha minden hardveren stabil."
" le se szarja, hogy miképp fut a DX12 mód GeForce-on,"
végső soron jogos, a VGA piac 80 % át le kell szarni, ilyen a végleges verzió.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Tehát azt akarod mondani, hogy az AMD egy csekk ellenében megkérte a Nixxest és a Square Enix-et, hogy adják ki a nem végleges állapotú DX12 módot és hazudják az egész világnak, hogy az a stabil kiadás és a fejlesztő-kiadó páros vállalja ennek minden (negatív) következményét? Ugye mennyire abszurdnak tűnik? Mert az is! Ugye ezt te sem gondolod komolyan? Erősen kétlem, hogy az AMD-nek lenne annyi pénze, főleg most, miután kiadtak több száz millió dollárt a GF-nek. Szerinted tényleg kiadnának sok millió dollárt, csakhogy hazudjanak az egész világnak?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
duc
aktív tag
válasz huskydog17 #125 üzenetére
Nem kell ahhoz kiadni több millió dollárt, hazudnak ők ingyen is...
üdvöske, redmondi óriás, tetszetős, rendre, légkavaró, akár, megoldás, kicsike, ipar.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bocs rossz kommentre böktem a válasz gombot.
(#124) b.: Miért kell kiszakítani egy mondatot a szövegkörnyezetéből? Az AMD-t igenis nem érdekli, hogy az NV-n egy játék hogyan fut. Miért érdekelje?
(#125) huskydog17: Nem direkt csekkről van itt szó. Az AMD nagymértékben támogatja a LABS kutatásait. És itt nem csak erőforrásról van szó, hanem pénzről is, mert az Eidos Montreal is megy a Frostbite modell felé, és ez az új Dawn motor azért született meg, hogy a jövőben minden Eidos csoporton belüli játék ezt használja. A Square Enix annyira nem érdekli az AMD-t, számukra az Eidos csoport a fontos.
A másik, hogy nem hazudták azt a világnak a fejlesztők, hogy ez a kód makulátlan. Dőlt betűkkel hívták fel rá a figyelmet, hogy ha nem érzed jónak, akkor válts vissza DX11-re. Viszont az AMD-t igazából csak az érdekli, hogy a GCN-en egy játék hogyan fut. Nem érdekli őket, hogy a GeForce-on esetleg problémás még a DX12 kód. Ha úgy érzik, hogy GCN-en már jó, akkor kiadatják a partnerükkel. Szerintem ez rossz dolog, mert úgy gondolom, hogy akkor van kész valami, ha minden hardveren stabil, de nem én döntök erről, és tekintve, hogy mennyi LABS kutatás alapját dolgozta ki az AMD, egyszerűen a belefér kiadni a kódot nekik, majd beleírni a readme-be, hogy lehetnek olyan hardverek, amin nem jó. Csak abba gondolj bele, hogy egy olyan rendszert felhúzni, amit az EA csinál pokolian drága. Nem véletlen, hogy nem csinálják sokan, de az Eidos csoport is látja, hogy ez a működő irány. Viszont anyagilag ők nem egy EA, vagyis borzalmasan fontos számukra, hogy az AMD továbbra is ellássa őket GeometryFX-ekkel, TressFX-ekkel, ShadowFX-kel, akármilyenFX-ekkel, mert a technológiáik erre épülnek. Egyszerűen nincs pénzük és tulajdonképpen már idejük sem arra, hogy ilyeneket a nulláról fejlesszenek, így valamilyen szinten az AMD-nek, mint a kutatási részleg "beszállítójának" hatalma van a LABS felett. Ha valaha is utol akarják érni az EA konstrukcióját, akkor néha muszáj nem helyes döntéseket hozni. De addig örülj ennek, amíg ezek a döntések, csak pár hetes problémákat okoznak.Arra is érdemes figyelni, hogy például az új Frostbite compute culling módszerének is a GeometryFX az alapja. Annyira komplexé váltak ezek a rendszerek, hogy ezek a stúdiók az AMD segítsége nélkül nem lennének képesek ilyen technikákkal szállítani a programokat. Persze a Frostbite Team sokkal kevésbé függ az AMD-től, mert nem direktbe vették át a GeometryFX-et, hanem elkezdtek egy alapot fejleszteni és azt a GeometryFX-szel fejezték be. De ettől még rengeteg AMD által írt kódot felhasználtak. A jövőben, ahogy drágul ez az egész, egyre többször kényszerülnek majd erre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Pontosan azért ragadtam ki, mert a 2 dolog ellentéte egymásnak. Nem támadásnak szántam, de pont most kifejtetted szakszerűen amit igazából úgy általánosságban érez sok ember.
Hogy nevezhetne egy játékészsítő véglegesnek egy kódot, ami a VGA piac legnagyobb részén nem fut megfelelően, sőt, lassulást okoz, és hogy lehet azt mondani, hogy leszarom, mennyit keresek rajt, mert nekem elég az, ha a VGA piac 20% nak ( AMD ) egy részén( GCN 3-4) jól fut a játékmotorom .( abból is még sok ember nem váltott WIndows 10 re)
Legtöbb user ezért mondja, hogy kapufa a Dx 12, mert AMD is csak azért erőlteti ezt a dolgot, mert AMD van a jelenlegi konzolgenerációba. Jelenleg a Dx 12 a PC VGA piac nagyobb részének nem ér semmit, mert nem profitál semmi előnyt ebből, hiába van ráírva nagy betűkkel a VGA dobozára hogy támogatja az adott Dx verziót.Ennek a másik fele meg, hogy jelenleg a Dx 12 senki másnak nem jó, csak a lusta fejlesztőknek akik így minimális munkával kidobhatják a szar portokat és játékokat, és az AMD nek, és a Microsoftnak. Csupa olyan cég akiket mi otthoni felhasználók nagyon szeretnénk támogatni, hogy még több pénzt kereshessenek még szarabb portokkal még könnyebben. Egyértelmű, hogy érdekük fűződik hozzá, hogy ezt megtegyék és letolják a torkunkon a Dx 12-t , mert ebből ők nyernek a legtöbbet, nem mi, felhasználók.
Ez egy ügyesen összeeszkábált dolog azért, ezt te is érzed. Könnyű most ingyenesen szállítani a dolgokat, aztán majd eljön ( sőt már eljött , hisz pont erről beszélünk most) az az idő, amikor ez a szoftverfüggőség mégis csak kerül valamibe, még hozzá a függetlenség feladásába. Igazából ez egy nagyon ügyes mézesmadzag taktika, ami úgy látszik bejön az AMD nek, csak éppen nekünk PC -n rohadtul nem jó, mert a fenti százalékokat figyelme véve, a legnagyobb PC-s tábor hátrányba van.és AMD ből is ugye a GCN 1-2 Vennünk kell új hardvert, vennünk kell új oprendszert,aztán nem kapunk érte semmit,( ja de + 5-10 fps) és nézünk, hogy ez miért kellett. stb. Igazából ennél gusztustalanabb összehangolt arculatváltás még nem volt ezen a fronton.
Sokkal jobb lett volna ha Vulkan veszi át a Dx 12 helyét, az lett volna igazán a fejlődés és az előrelépés, és ez volt( lett volna) amiért én támogattam az AMD-t. nem ez a jobbik út a fejlődésre én úgy gondlom, hanem a Vulkan.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Politika
- Dragon Age: Origins
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- alza vélemények - tapasztalatok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy topik
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- Geforce GT 730 -4 gb videokártya
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen