Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz oriic #15 üzenetére

    Szerintem az eladások egyáltalán nem korrelálnak a minőséggel a mai játékpiacon. Rengeteg szennyet vesznek meg az emberek, mert csak a nagy kiadók, nagy címeiben tudnak gondolkodni, illetve a marketing nagyon hatékony a játékpiacon. A nagyobb kiadók a marketing részre ijesztően sokat fordítanak az egész projekt arányaiban.

    Én az x360 idejében is nagyon örültem a kisebb játékoknak, amik 10-20 óra alatt végigjátszhatóak voltak, adtak egy storyt, és tényleg csak szórakoztattak. A Ryse ezt hozta vissza, nem is hirdették egy 100 órás rpg-nek és nem is kell minden játéknak annak lennie. Egy sima zúzdajáték. A harcrendszertől kezdve mindent cikiztek benne, csak éppen pl egy shadow of mordor agyondicsért játékhoz képest semmivel sem kevesebb, ami színtiszta repetitív produktum minden elemében nem csak a harcban. A ryse-nak legalább volt eleje és vége. Nyilván ez személyes vélemény, csak mondtam két címet amik közül az egyik elismert, a másik nem, a kettő között a különbség pedig hogy a jobb nevű el van nyújtva mint a rétes tészta teljesen lapos storyvezetéssel, de mivel lehet benne 40 órát csinálni a nagy semmit 80% alatt nem illet értékelni.

Új hozzászólás Aktív témák