Új hozzászólás Aktív témák
-
Angel1981
veterán
"Így mindenki beállíthatja az általa jónak vélt grafikai részletességet."
Egy 7 éven át fejlesztett játék esetében miért utólag orvosolják ezt?
-
KvPt
tag
Ilyet speciel soha sem mondott, nem kéne ekkorát ferdíteni egy párnapos híren...
"Nem vezető játékplatformként tekintünk a PC-re", ebből hol következik, hogy nem éri meg??
Amúgy meg, nem tudom mit nem lehet elhinni ezen a driveres dolgon, mint ahogy már írták korábban is, ők házon belül nem publikus driverekkel tesztelek, egy korábbi cikkben még azt is írták, hogy sikerült az amd kártyákon teljesítménynövekedést elérni, szóval minden rendben volt, és számítottak rá, hogy a megjelenésre az amd belerakja a legújabb driverébe a szükséges változtatásokat, ehelyett meg ugye lett ami lett. Aztán persze az amd igen hamar kiadott valami javítást, ez is csak alátámasztja ezt a dolgot.
Az meg, hogy most kiadnak egy patchet az inkább csak annak köszönhető szerintem, hogy ez a fix graf beállítás nem jött be, Carmacknak sajnos nagyon a mániája lett a 60 fps- én nem gondoltam volna, hogy ezt pc-re is komolyan gondolja... -
Angel1981
veterán
válasz qpwoeiruty #44 üzenetére
"aki kicsit is ismeri Carmack-ot, az tudja, hogy ilyesmire soha sem vetemedne, mindig szerény és becsületes ember volt"
Már megbocsáss, de Neked a gyerekkori haverod Carmack, hogy ennyire ismered?
Szerintem pont hogy az ellenkezője - a múltban alkotott pár komolyabb dolgot, az vitathatatlan, de közben eltelt jó 10 év, és máig abból a hírnevéből akar megélni, nem akarja tudomásul venni, hogy közben vagy fél tucat hozzá hasonló tehetség van a piacon...
A RAGE-t még 2004-ben kezdték fejleszteni, kizártnak tartom, hogy MÁR AKKOR, 1-2 évvel az XBOX 360, és a PS3 megjelenése előtt tudták, hogy a PC a legutolsó platform lesz a fontosság tekintetében!
Egyfelől megértem, hogy a konzolokból több pénz folyik be, de attól még nem kéne összehányni a PC portot, számos példa van rá, hogy egy multiplatform fejlesztés lehet színvonalas minden porton!
(Arról nem is beszélve, hogy ha mást nem, "hűségből" sem kéne összehányni, hiszen JC-t, meg sok-sok más nagynevű programozót is a PC gamerpiac tett naggyá, híressé, gazdaggá... ).[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
Az egy dolog, hogy az AMD berak valamit egy driverbe. Csak ugye azt nem adhatja ki csak úgy, le kell tesztelnie az összes a driverrel kompatibilis kártyán, és nem csak egy, hanem több alkalmazással is. Lehet, hogy azok a módosítások a Rage esetén jók voltak, csak éppen minden mást összeborítottak. És ugye akkor még a drivernek illene átmenni a WHQL minősítésen is (bár annak kb nulla értéke van).
Jó lenne ha Carmack kicsit kinyitná az ablakot, és kinézne rajta. Rájönne, hogy mennyire nagy az a világ odakint, nem csak az Ő szobájából áll. Ha pedig annyira ragaszkodik ahhoz, hogy csak és kizárólag az Ő alkalmazásához igazodjon a driver, akkor írjon sw render motort, és írja meg hozzá Ő maga az összes drivert. Mint anno Quake időkben. Ja, hogy azzal meg lenne egy halom munkája, és akkor nem mutogathatna másokra? Pech.
