Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Itt nagyobb bajok vannak, mint az optimalizálatlanság, mivel a két konzolon is gondok vannak.
És nem a DirectX korlátai miatt. Az egy dolog, hogy vannak korlátai, de ezt egy programozónak számításba kellene vennie, és nem legyintenie, hogy basszátok meg, ennyit tud a DX11, a szoftver meg ezt igényéli, úgyhogy szoptatok. És ugyebár nem csak a PC-s portot érinti ez, konzolon viszont nem kell küzdeni a DX limitációival az alsó szintű API miatt. És az megint más, ha a konzol verzió miatt nem foglalkoznak annyit a PC-vel (bár akárki akármit mond, van pénz azon a piacon, igaz, nem az ilyen Ubisoft féle szarokra), viszont itt már a konzolost sem tudták rendesen megcsinálni.
Azzal, hogy több játékot is kiadhatnak, nem akartam arra célozni, hogy nem kell optimalizálniuk.
Mivel több csapat dolgozik alájuk, minden játékkal lehetne normálisan foglalkozni, de úgy tűnik, az AC sorozatnál ez nem megy.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)