Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Az utóbbi 10+ évben egyetlen olyan Star Wars játék jött ki, amivel neked itt most vélt vagy valós problémád van.
Ha egy háborús játékban bármi realisztikusság lenne, lefogadom, te hőbörögnél a leghangosabban, hogy mennyire unalmas... Mint ahogy egyik játéknak sincs a valósághoz semmi köze. Az ARMA-nak lehet, de ott meg az sem mindegy, honnan fúj a szél.
Egyébként egészen szórakoztató a Battlefield 1 single módja.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Ergo az az összes rész az egyetlen.
Realisztikusság? Taktika a fenét. A két világháborúban nem magasan képzett tömegek csaptak össze, nem volt 2 éves sorkatonai kiképzése a hadseregek nagyobbik részének, és a hadviselés sem olyan volt, mint ma. Az egyszeri katona nem taktikázott, csak életben akart maradni, a taktika a hadvezérek, tisztek dolga volt. Amit te ezekben a játékokban látsz, annak köze sincs a valósághoz. A régi Battlefield 1942-nek sem.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Nem kedved nincs, csak ennyire futotta.
Csak nézz bele a Ryan közlegény elejébe... a katonák jó részének sima deathmatch, a szerencsések csapatban tolhatják, aki élve felér a partról, annak egy kis capture the flag a bunkereknél.
Amekkora hadseregek egymásnak estek, annyi embert képtelenség volt úgy kiképezni, ahogy azt te elképzeled, pláne, amikor már az utánpótlást nevelték.
Itt a taktika nem az egyén szinten történt, hanem százakkal, ezrekkel. Az egyén csak ment, lőtt, fedezékbe bújt, meghalt. Nem olyan volt, mint manapság, hogy egy 10 fős Delta Force egység felszabadít egy komplett települést.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
<Lacy85>
addikt