[ Szerkesztve ]
-
Youri
veterán
"Nem vezető játékplatformként tekintünk a PC-re. Lehet hogy ez egyeseket felidegesít, de nem tudom másként jellemezni; mindkét konzolváltozatnak nagyobb tábora van, mint a PC verziónak. Kétségtelen, hogy sokkal jobb élményt tudtunk volna biztosítani, ha elsődleges platformként a PC mellett döntünk, hiszen egy nagy teljesítményű PC közel tízszer olyan erős, mint a jelenlegi konzolok, viszont az tízszer akkora erőfeszítésünkbe is került volna."
"Manapság a játékok minőségének fejlettségét nem az alatta futó technológia, hanem a beleölt erőfeszítés határozza meg. Amennyiben egy tízszer annyi erőforrást biztosító platformra készítenénk játékot, ami csak annak tizedét használná ki, az sem lenne jó megoldás."
Olvass a sorok között. Elhiszem, hogy driver gond van, végülis, már egy jó ideje ez megy, új sikergyanús cím --> új driver. Ez nem hiszem, higy kizárólag az AMD, vagy akár az nV oka lenne, inkább a félresikerült konzol-portolás, na meg id tech esetében a nem túl széleskörben elterjedt Open-GL miatt. Meg persze amiatt is, hogy továbbra is a PC-sek le vannak tojva
RTX ON
-
dabadab
titán
Ez a "konzol-port" szoveg akkora marhasag, miert kell eroltetni? Foleg, hogy eleg egyertelmuen elmondtak, hogy a fejlesztok alapvetoen PC-n es PC-re dolgoztak, a konzolok annyiban jatszottak, hogy azokhoz lottek be a minimalis HW kovetelmenyt.
(#58) daa-raa: egyutt dolgoztak az ATI-val, ok igertek meg az ID-nek, hogy lesz jo driver.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Youri
veterán
Szintén Carmack modta:
"Készíthetsz úgy is játékot, hogy egy nagy teljesítményű PC által nyújtott lehetőségekhez igazítod, viszont ekkor a konzolos változatokkal nem tudod teljesíteni a kitűzött célt. Vagy pedig készítesz egy konzolokhoz igazított játékot, majd utána minőségileg folyamatosan tudod azt javítani a számítógépekhez igazodva," - mondta. "Mi az utóbbit választottuk."RTX ON
-
BandiHUN
veterán
Ez nem is lenne gond,de szerintem elvárható,hogy a játék MŰKÖDJÖN pl.pc-n...
Nevetséges,hogy nem tudták volna egy mai pc-n kipróbálni,mi van,főleg így,hogy aztán pikk-pakk itt a patch.Ennyi idő belefért volna a tesztelésbe,és akkor jöhetett volna a patch időben,sőt azt se hiszem,hogy már akár fél évvel ezelőtt nem volt kedve valakinek kipróbálni is,amit csinálnak...
Valahogy ez nem ugyanaz a verzió,hogy az emebr pc-n kap egy konzolminőségű játékot,ami még elfogadhatóbb is lenne,mint ez a felemás valami,működőképtelenül sok esetben.
Inkább jöjjön egy hi-res pack később...bár lényegében nem értem,mi extrát hoz az,hogy egy működő játékban a textúrákat az ember nagyobbakra cseréli,aminél meg lehet tenni,annál nem okoz gondot,lásd akár a "maszek" crysis2 pack,de a Dead Island textúráit is simán kicserélték egy feljavítottra,és ezt házi eszközökkel,a dead island esetében pl.a fejlesztőkörnyezet teljes hiánya mellett tették...Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
WongFeiHong
senior tag
Felraktam a patchet de szinte semmi változás. Kinti helyeken kék vonalak jelennek meg és némely textúrák még mindig bűnrondák.
