Új hozzászólás Aktív témák

  • Dilikutya

    félisten

    válasz Scholes9 #40 üzenetére

    Itt nagyobb bajok vannak, mint az optimalizálatlanság, mivel a két konzolon is gondok vannak.

    És nem a DirectX korlátai miatt. Az egy dolog, hogy vannak korlátai, de ezt egy programozónak számításba kellene vennie, és nem legyintenie, hogy basszátok meg, ennyit tud a DX11, a szoftver meg ezt igényéli, úgyhogy szoptatok. És ugyebár nem csak a PC-s portot érinti ez, konzolon viszont nem kell küzdeni a DX limitációival az alsó szintű API miatt. És az megint más, ha a konzol verzió miatt nem foglalkoznak annyit a PC-vel (bár akárki akármit mond, van pénz azon a piacon, igaz, nem az ilyen Ubisoft féle szarokra), viszont itt már a konzolost sem tudták rendesen megcsinálni.

    Azzal, hogy több játékot is kiadhatnak, nem akartam arra célozni, hogy nem kell optimalizálniuk. :)
    Mivel több csapat dolgozik alájuk, minden játékkal lehetne normálisan foglalkozni, de úgy tűnik, az AC sorozatnál ez nem megy.

    [ Szerkesztve ]

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

Új hozzászólás Aktív témák