-
anulu
félisten
nos. patch után: 8800 GTX, 1680x1050, időnként textúra "rángatózás", noAA, noAF, 60fps. hét elején megveszem, bejövős
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
afterburner_
őstag
nekem is a vidik alapján egyre inkább nem tetszett a rage , de a doom 3 óta az ID számomra nagyon gáz útvonalon halad... az a pörgős játékmenet amit anno a játékaik adtak, az valahogy eltűnt, mondjuk ha konzolra fejlesztenek akkor muszáj lassítani a játékmeneten a kontroller miatt, bár lehet ezt csak én látom így?!
két platformra kielégíteni a vásárlók igényeit meg túl költséges lenne, főleg hogy a pc-s eladások irtó alacsonyak, ebből a szempontból megértem őket...
>>>>>>>> www.tintarendszer.hu <<<<<<<<
-
Gl4diator
tag
Szerintem az egész ügy Carmack zsenialitása, direkt csinálta, hogy boldog boldogtalan akár negatívat vagy pozitívat, de beszéljen a játékáról
-
seawolf570
aktív tag
Hát sajnállak érte, úgy néz ki ez tényleg kidobott pénz volt.
Ez a Billi gyerek meg mekkora egy barom, "majd értesít, ha talált megoldást a problémára", ez nagyon király. Szerintem arra várhatsz, sokszor a saját sz@rjaira sem tud megoldást találni, nem hogy Carnack elcseszett játéknak nevezett vackára. Örülök neki, hogy nem vettem meg, és vártam mi lesz majd belőle.Ezért nem kell PC-s demó, mert ha lett volna, senki sem veszi meg. Gratulálok minden játékfejlesztőnek
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Angel1981
veterán
-
Tomcat
őstag
válasz Gl4diator #67 üzenetére
Ez egy ismert marketing húzás, de itt szerintem nem erről volt szó. Sietniük kellett mert szoította őket a kiadó (hozzáteszem jogosan) és ott spóroltak ahol nem kellett volna A teszteléssel töltött időt kurtították meg ami számtalan nemvárt probléma forrása lett. Ezt próbálják a patch-el korrigálni.
Tomcat
-
seawolf570
aktív tag
Ezt szerintem mindenki érti, és ez magában nem lenne rossz politika. De itt ha jól értem (nekem nincs meg, ezért nem állt módomban kipróbálni), nem erről van szó. A Crysis 2-őt DX 9-el adták ki, majd később készítettek hozzá, egy bivaly gépet igénylő DX 11-es patch-et a PC-sek számára. Itt viszont más a helyzet, egyszerűen játszhatatlan a game abban a formában, amiben kiadták. Javítsatok ki ha tévedek.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Youri
veterán
válasz seawolf570 #71 üzenetére
Itt arról van szó, hogy mindenről az AMD tehet egyesek szerint, és Carmack egy fps-isten, akinek az utolsó nagy dobása a Quake volt.... Kipróbálni persze nem lehet, mert nincs demo, pénzt meg nem adok egy ilyen kacatért. Ami a Crysis 2-t illeti, leegyszerűsített, ingerszegényebb játékmenet az 1-hez képest, ezt pedig nem a grafika határozza meg, hanem a célközönség, és az alkotói kreativitás (hiánya)
RTX ON
-
kely1988
aktív tag
Kipróbáltam a játékot (3 nap után sikerült normális működésre bírni, mert eddig csak diavetítés szinten futott) és azt kell mondjam hogy nekem tetszik!
Az más dolog hogy a grafika kritikán aluli, a low resolution textúráktól egyszerűen hánynia kell az embernek, és persze ez a konzolok "jótékony" hatása...
Ha ilyen produktumot adnak ki pc-re akkor felmerül az emberben hogy minek is adták ki? Ezt normális ember messziről elkerüli...
Szomorú látni hogy hová tart a pc-s játékipar... és ne fogja senki a warezolásra, mert ha minőséget adnának a pc-seknek akkor lenne is aki megveszi...Livin' in the UK :)
-
seawolf570
aktív tag
A Crysis 2-vel kapcsolatban osztom a véleményed, csak azért hoztam fel példának, hogy ott legalább orvosolták PC-n a grafikai hiányosságokat. Persze azért az sem volt 100% önzetlenség a fejlesztők részéről, az Nvidia pénze sokat nyomot a latban. Ezért csak zöld kártyán megy rendesen, a pirosaknak meg marad a dx 9.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Silenzio
addikt
Higgyétek el, a technikai problémák csak a jéghegy csúcsát jelentik. Azt kell mondjam, és szándékosan fogalmazok így, hogy ez a játék nem is létezik - úgy igazán. Van valami, aminek Rage a neve, és ott van a boltok polcain, de éppenhogy csak átcsusszant valami abból egy másik dimenzióból a miénkbe, amit Rage címmel vártunk. Ez csak egy fosszília, lenyomata egy elvben létező dolognak.
Az említett hibákkal én 2 percet töltöttem a játékkal, utána utána néztem és egy cfg-vel majdnem minden bugot kipurgáltam. A baj csak az, hogy iszonyú, pofátlan lehúzás az egész játék. 2011-ben ez a tartalom még az első Doom belbecsét sem éri el.A Doom 3-ban nem lehetett autókázni, meg párhuzamosan több küldetést felvenni, társasjátékozni... Egy teljesen lineáris, cső-fps volt, ami kiválóan oldotta meg a műfajnak történő megfelelést. Ez viszont többnek akar látszani, mint ami: cső-fps-nél. A küldetések átlag 10-15 perc alatt teljesíthetők, és a mellékküldetések ellenére sem akad több 30-40-nél a játékban. Ergo a játékidő még a 10 órát sem éri el. Ezalatt a 10 óra alatt tkp. tetszik amit látsz, átélsz, és várod, mikor indul be végre a buli. Aztán jön az end sequence és koppan a fejed a földön.
Mindezek ellenére képesek voltak 3-4 küldetést tervezni azonos helyszínekre, hogy vissza kelljen autókázni és egy nüansznyi változtatás miatt újra legyilkolni mindenkit az unalomig ismert helyszínen. Az a néhány, rpg-ket idéző lehetőség csak alibiből van a játékban. Még a Stalker első része is sokkal tartalmasabb ennél... Azt megérte kétszer végigvinnem, ezt kb. egyszer se.
Lassan odáig merészkednek ezek a mocskok, hogy a WoW-hoz kell hasonlítanom - no nem egy szint értékben a kettő, mégis lehet hasonlóság. Itt az alapjáték a Rage, a további kiadások pedig nem havidíjban nyilvánulnak meg, hanem DLC-k formájában, amik majdan 4-5x-ösére nyújtják a borsos árú, de értéktelen alapjátékot... Hát nekem ez nem kell. Legalább beégtek a Tech 5-val is. Jó ez a kis káröröm, ha már más nem maradt.seawolf570: ki mondta neked, hogy a zöld kártyákon rendesen fut? Kb. 10%-kal jobb náluk a teljesítmény, nem nagyságrendileg. Kieszi az magát még egy Mars II-ből is, hála annak, hogy a gyíkarcúak mocskosul nem tudtak mit kezdeni a tesszelációval. Nem készültek fel az API-ból, ezért elmérték az egészet. Amúgy a tesszeláció minősége AMD-nél már driverből állítható, ezzel talán nyernek valamit a pirosak is.
kely1988: ne már. A Crysis 2 textúrái azért nem olyan rosszak, pláne a pakk után. Az mégis kijött konzolokra. A BF3 is ki fog, mégis gyönyörű. Tudod, mióta van 3D render és textúrák, volt erre egy bevett dolog, a mintavételezés. Remélem te hallottál már róla, még ha az id-ék nem is. A lényege, hogy a magas felbontású textúrákat lebutítod a hardver igényei szerint (a sors iróniája, hogy épp ezt csinálták a Doom 3-ban), így a végeredmény is egy fokkal pofásabb, sőt, ha kell a nagyobb felbontás, mert megérett a hardver, bepakolhatod azt is. Nem kell elhinni Mr. Ovipofi John Carmacknak, hogy a PS3 a ludas Megatexture ide vagy oda. Ők voltak a lusták.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
-
seawolf570
aktív tag
Lehet kicsit tájékozatlan vagyok, de amikor kiadták a patch-et, állítólag (úgy olvastam egy cikkben) csak csúcs Nvidia VGA-n ment rendesen. Talán azóta az AMD drivereinek köszönhetően ez megváltozott. Azt is rebesgették, hogy az Nvidia nyomására (pénzének hatására) készült el a Dx 11-es javítás. Szerintem ezen kár is vitatkozni, mert a színfalak mögött, ezek mind hülyét csinálnak a felhasználókból.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
-
Silenzio
addikt
válasz seawolf570 #78 üzenetére
Az biztos hogy tetvesre lobbizták magukat. A nyomásnak azért van értelme, mert a Fermi alapú vga-k tesszelátora jobb, mint az aktuális AMD generációkban lévő. A sors fintora viszont az, hogy a Crytek annyira "szorgalmas" volt, hogy tudtommal nincs olyan kereskedelmi forgalomban kapható vga, ami akár Full HD-ben mindig biztosítani tudja a 30 fps-t, hála annak, hogy túlzásba vitték a dx11-ben jelenleg hatékonynak egyáltalán nem mondható tesszeláció használatát.
Gondolkodtam a Rage-en. Az őt készítő kezek műgondja azért tetten érhető. Nem hogy két egyforma helyiség nincs a játékban, de két egyforma graffitit vagy romot(!) sem láttam. Bezony, rom és rom közt is lehet különbség.
Merthogy: Carmack rendkívül büszke, hogy a megatexture technológia megléte mellett minden pályaelem szabadon modulálható, átfesthető, kézzel egyénivé tehető. Ha mindez valóban igaz, az első engine a világon, amivel BÁRMIT meg lehet csinálni, akár a valóságot leutánozni minden tereptárgy aprólékos külön lemodellezése nélkül, az a Tech 5. Viszont arra is büszke, hogy ez nem csak egyéni arculatot ad a játéknak - ami azért valljuk be, alig jön át egy átlag gamer számára, sőt, számomra - , de állati költség- és időhatékony is a módszer, mivel egy kopás miatt nem kell új karaktermodellt rendereltetni. Ha tehát ilyen remekül formálható a motorban minden, felmerül a kérdés, miért bántak ennyire fukarul a textúrák mellett a helyszínekkel, karakterekkel, küldetésekkel? Nem lehet az aprólékossággal magyarázni, hiszen a Crysis 2 is volt ilyen kidolgozott és egyedi a látványt illetően. Sőt, a komplexitás és a méret bár lehet, hogy fordítottan arányos, de ha az 1994-es, mellesleg szintén Bethesda, Elder Scrolls: Arena játékterének mérete várakkal, dungeonökkel, erdőkkel 3d-ben 2 millió (!) négyzetkilométer volt, a Rage is lehetne picivel nagyobb. Lehet, hogy kifutottak a pénzből? Nem lepne meg, a Team Arena óta egyik játékuk sem volt igazi bombasiker. Lehet, hogy a Bethesda csak a kiadást vállalta, az id pedig már nem bírta szusszal... Akárhogy is, maradhatnának a kaptafánál, vagy próbálhatnák legalább megközelíteni a konkurencia által diktált szintet.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
maszi99
őstag
Erre a hirtelen összedobott patch kevés gépen okoz javulást
Az igazi javításokra még várni kell, biztosan lesz még jobb is sokkal.http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
Gergosz2
veterán
de lol a fejlesztő nem nézik meg mielőtt kiadják hogy egyáltalán elindul-e?
50 különböző konfigot összedobnának azt máris nem lennének ilyen kellemetlenségek.
hihetetlen komolyan.Nem csak a vga driverek a hibásak hanem a feljesztők is.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
gordonfreemN
addikt
Szomorkodva olvasgatom az itteni sorokat.
Igaz, még nem próbáltam, de ha még daa-raa vagy silenzio is lehuzza...
Beállok én is a többet vártam-ak táborába[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
köszi, ezzel a hozzászólással helyre került sokminden. hogy miért volt Carmack láthatóan nagyon boldog, hogy valami zseniálisat csinált, hogy miért lehetett a sorok között az egyik videoból kiolvasni, hogy a játék (a rövidsége ellenére) korábban monotonná vált, és hogy miért érződött, hogy a kiadó teljesen az elején nem volt elégedett, hogyan kellett változtatgatni.
ha gonosz lennék, azt tudnám mondani, hogy kimaradt az usability teszt, hogy a játékosok mennyire fogják jól fogadni a grafikai állíthatóság kiamaradását. főleg a crysis2 után.
jó "sandbox" fps egyébként tényleg nem volt sok, én örültem volna neki. de ez a 7-10 óra játékidő... örülök, hogy mégsem vettem meg megjelenés előtt, pedig tényleg *ilyen* közel álltam hozzá. na majd márciusban, ha lemegy az ára.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
WongFeiHong
senior tag
Crysis 2-t tényleg rendesen elcseszték a patch-el. Addig volt 60fps-em fixen,most meg 30-50 között ingázik.
Amúgy Rage-el nekem 2 bajom van. A már emlitett jelenleg még mindig piszok ronda textúrák és "menjidebeszéljazzalaztánvissza x100" játékmenet ami néha rohadt unalom.
-
anulu
félisten
komolyan nem értem, hogy milyen beállítások mellett nem megy rendesen. régi a VGA-m, mint az országút, mégis tökéletesen fut...
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
-
hoeerny
tag
válasz qpwoeiruty #44 üzenetére
Egyetértek. Még a Doom3-hoz is azt mondták, hogy 'When it is done' akkor jön ki. Ő nem adna ki ilyen gamet. Az lehet a baj, hogy az id se már Carmackból áll mint régen, biztos valami amatőr volt a teszter
-
anulu
félisten
az 1el újabb beta van fent, mint ami a BF3-hoz kell
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
DrTroglodyte
tag
Ezért VETTEM meg xboxon. Bekapcs, megy. Amúgy szerintem nagyon okés, kicsit lassan indul be, de kb. a Dead City storyline után részemről letehetetlen.
-
Sennalacy
aktív tag
Komolyan nem értem, mi folyik itt. Látott valaki olyan játékot az elmúlt 10-20 évben amit elsőre tökéletesen írtak meg minden létező hardverkombinációra és nem kellett utólag patch-el javítani? Sőt volt amikor erre hónapokat kellett várni.. Itt meg pár napon belül kiadják a javításokat, mégis úgy elégedetlenkednek egyesek mintha példátlan kiszúrás áldozatai lennének.. Elhiszem, hogy idegesítő, ha valami nem megy, vagy akad, de türelem vagy némi PC-s gógyi, amiért többnyire büszkék szoktunk lenni magunkra, a konzolosokkal szemben, és máris minden ok. Biztos vagyok benne, hogy az esetek legalább felében, user error, ha nem fut a játék.. nem a megfelelő driver, nem jól telepítve, nem a megfelelő directx, és egyéb rendszer szoftverek, túldimenzionált ész nélkül bemásol config file-ok. Próbáltam pl. létrehozni az állandó akadás hibát.. nyilvánvaló, hogy valami "elfogy", tehát felnyomtam config fileban a textúrákat még a 8192-nél is magasabbra, amihez már 3GB Vram szükséges. 16384-es értékekkel már előjött a "hiba".
Carmack egyébként próbált valami újat, az automatikus minőségállítást úgy, hogy a 60FPS megmaradjon.. mert szerinte az fontosabb, és van is benne valami. De arra nem számolt, hogy eleinte mindenki inkább nézelődni akar, és nagy felbontású textúrákat látni még alacsonyabb FPS mellett is. Ahhoz képest, hogy ez kísérleti technológia én egyáltalán nem csodálkozom azon, hogy nem mindenkinek jön be, vagy nem tökéletes elsőre. De legalább van valami haladás, és nem csak egy újabb tucat FPS-t kaptunk 0 innovációval.
Nálam a játék tökéletesen fut. Az új AMD preview driver van fent. Használok egy config file-t, de még néhol "beremegtek" az NPC-k, a patch után ez is teljesen megszűnt. A legnagyobb csatajeleneteknél, sincs semmi megakadás mint egyéb játékoknál megszokhattuk. Néhol elképesztően jól néz ki a game. Nem tudom hol tartok benne, de egész hétvégén nyüstöltem.. nem rohanok át rajta bőven van mit nézelődni. Szerintem abszolút nem a helyes képet kapja a játékról az aki csak a fórum fröcsögéseket olvassa, én is sokkal rosszabbra számítottam, kellemesen csalódtam.
Amit negatívumnak érzek, azok a konzolok miatti "csőkúszás" túlzottan kevés szabadsága.. bizonyos ládákat át tudok ugrani, máshol ugyanazt nem mert "arra nem szabad menni".. Nem lehet érezni az autók fejlesztéseit menet közben. Alacsony sebességnél "súlytalanok" a járművek, egy másodperc alatt vannak végsebességen.. szerintem ezt sokkal "élethűbbre" is megcsinálhatták volna. (Ugyanez a bajom gyalogosan is egyébként az NPC-kkel való beszélgetéseknél.. túl gyorsan és nagyot mozdulok el jobbra-balra a minimális billentyűzethasználat mellett.. de ez szinte minden FPS-nél így van)
Biztos vagyok benne, hogy ehhez is lesznek még DLC-k plussz küldetésekkel, bár ha a negatív hangok ilyen erősek maradnak, akkor lehet, hogy nem, pedig lenne benne bőven lehetőség.Pssszt, csendet kérek BIOS-t frissítek!
-
maszi99
őstag
válasz Sennalacy #95 üzenetére
Vannak túlzások túllihegések, de pc-re nem lett volna így szabad kiadni.
Több játéknál is van csúsztatás időben kiadás szempontjából, és épp ezek miatt.
Én is írtam, hogy elégedett vagyok a játékkal, és a fallouttal ellentétben ez sokkal jobban bejön, hangulatosabb is
DLC-k jócskán feldobnák a játékot, az tény.
STALKER sem volt szép kezdés, mára szinte mítosz lett bennfentes körökben, lehet ez is követni fogjahttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
Findzs
addikt
ugyanazok a hozzászólások mindenen rage híreknél
ilyen olyan bugos, fagy, nem indul
valami úja tudtok mondni ? főleg a játékmenetről, játékélményről mert ez lenne az érdekes de na olyan írjon aki 1-2 küldetést megcsinált és törölte hanem aki már esetleg végig is vitteegyébként meg gondoljatok bele abba hogyha tudták volna, hogy ennyire bugos biztos nem adták volna ki a pc -s verziót hanem csak a konzolosokat és a pc- set meg még csiszolták volna 1-2 hónapig
ilyen neves cég nem hiszem, hogy égetné magát tudatosan"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mcmike
őstag
Kövezzetek meg, de nekem semmi gondom sincs a játékkal. Telepítettem, és játszok vele...
Mindenféle hiba nélkül...
UI: nem konfigoltam semmit, nem frissítettem drivert, semmit sem változattam a gépen. Ja és PC-n természetesen...
[ Szerkesztve ]
LIDL Richard featuring Billy Auchan...
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz seawolf570 #75 üzenetére
Kikérem magamnak! AMD Radeon 6950 2GB vgan rendesen megy a játék 1680x1050ben!!!
Pedig minden ultra csak az object van extrémen.Tudom, az a tesszaláció, de csak a 4GB rendszermemóriám miatt nincs bekapcsolva ultrára.A haver 8GB ram miatt tolta full maxon.Nem kamu, ugyan az a gépe mint nekem, csak neki Asus 6950en van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5